روايات

رواية حب الطفولة الفصل الثاني عشر 12 بقلم زهراء السعيد

رواية حب الطفولة الفصل الثاني عشر 12 بقلم زهراء السعيد

رواية حب الطفولة البارت الثاني عشر

رواية حب الطفولة الجزء الثاني عشر

رواية حب الطفولة الحلقة الثانية عشر

راحت دينا المستشفى ووصلت عند الاستقبال
دينا ببكاء. ممكن تقوليلي الاستاذ فهد الحديدي فين
البنت. في الاوضه رقم 133 الدور الخامس
دينا ببكاء. شكرا شكرا
ركبت دينا اسانسير وسنده ظهرها على الاسانسير وبكت بكاء شديدا. يااارب
وقف الاسانسير عند الدور الخامس
ركضت دينا للغرفه وفتحت الباب ودخلت لقت فهد نائم على السرير ودماغه مربوطه بشاش وذراعه متجبس جيرات دينا عليه. فهد فهد حبيبي مالك رد عليا فهد
فهد. لارد
دينا ببكاء. فهد فهد حبيبي
رن هاتف دينا……؟
دينا باستغراب. نعم عايز ايه
محمود بابتسامة. مالك بس يا اميرتي
دينا بغضب شديد. ميت مره قولتلك متقولش اميرتي
محمود بضحك. خلاص متزعليش نفسك عارفة انتي بتبقي حلوه قوي وانتي متعصبه بتبقي عامله زى القطه شرسه
دينا بغضب اكتر. محموود لو سمحت انا تعبانه ومش قادره اتكلم معاك كتيير قول عايز ايه
محمود بشر. عايز اقولك اي ايي اممم اه عايز اقولك ان اللى حصل فى فهد حبيبك انا اسبب فيه

 

 

دينا مصدومه. انت بتقول ايه
محمود بحقد. انا اللى سبب في حادثه العربيه
دينا بجنون. انت ازاى انت محمود الانسان المحترم واخلاقك عاليه جدا ازاى
محمود بجنون وعشق. اعمل ايه حاجه عشانك انتي
انا عرفت انك استحملتي كتيير عشاني انا وعرفت ان العيب كان منى انا عشان كده لازم ترجعيلي تاني يا اميرتي
دينا مصدومه. ا. نت عر.. فت
محمود بابتسامة. ايوه يا دنيا ارجعيلي ارجوكي انا محتاجلك قوي
دينا ببكاء. مش هينفع
محمود باستغراب. ليه ليه مش هينفع يا دنيا
دينا ببكاء. عشان انا بحب فهد
محمود بجنون. انا واناااا ياا دينا
دينا. ربنا يسعدك مع واحده تانيه يا محمود
محمود بجنون وغضب. لااا لااا يا دنيا انتي البنت اللى قلبي هيكون سعيده معاها بس انتي بتاعتي يا دينا برضاكي او غصبن عنك انتي ليا وبس
دينا بغضب شديد. افهم بقا بقولك انا متجوزه وبحب فهد
محمود بغضب شديد وحقد. يبقي انتي اللى اخترتي اااه خلي بالك من فهد اليومين دول عشان هيوحشك قوى سلام يا اميرتي
دينا بخوف. يعني ايه ممكن يعمل حاجه في فهد
دخلت دينا للغرفه تاني وكان فهد استيقظ. ركضت دينا عليه وحضنته قوي وهي تبكي
دينا ببكاء. فهد حبيبي انت كويس دلوقتي
فهد بابتسامة. متخافيش يا دينا انا كويس الحمد لله
دينا ببكاء. انا اسفه يا فهد اسفه قوى
فهد بابتسامة. اسفه ليه مش انتي السبب
دينا ببكاء. لا انا
فهد باستغراب. ازاى

 

 

دينا ببكاء. انت عارف ان انا كنت متجوزه قبل كده
فهد بغيره. اممم ليه
دينا ببكاء. اصل محمود اتصل بيا وكان عايزني ارجعله تاني وهو السبب في اللي حصلك
فهد بغضب. يعني ده اللي كنت بتكلميه يوم ما سالتك انتي كنت بتكلم مين وقلتيلي بيكلم شمس
دينا ببكاء. ايوه هوا بس والله انا مش عايزه ارجعله انا اصلا مش بحبه انا بحبك انت يا فهد
فهد بياخد نفس عميق. طيب احكيلي على كل حاجه قالهالك
دينا ببكاء. حاضر
سيف بابتسامة. نهله نونو انتي فين
نهله من المطبخ.. انا هنا يا سيف
دخل سيف لنهله المطبخ ولقاها واقفه عند البوتاجاز بتعمل اكل
سيف بمرح. بس تصدقي ريحه حلوه يا ترى الطعم هيبقى حلو كمان
نهله بغرور. اكيد يا ابني انا الشيف نهله
سيف بضحك. يا سيدي يا سيدي
نهله. سيدي مين انا مش اسمي سيدي انا اسمي نهله
سيف بضحك وبيسخر منها. انا مش اسمي سيدي انا اسمي نهله عامله زي الرجل الالي
نهله بغضب. انت انسان رخم
سيف بيغمز لها. باقولك ايه يا نهله
نهله.قول يا اخر صبر نهله
سيف وضحك. متيجي اقولك كلمه سر في بقك
نهله بكسوف. انسان قليل الادب امشي يا سيف
سيف بضحك. يا لهوي على الطماطم تعالي بس هاقولك
وشيل سيف نهله….؟
نهله بضحك.هيهيهيهيهي سيف🙈
سيف بضحك. العب😉
وسكتت زهراء عن كلام غير مباح يلا يا ماما انتي وهي يلا عشان هنرش ميه عيب عيب انتم لسه صغيرين على الحاجات دي🙂😐😝😝🤐🤐

 

 

فهد بغضب ازاي ابن ال#؟*#”؟ بقولك كده هو مش عارف انتي متجوزه مين
دينا ببكاء. فهد حبيبي اهدا بس عشان انت تعبان عشان خاطري اهدى
فهد بيغمز لها. خايفه علي يا دينا
دينا ببكاء. لو مخفتش عليك هخاف على مين يعني
فهد بابتسامة. معنى كلامك ده ان انتي بتحبيني
دينا ببكاء.لا
فهد بحزن. بجد يادينا
دينا ببكاء. انا مش بحبك بس انا بعشقك
فهد مصدوم. اييه😳

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب الطفولة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *