روايات

رواية انتقام السلطانه الفصل الثامن 8 بقلم شهد وائل

رواية انتقام السلطانه الفصل الثامن 8 بقلم شهد وائل

رواية انتقام السلطانه البارت الثامن

رواية انتقام السلطانه الجزء الثامن

انتقام السلطانه
انتقام السلطانه

رواية انتقام السلطانه الحلقة الثامنة

معتز
بصدمه مالك مالك قوم يالا مالك وحط ايده علي رقبته يشوف أنفاسه مكنش في انفاس وشاله وركب العربيه منطلق علي سياره
بيجاد
شمس كدا فردوس مكانها السجن وهنشوف بقا القاضي هيحكم عليها بايه
شمس
ياريت طول العمر مش هرحمها وربنا لو خرجت منها هندمها علي كل نقطه دم نزلت من اختي
بيجاد
أهدي بس يحبيبتي قمر قامت اهي بسلامه ولما يجي الظابط ياخد شهادة قمر
ريان
كفايه عليهم كدا ي شمس ونرجع تاني وانا هخدكم معايا تركيا كفايه الي حصل ف قمر اختك
شمس
عايزين تمشو امشو انتوا بس انا مش هرحم حد فيهم حتي عيالهم وقرب منهم حد شمس كانت عارفه ملامح وشه
بدر
ازيك ي بنت عمي عامله أي قمر عامله أي طلعت من العمليه
شمس
وركزت اكتر بدر صح الحمدالله ي بدر طلعت من العمليه اخبارك اي نزلت امتي
بدر
نزلت امبارح بليل وروحت البيت مكنش في صنف مخلوق سالت الغفير قالي انكم هنا ف مستشفى ونص تأني ف قسم قولت اجي اطمن عليهم انتوا الاول
ريان
مين ده ي شمس ده ابن محروس وتطمن علينا لي
شمس
بدر كان العين الي هناك بس لما سافر انقطعت الاخبار عنهم ومبقتش اعرف حاجه
بدر
ازيك ي روح عامله أي روح اكتفت بنظره لي ومردتش وبدر أستغرب هي روح لسه زعلانه مني يوم ما ضربتها واحنا صغيرين
حور
وضحكت لا انته لسه فاكر روح داخلت ف صدمه والدكتور قال إنها هترجع تتكلم تاني
بدر
بحزن أن شاءالله هترجع تاني تتكلم وانا عارف انها كان لسانها طويل
روح
ونظرة لي بغضب وقامت مشيت تقعد بعيد عنهم وبدر ضحك وقرب منها
بدر
اممم زعلانه ي بطه ومسكها من خدودها لسه يختي بتزعلي
روح
وزقت ايده بغضب ومسكت خدودها بوجع وضربته ورفعت ايديها أنه يمشي
بدر
احم حاضر يست لي شتيمه طيب ماشي اهو ربنا علي مفتري وسبها وراح لسلطانه
بدر
عامله أي ي مرات عمي وحشتني اوي والله
سلطانه
ورفعت راسها هي عارفه الصوت بدر وحضنته عامل اي يحبيبي رجعت امتي
بدر
امبارح ومكنش حد موجود وعرفت انكم هنا جيت علي طول طمنيني دكتور قال اي
سلطانه
لسه ي بدر خايفه اوي عليها ونز*فت دم كتير منها الله فردوس
بدر
فردوس هي الي عملت كدا ف قمر انتي بتتكلمي جد ي مرات عمي
سلطانه
اه والله وقمر لما تفوق هتقولنا كل حاجه وهيجي الظابط ياخد شهادة قمر وبطل مرات عمي دي أنا مبقتش مرات حد غير هاني
بدر
حاضر ي سوسو أن شاءالله هتقوم بسلامه وفردوس يكون مكانها السجن
داخل معتز وهو شايل مالك حد يلاحقني صاحبي بيروح مني
الممرضه
داخله الاوضه دي واخر انته والدكتور جاي يكشف علي وعمل كدا وخرج وداخل الدكتور يكشف علي مالك
الدكتور
تعالي اعملي لي تحاليل دم يلا
معتز
بتوتر ها لا ملوش لازمه التحاليل هو عامل اي طيب
الدكتور
الشاب الي جوه مات اصلا وعايزين نطمن سبب الموته اي
معتز
بصدمه اي مالك مات وسقط علي الارض يعيط لا لا مالك لسه عايش صح
الدكتور
البقاء الله مقدرناش نلحقه وبعد قت خرجت التحاليل وكانت جرعه كبيره من المخدر وموتته ف الحال
معتز
يارتني ما قولتلك خد ي مالك أنا السبب أنا السبب قوم ي مالك احنا صحاب من واحنا صغيرين قوم بقا ي صاحبي مش قولنا هنموت مع بعض قوم بقاااا
الدكتور
احنا هنعمل محضر وهما يتصرفوا مع الجثه وهنعملك انته كمان تحليل
معتز
لا أنا أعرف اهله هتصل بيهم يجو يخدو بلاش بوليس ابوس ايدك أنا موافق علي اي حاجه اعمل اي حاجه بس بوليس لا
الدكتور
وصعب علي حال معتز وافق بس هيعرف اهله سبب الموته وعمل لمعتز تحليل اثبت انه بياخد مخدرات
معتز
الو ي عم رفعت انته فين تعالي مستشفى…… بسرعه ابوس ايدك مالك تعبان
رفعت
بقلق مالك ابني ماله أنا جاي دلوقتي اقفل وبعد ساعه كان رفعت وصل المستشفى وسال والممرضه قالتله ف اوضه خمسه
رفعت
ماله مالك ي معتز طمني هو كويس جي المستشفى لي وانته بتعيط لي
معتز
مالك تعيش انته ي عم رفعت مالك مات مالك راح ي يعم رفعت
رفعت
بصدمه مالك مين ابني أنا انته بتهزر صح متهزر ي معتز كتير معايا مالككك ميننننن ابني
معتز
اهدا ي عم رفعت اهدا عشان خاطري هو ف مكان احسن من هنا
رفعت
لا لا انته بتكدب عليا مالك لسه عايش وداخل الغرفه وحضن مالك قوم ي مالك قوم بقا متعملش فيا كدا يبني
الدكتور
ابن حضرتك مات بسبب جرعه كبيره من المخدر وجمسه مستحملش الجرعه وكمان الشاب الي جابه كان وخد جرعه مخدرات برضوا
رفعت
ابني راح مبقاش موجود لي ي مالك لي يبني يارب يارب
نروح مكان تاني خالص كان قعد في شخص وداخل حد علي بسرعه
ـ يباشا مالك مات بسبب جرعه كبيره من المخدر
ـ وقام من مكانه مالك مين انته قصدك مالك ابني و……….
بقلمي شهد وائل

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية انتقام السلطانه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *