روايات

رواية وجع الحب الفصل الثالث 3 بقلم إسراء محمد

رواية وجع الحب الفصل الثالث 3 بقلم إسراء محمد

رواية وجع الحب البارت الثالث

رواية وجع الحب الجزء الثالث

رواية وجع الحب كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم إسراء محمد
رواية وجع الحب كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم إسراء محمد

رواية وجع الحب الحلقة الثالثة

 

عشق وقعت علي الارض غرق”انه ف دمها
هنا طلعت تجري علي اوضتها هي وعدي عدي كان لسه نايم اتسحبت براحه ونامت جنبه من غير ما يحس وعملت نفسها نايمه عدي خمس دقائق بالظبط عدي صحي قام طلع بره الاوضه يروح الحما”م شاف عشق ات”صدم جري عليها بص”دمه وخ”وف
عدي:عشق عشق مالك فيكي اي ي هنا هنا بصو*ووت ع”الي
هنا قامت وعملت نفسها لسه صاحيه ومخ”ضوضه :اي ده عشق فيها اي مالها ي لهو”ووي
عدي:هنا اطلبي إسعاف بسرعه والنبي
هنا طلبت الإسعاف والاسعاف جت خدتها وعدي ركب معاهم وهنا راحت وراهم
عشق دخلت العمليات

 

 

الدكتور طلع بعد ساعه
عدي جري عليه:ها دكتور طمني
الدكتور: الحمد لله خيطنا الجرح هو كان عميق وهي دلوقتي كويسه بس
عدي:بس اي
الدكتور:للاسف فقدت الذاكره فقدان ذاكره مؤقت
هنا فسرها الحمد لله انها مش فاكره حاجه ولما ترجع تفتكر هكون انا اتصرفت
والدكتور كمل كلامه :و كمان الحمل كويس
عدي وهنا بصد”مه:ايي هي حامل
الدكتور:اه انتو متعرفوش ولا اي حامل ف تلت اسابيع ع العموم هي شويه وهتفوق بالسلامه أن شاء الله
عدي بفرحه وصد”مه:عشق عشق حامل ي هنا هبقي اب
هنا بغل:مبروووك
المهم عدت ساعتين عشق فاقت عدي وهنا دخلوا ليها
عشق:اه انا فين

 

 

عدي:عدلها اهدي ي حبيبتي انتي فالمستشفي
عشق:انت مين
عدي:انا جوزك
عشق بد”موع:انا لي مش فاكره حاجه هو انا اسمي اي
عدي:ده فقدان ذاكره مؤقت بس ان شالله مع الوقت هترجعي تفتكري كل حاجه وانتي اسمك عشق
عشق لهنا:ودي مين
عدي جه يرد
هنا ردت:مراته ي حبيبتي التانيه
عشق:ايييي مراته
عدي:اهدي ي حبيبتي بس عشان اللي ف بطنك انتي حامل ي عشق
عشق:انا حامل يعني انا هبقي عندي بيبي وحطت أيدها علي بطنها
عدي بابتسامه:اه
عدي:بصي ي عشق وحكالها أنها مكانتش بتخلف عشان كده اتجوز هنا بس طبعا محكلهاش القصه كامله وان هنا تبقي بنت عمها وأن هو يبقي ابن عمها والكلام ده
المهم خدها روحوا البيت هنا مش عارفه تفكر لما عشق ترجع لها الذاكره هتعمل اي وكمان الوقت ده هل مناسب عشان تقول لعدي أنها حامل ولا لا قبل ما يبان عليها
بالليل عدي قاعد جنب عشق بيأكلها وبيديها الادويه
عشق:ممكن اسالك سؤال

 

 

عدي:اه طبعا
عشق:انا دلوقتي حامل وانت كنت متجوز عشان تخلف هتعمل اي مع مراتك التانيه
عدي بارت”باك:مش قادر يقولها أنه بيحبها من زمان هطلقها اكيد بس مش دلوقتي هي بردو ملهاش ذنب اصل احنا لسه متجوزين مش بقالنا حاجه فالناس هتقول اي عليها
عشق: كلامك صح
هنا كانت بتسمعهم والغ”ل مالاها
المهم عدي يوم واتنين وتلاته وايام
فيوم
هنا هي اللي صممت تطبخ الاكل لعشق وعدي مش هنا
هنا طبخت الاكل
وعشق اكلت حست بطنها بتت”قطع وبتع”يط جا”مد وبتقول ابني ابني اطلبي الإسعاف ي هنا اههه مش عارفه مالي
هنا من جواها ضحكت بش”ر وعملت نفسها خايفه عليها:مالك طيب اهدي وطلبت الإسعاف والاسعاف جت خدتها وهنا راحت معاها وعدي جالهم ع هنااك هنا كانت عامله نفسها زعل”انه وبتعي”ط
عدي: جاي جري هنا عشق اي اللي حصلها

 

 

 

هنا بد”موع تما”سيح:مش عارفه كانت بتأكل وفجاه قعدت تصر”خ وانا طلبت الإسعاف
الدكتور طلع
عدي جري عليه:ها ي دكتور طمني
الدكتور:للاسف فق”دنا الجنين وهي حالتها كويسه
عشق كانت من”هارة وعدي زع”ل جدا
هنا كانت مبسوطه وخلاص دي فرصتها هتعلن حملها
عدي يومين
عدي:انا خسر”ت ابني ي هنا اللي كنت بستنا بقالي سنين خسر”ته وكمان عشق لسه فاقده الذاكره حاسس ان كل حاجه حواليا باي”ظه
هنا بدل”ع:طيب لو قولتلك أن انا حامل
عدي بص ليها بص”دمه وفرحه:بجد حامل
هنا هزت راسها باه
جه صوت من وراهم : مش لما تكوني حامل منه الاول

 

يُتبع ..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *