Uncategorized

رواية عشقت الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء محمد

 رواية عشقت الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء محمد

رواية عشقت الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء محمد

رواية عشقت الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء محمد

في صباح يوم جديد
نورين بتجري وحاطه الهاند فري 
وشخص بيجري وراها :: نورين نورين وحط أيده علي كتفها 
نورين اتخضت وبطلت جري وشالت الهاند فري 
نورين بتنهج وبغضب :: نعم عايز اي وبعدين انت ازاي تسمح لنفسك تحط ايدك علي كتفي 
جاسر رفع حاجبه :: انا حر مراتي 
نورين قبلت علي واحده من المقطم:: نععععععععم يا عمر مراتك دا اي بقولك اي يا كابتن فكك مني سلام ومشيت جاسر مسكها 
جاسر :: وراكي حاجه انهارده 
نورين بعند :: ملكش دعوه ثم انت اي بارد جبله معندكش دم عيل رخم وسابته ومشيت 
جاسر بص علي نفسه من فوق لتحت 
جاسر رفع حاجبه وكلم نفسه :: انا عيل وكمان رخم طيب يا نورين انا هوريكي مين العيل ولبس النضاره ومشي
في فيلا الدمنهوري 
نور راحه جايه في الاوضه بخوف وقلق :: يارب اعمل اي يارب 
نسرين كانت واقفه علي الباب 
نسرين :: مالها دي قلقانه ليه كدا استر يارب 
في فيلا الحناوي 
 في اوضه رعد 
عشق علي السرير ورعد واقف بيحط بيرفوم 
عشق :: رايح فين 
رعد :: رايح العب اي يا عشق هروح الشغل 
عشق قامت من علي السرير وهي داخله الحمام : خلي بالك انا ونورين خارجين انهارده 
رعد :: تمام خلي بالك من نفسك وخرج 
عشق باستغراب :: ماله ده ودخلت الحمام
في بيت اسر 
ريم قاعده في اوضتها وكل شويه تبص في الفون اسر خبط عليها 
ريم :: ادخل 
اسر :: روحي يلا تعالي كلي 
ريم ابتسمت :: لا ماليش نفس كل انت 
اسر قعد جمبها:: مالك يا حببتي 
ريم بحب :: معرفش بس خايفه اوي من اي مش عارفه اقولك علي حاجه بابا وماما وحشوني اوي مافيش يوم بيعدي عليا غير ولازم افتكرهم نفسي اشوفهم عايزه ارحلهم ويخدوني في حضنهم ودمعت
اسر :: بعد الشر عنك كده تسيبي اخوكي لوحده طب مين هيرذل علي مراتي ومين الي هخش المستشفى بعد اكله 
ريم وأسر ضحكوا 
اسر حضنها وريم بادلته الحضن :: ربنا يخليك ليا 
اسر ::ويخليكي ليا وميحرمنيش منك ابدا 
ريم :: وراك حاجه انهارده 
اسر :: ابدا عايزه حاجه 
ريم بتوتر :: لا أصل عايزه اروح النادي شويه ممكن 
اسر :: اكيد طبعا هتروحي امتي 
ريم :: الساعه 5
اسر باستغراب:: اشمعنا يعني 
ريم بتوتر ::ها عادي يعني 
اسر ::ماشي يا حببتي خلي بالك من نفسك وقام راح الشركه
في الشركه 
رعد وأسر بيتابعوا شغلهم 
رعد :: مالك سرحان في اي 
اسر ::مش عارف ريم غريبه اوي وانا حاسس بحاجه غريبه 
رعد :: حاجه اي دي 
اسر ::مش عارف ودا الي مجنني
رعد :: تلاقيك بس مانمتش كويس 
اسر هز رأسه وبيتابع عمله هو ورعد فون اسر رن برقم غريب 
اسر :: الوووووو 
الشخص :: استاذ اسر 
اسر :: ايوه انا مين حضرتك 
نسرين :: انا نسرين والده ريم وعشق قصدي 
اسر :: ايوه ايوه خير حضرتك
_________________________
مساء وخاصه الساعه 5 
ريم وصلت النادي وبتلف يمين وشمال في نفس الوقت نور دخلت من باب النادي ووافقه بخوف وعشق ونورين قاعدين علي الكافيه ريم دخلت الكافيه وبتلف يمين وشمال وقلت عشق ونورين اتوترت وراحت ليهم في نفس الوقت كانت نور دخلت الكافيه وبتبص في الفون 
ريم بصوت عالي :: نور نور 
نور بصت ليها واتوترت وراحت ليهم 
الكل بيبص لبعض 
نورين :: في اي مالكوا 
نور وريم في وقت واحد :: انتو بتعملوا اي هنا ومافيش  حد في النادي ليه كدا 
عشق :: انتو الي بتعملوا اي 
نور وريم في نفس الوقت :: انا جاتلي رساله تهديد 
عشق ونورين بخوف :: رساله تهديد وإذا ظهر عمر وامير وبيسقفوا 
امير :: منورين وبحب منوره عزيزتي عشق 
عشق بصدمه :: امير 
باقي البنات في صوت واحد :: عمر 
عمر بخبث:: مفجاءه مش كده 
وبعدين لقوا رجاله جايبن واحد متكتف ولما قرب منهم 
البنات بخوف وعياط :: اسر 
ريم بعياط :: اسر انت بتعمل اي 
اسر بيحاول يفقك نفسه ومافيش فايده 
عمر :: منور يا اسر بيه كان نفسي رعد بيه يكون موجود 
اسر بغضب :: قسما بالله يا كلب لو قربت لحد منهم لهكون قاتلك 
نور بعياط :: انا خرجت من السجن امتي 
امير :: انا الي خرجته 
عشق :: انت عايز اي 
في الوقت الكلام ده نورين حاولت تطلع الفون وترن علي رعد 
امير :: بحبك عزيزتي 
في فيلا الحناوي رعد قاعد قدام الاب توب وفونه رن برقم نورين 
رعد :: نعم يا ناني 
وهنا سمع الحوار الي بيحصل 
رعد بخوف :: نورين عشق نورين الو الو وقفل واتصل علي جاسر 
جاسر :: انا جاي حالا 
رعد وهو بيركب العربيه مافيش وقت انا هبعت ليك العنوان 
جاسر :: انت عرفت المكان منين 
رعد وهو بيسوق العربيه :: بعدين يا جاسر بلغ البوليس وتعالي 
جاسر :: طيب طيب جاي 
في فيلا الدمنهوري 
جميله :: ازيك يا نسرين 
نسرين قامت :: انتي بتعملي اي هنا مش كافيه الي حصلي من تحت راسك 
جميله :: هههههههههههه كان نفسي تفرحي والله بس للاسف مش هتلحقي 
نسرين :: نعم قصدك اي 
جميله بغل :: جايا اشمت فيكي واقولك ان انهارده اخر يوم هتشوفي فيه عشق ونور جايه اقلك أنك خلاص خسرتي كل حاجه 
اسيل جت :: انتي بتقولي اي 
جميله بصت وراها :: هههههههههههه انتي نورتي يا هلا باختي العزيزه 
اسيل :: انتي اي يا شيخه بتعملي كده ليه 
جميله بغل :: علشان انتي احلي مني كل الناس بتحبك وانا لا حتي الإنسان الوحيد الي حبيته حبك انتي واتجوزك ماكنش قدامي غير اني افرقكوا عن بعض 
اسيل بوجع علي اختها :: انتي انسانه مريضه نفسيا ربنا يعلم قد اي بحبك عمري ما كنت أتوقع منك الغل ده كله ربنا يهديكي 
جميله :: دلوقتي اقدر امشي باي باي 
اسيل قعدت علي الكرسي تعيط 
ونسرين راحه جايه بقلق من كلام جميله 
جميله كانت خارجه من الفيلا وماشيه في الشارع في عربيه جت من وراها وقتلتها 
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع عشر والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببتها في مهمتي للكاتبة أسماء محمد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *