روايات

رواية خاطفه ابني الفصل الثامن عشر 18 بقلم زهرة الحياة

رواية خاطفه ابني الفصل الثامن عشر 18 بقلم زهرة الحياة

رواية خاطفه ابني البارت الثامن عشر

رواية خاطفه ابني الجزء الثامن عشر

خاطفه ابني

رواية خاطفه ابني الحلقة الثامنة عشر

شمس بصدمه:خااالد انت بتعمل اي هنا
دياب بص بصدمه محاولشي يقرب منه خالص ورجع ورا
خالد ببرود:ازيك يشمس عامله اي انا اللي بسالك بتعملي اي هنا ده دياب صح عامل اي واخبار دراستك اي ولا وكبرت وبقيت راجل
شمس ببرود:راجل وسيد الرجاله طبعا مش زي ناس
خالد بهدوء:انا بحترمك بس عشان انتي في مكاني اتفضلو والاكل علي حسابي
شمس بقرف:ميشرفناش نفضل في مكان يخصك يلااا يدياب
______
دياب بدموع:انتي عايزه اي خفي عني يا ريم ملكيش دعوه انتي مبتفهميش اطلعي برا لو سمحتي
ريم بحزن:طيب بس كل الاول عشان امك طيب مهياش مبطله عياط قوم راضي بخاطرها
دياب بهدوء:ماشي اطلعي برا بس
ريم:لا مش هسيبك غير لما تيجي معايا
دياب بزعيق:انتي مبتفهميش يبت انتي قومي يلا براا هو مفيش راحه في البيت ده قلتلك قرفان ابعدي عني بقي
شمس ايجت وقالت بزعيق:انتي يلا متعليش صوتك فاهم تعالي يحبيبتي ده متخ*لف مبيعرفشي يتكلم زي الناس
دياب ببرود:ماشي
______

 

سعيد بدموع:انتي بتتكلمي جد انتي حامل
مني بعياط:اااه انا مش مصدقه ان هيبقي عندنا طفل
سعيد بحب:شفتي قلتلك صالحي اختك وخليها تسامحك شوفي ربنا كرمنا ازاي يلا يحبيبتي اول حاجه تروحي تفرحي اختك بالخبر ده اتصلي عليها وقوليلها
مني بحب:ماشي هرن اهو
______
شمس بفرح:الف الف مبروك يحبيتي ربنا يتمملك حملك علي خير اخيرا هبقي خالتو بقي
مني بخبث:ومش ناويه مثلا تتجوزي تاني وتفرحينا
شمس بغضب:منييي اني عارفه اني قفلت الموضوع ده من زمان انا عايشه اربي ابني وبس وسعادته اهم من اي حاجه
مني بحزن:ابنك بقي راجل بقي يمني وانتي لسه عندك ٣٥ سنه يعني مش كبيره ولا حاجه وشكلك يبين اصغر من سنك كمان ليه مش بتفكري وتوافقي علي حد دا الكل يتمني بس تبصيله يحبيبتي هما هيلاقو احسن منك فين
شمس بحزن:قفلي يريم يلا هقفل هشوف دياب عايز اي
_____
دياب بحزن:انا اسف يا امي انا مقصدشي اعمل كدا ياريت تسامحيني
شمس بحب:يحبيبي انا مش زعلانه منك بس اي ذنبها الغلبانه اللي بتحاول تخليك فرحان وانت دايما بتزعقلها روح صالحها وااه عندي ليك مفاجاه يسيدي بالليل في عيد ميلاد ريم تاخد الخاتم ده وتتقدملها وانا بقي ابقي اشوف هوافق ولا لا
دياب بضحك:الاه انتي بتقولي اي يا امي يعني عايزاني اتقدملها وفي الاخر ترفضيني
شمس ببرود:طبعا براحتي يحبيبي ارفض اوافق براحتشي
دياب بضحك :مااااشي
______

 

بحبك
ريم بضحك:لا والله
دياب ببرود:خلاص بكرهك يريم
ريم خبطته في كتفه وقالت:يخربيتك دبشك اي يلا البرود ده
دياب بحب:بهزر معاكي يحبيتي تعالي معايا يلا البسي عملك مفاجاه
ريم بفرح:فريره طبعا
دياب بضحك:وربنا هبله
_______
ريم بفرحه:دي ليا انا انت ازاي عرفت عيد ميلادي
دياب بضحك:انتي عبيطه يبه اي رايك بقي تغيير جزري صح
ريم بضحك:لا وكمان جايب جيرانا يبني احنا منعرفشي دول بيتكلمو اي بالظبط
دياب بضحك:هو انا معايا محو اميه يعني انا اتصاحبت عليهم طبعا دي ميانو سلمي عليها
ريم بهبل:ازيك يميانو عامله اي
ميانو:?What
ريم بضحك:لا دا احنا هنوطوط لبعض طول اليوم بقلك اي انا بحبك بقي
شمس بضحك:اختشوا ايها الخلق
ريم بخجل:بكرهك يدياب خلاص بكرهك
دياب: و انا بحبك طبعا طلع خاتم من جيبه وسند علي ركبته وقال:تتجوزيني
ريم بفرحه:اي دا انت بتتكلم جد ايوا طبعا دياب لبسه ليها والكل سقف ولسه رايح يحضنها
شمس بضحك دخلت ما بينهم وقالت:وسع كدا بلاش عبط
تمت♥️

لقراءة باقى حلقات الرواية اضغط على : (رواية خاطفه ابني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *