روايات

رواية أميرتي ذات النقاب الفصل التاسع 9 بقلم آية فيصل

رواية أميرتي ذات النقاب الفصل التاسع 9 بقلم آية فيصل

رواية أميرتي ذات النقاب البارت التاسع

رواية أميرتي ذات النقاب الجزء التاسع

رواية أميرتي ذات النقاب الحلقة التاسعة

من أجمل معاني الحياة أن تتشارك لحظاتها مع شخص يحبّك و يعرف صدق مشاعرك
داخل المستشفى
الكل في الاوضه عند أحمد
عمر:عمو حضرتك خد طنط والكل وروحوا ارتاحوا وأنا هفضل هنا مع أحمد
الهام:لا انتوا روحوا وانا هفضل مع إبني
حسين:كلنا هنروح محدش هيفضل مع احمد غير مراته نور يا بنتي خليكي مع أحمد
نور:حاضر يا عمو
عمر:وأنا وبلال هنفضل بري لو احتجتوا حاجه
الكل مشي
أحمد:نور انتي اكلتي
نور:بكذب اه اكلت
أحمد:متحوليش تكذبي انت مكلتيش
نور:مليش نفس
أحمد:وأنا مش هاكل غير لما تاكلي يلا تعالي نا كل مع بعض
نور:ماشي وراحت قعدت ع الكرسي جمب احمد وبدات تاكله
أحمد: وانتي كمان كلي مسك ايدها وحطلها الاكل في بوقها بس كده عشان شكلك عنيده وهتتعبيني يا قطتي
نور: بطفوله أنا مش قطه ومتقوليش يا قطه تاني 😠
أحمد: هههههههههههههههه😂

 

 

حاضر يا قطتي يلا كلي 😂
عند عمر وبلال
عمر: شاف بلال قاعد وحاطط راسه بين ايده وساكت راح قعد جمبه مالك ياصحبي احكيلي فيك اي
بلال:كنت هموت ياصحبي حسيت قلبي وقف اول ما سمعت انها في خطر محستش بنفسي غير وانا سايق العربيه باقصي سرعه بس ورحمة ابويا لخليه يدفع التمن غالي عشان يفكر تاني مره يقرب منها او اي حد
زهراءدي بنتي انا اللي مربيها وشايفها وهي بتكبر قدام عيني
ومش بستحمل اي حاجه تحصلها
عمر:قلتلك روح وتقدم لها وكل أحمد متضيعهاش منك
بلال:غصب عني انا مش قاد اختي موت اهلي لاحد دلوقتي وانا هنبقي من اللي عمل كده ومش عاوز زهراء تتازي بسببي لو عرفوا انها نقطه ضعفي
عمر:خير ان شآءيا صحبي ربنا يسرامورك
في مكان مليء بالشر والحقد
عم:والله مهرحمك يا نور ابن اتحبس بسببك بس انا لازم اختفي الفتره دي عشان يفكروا انا خلاص بعدت عنهم وانا هكون بسن سككيني
في الصباح في المستشفى
صحي أحمد وشاف نور نايمه ع الكنبه
أحمد:لايحمد متفتحش قلبك تاني كفايه اللي حصل في الماضي وبعدين دي اصغر منك قاطعه دخول الدكتور
الدكتور:صباح الخير يا مستر أحمد واول مشاف نور من غير النقاب فضل واقف مز هول من جمالها
أحمد:بعصبيه انتي ازاي بره

 

 

خرج الدكتور وأحمد وشه احمر من العصبيه وراح صحه نور
أحمد:نور نور انتي يا بنتي
نور:اي في احمد انت كويس
أحمد:اي كويس متخفيش قومي اعدلي خبارك والبسي النقاب بسرعه
بعد شويه الدكتور خبط وأحمد سحله يدخل
الدكتور:عينه ع نور حمدلله ع سلامه مستر أحمد
أحمد:بصلي هناا كلامك معايا انا 😒
أنا زهقت عاوز اخر ج من هناا
الدكتور: أنا هكتبلك ع خروج
أحمد: طيب ورينا جمال خطوتك
الدكتور: خرج با احراج
نور: عيب كده يا أحمد احرجته
حرام عليك
أحمد: انتي مشفتيهوش كان بيبصلك ازاي انا كيس جوافه قاعد ولا اي
نور: 😂ههههههه
أحمد: والله محد هوقعني غير ضحكتك دي واياكي اشوفك بتضحكي مع حد غيري
العيله كلها جات

 

 

حسين: خبط الباب ودخل حبيب بابا عامل اي
أحمد: الحمدلله يا حبيبي زي الفل 😉😂
حسين:😂 دايمايابوحميد
الهام:الحمدلله انك بخير يا حبيبي
خارج اوضه أحمد نروح لابطالناالجدد
بلال:اذيك يازهراء عامله اي
زهراء:كويسه الحمدلله تسلم
يلال:مكنش ليه لازمه تيجي كده كده أحمد هيروح دلوقتي
زهراء: أنا قلت اسلم عليه قبل مروح الجامعه
بلال: تمام ابقي خدي حراسه معاكي وانا هوصلك
زهراء: مش مستاهله حراسه وأنا هروح لوحدي
بلال:مفيش روح جامعه من غيرحراسه وأنا قلت هوصلك وبعد متخلصي رني عليا ونتهينا
زهراء:انت مهتم لامري لييه
بلال:………..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أميرتي ذات النقاب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *