Uncategorized
رواية حورية السليم الفصل الثاني 2 بقلم روان
رواية حورية السليم الفصل الثاني 2 بقلم روان
رواية حورية السليم الفصل الثاني 2 بقلم روان |
رواية حورية السليم الفصل الثاني 2 بقلم روان
عند حور وملاك
ملاك/متكلي الاطباق بالمره
حور/لا انا الحمد لله شبعت اويي
ملاك/اخيرا قولتيها انك مش عيزه تاكلي
حور/احم بس ده ميمنعشي ان ممكن اطلب سندوتشي شاورما كمان يعني????????
ملاك بصدمه/نعم اومي يابت علشان مديكيشي في وشك
حور /في ايه يختي مكنتشي لقمه الي كلتها
ملاك/لقمه لقمه يا زعبلاوي الكلب ????
حور وهي تتصنع الزعل/كده ياملاك بتعدي عليا الاكل
ملاك /هوه انتي زعلتي يا حور
حور/ لا انا هزعل ليه محصلشي حاجه ازعل عليها يعني
ملاك/طب والي يجبلك غزل البنات
حور /احبه ويبقا حبيبي طول العمر ♥♥
وبالفعل توجه الاثنان الي بائع غزل البنات
حور/عمو عيزه ثلاته غزل البنات
ملاك/التالت لمين ياحور
حور/ احم همه بصراحه التلاته ليا
ملاك / الله يخرب بيتك فلست ياحيوانه الكلاب ????
حور /مخلاص ياله بقا
وبالفعل اخذت كل واحده منهم غزل البنات واخذوا سيارت حور (عور من عيله ميسوره الحال بس طبعا والدها ووالدتها متوفيين)
عند سليم ومالك بقا
مالك/خش يمين
سليم /ليه
مالك /خش بقا انا بصراحه في بالي اكل شورما مش الاكل الي انته بتاكلهولي ده ????????????
سليم /يبني المفرزض تاكل اكل صحي مش الاكل الي بيتباع في الشوارع ده
مالك /هوه غي زي الاكل ده خش يمين ????بس خش
سليم /حاضر اما نشوف اخرتها معاك
مالك /متخلص سوق بسرعه بقا انا بطني بتصوصو حرام عليك بسرعه
وبالفعل قام سليم بقياده السياره بسرعه جدا مما ادي الي قول مالك
مالك /سليم حااااااااااااسبببببببببب
ولكن اصتضمة سيارته بسياره حور (نهار اهل اسود ياسليم)
حور نزلت من العربيه بتعتها وهيه متعصبه اوي ????????
حور /انته يا حمار يا حيوان البهايم يا اعمي يالي مبتعرفشي تسوق يامغفل
(نهارك انتي الي اسود ياحزر ياحبيبتي
جماعه انا الي غلطانه اني كتبت علي حور طيبه وبريئه????????????????انا اسفه)
سليم نزل من الساره هوه ومالك وكانت عيناه حمراوتان من شده الغضب
سليم /مين ده الي حيوان (هوه الي لفت نظرك حيوان بس مش حاجه تنيه ????????)
حور /انته الي حيوان وزباله واعمي انته طلاما مش بتعرف تسوق بتركب عربيات ليه
سليم / انتي مش عرفه انتي بتكلمي مين
حور / عبدين هيكون مين يعني لتكون الوزير ولا رئيس الجمهوريه وانا مش عرفه
سليم في صدمه كيف لفتاه ان تتجرا وتطاول غلي الفارس
سليم /انا ابقا سليم الانصاري
حزر بردح / سليم ايه ياعنيا قلبظ ده ولا كسبه في بنك الحظ
سليم / انتي وحده قليلت الربايه واهلك معرفوشي يربوكي
(الكلمه اصرت في حور اوي)
حور بدون وعي منها ضربت سليم كف علي وشه (يالهوي يالهوي يالهوي الفتحه علي روح المرحومه بقا ????????)
بينما كان مالك ينظر لملاك بئعجاب فلم يبالي فيما حصل (تعرف يامالك ده سليم هيعمل منك شاورما)
بينما ملاك كانت في حاله كسوف شديد من نظرات مالك لها (يختي بطه)????????
اما سليم بدات عيناه بالاحمرار وعروقه بدات بالظهر (كانزشكله يخوف اوي عامل زي الطور الهايج????????????
مالك اول ما شاف كده انصدم وقال /يالهوي يالهوي يالهوي ياحزنك الفتحه علي روح المرحومه
حور/لو فكرت تجيب سيره اهلي تاني ولو بكلمه واحده هتشوف حاجه متعجبكشي
فاهم
سليم مكنشي في وعيه كان في حاله غضب وصدمه كيف لها بان تتجرا وتضرب الفارس انها اخطات كثيرا لن يعدي هذا الامر علي خير ابدا
اما ملاك خدت حور وركبم العربيه بتعتهم ومشبوا بسرعه
اما حور كانت عماله تعيط او كيف له ان يتحرا بالغلط في اهلها كيف له هذا
حور / اذاي الحيوان ده يتجرا انه يغلط فيهم????????????????????????
ملاك / مكنشي ياصد ياحبيبتي ميعرفشي انهم متوفيين
حزر/وحشوني اوي يا ملاك معدشي ليه حد في الدنيا دي خالص معدشي ليه حد يا ملاك وحشوني اوي يا ملاك ????????????????????????????????
ملاك /امال انا بعمل ايه ياروحي انا معاكي دايما اهه ومش هسيبك ابدا ياحبيبتي
حور /انا بحبك اوي ياملاك
ملاك /وانا بحبك اوي ياروح قلب ملاك من جوه
اما عند الطور الهايج (اصدي سليم????????) ومالك
مالك/في ايه ياسليم مالك وشك عامل كدا ليه مكنشي حته قلم يعني
سليم وهو ينظر له بعينين مشتعلتان غضبا ثم ينظر امامه مره اخري
مالك /في ايه بقا ياعم ياله علشان نا
لم يستطيع ان يكمل جملته بسبب لكمه قويه
سليم بغضب /اخرس ياحيوان ازاي حتت بت زي دي تهيني انا وتمد ايدها عليه ازاي
مالك /ايه الغباء ده انته ايدك تقليه او
لم يستطيع تكمله جملته بسبب لكمه ثانيه علي وجهه(يعيني عليك يبني ????????????????????????)
سليم /انا بقا هوريها مين هوه سليم وازاي تتجرا وحده زي دي تعمل معايا انا كده (واخد حتت دين مقلب في نفسك بس ايه عسل والله ????????????????)
سليم بغضب/مالك
مالك وهو ممسك بوجهه من كتر الوجع/نعم
سليم /عايز كل المعلومات عن البت دي من اول ما اتولدت فاهم
مالك /واجبهالك ازاي دي ????????
نظر له سليم بغضب ????????
مالك /في اسرع وقت يا سيد الناس هتكون كل المعلومات بتاعتها عندك
صعد سليم السياره ومن ثم صعد مالك في العربيه(اصله خايف ليسيبه ويمشي????????)
اما عند بطلتنا حور
حور وهي تتذكر والديها
فلاش باك ????
حور/ماما يا مامااااااااااااا ياماماااااااااااااااا افتحي بقا ياست الكل وحشتينييييييي
والدت حور /ايه الله يخرب بيتك انتي ايه ياحيوانه صوتك صوتك الجيران اشتكم من صوتك
حور /في ايه ياست الكل بقولك وحشتيني الله
والدت حور /لا يابت والله وحشتك مكنوشي ساعتين الي خرجتيهم يختي
حور/ماما
والدت حور /نعم يا اخرت صبري
حور /انا جعانه ????????
وابدت حور/طب خشي غيري علما احط الاكل
حور/امال عريسي فين
والدت حور/بت اتلمي والله مليكي عندي غير ابو ورده فهمه
حور وهي تتصنه الخوف / ايه بس يا ست الناس ده انا بهزر سدقتي ولا ايه
والدت حور /طب خشي يختي غيري علما احط الاكل
حور / ماشي
وبالفعل توجهت حور الي غرفتها لتبديل ملابسها
والدت حور من غرفت الطعام /اخلصي يا اخرت صبري الاكل هيبرد يا حيوانه
حور / من الغرفه /حاضر حاضر حاضر حاضر جايه اهه في ايه ????
حور /بيبوا وحشني والله ياراجل (بيبوا ده والد حور ????????????????)
بيبوا اصدي والد حور / وانتي كمان ياروح قلبي
حور /حبيبي حبيبي يا بيبوا
والد جور /اعدي يتحبيبت قلبي كلي ده انتي والله شكلك مكلتيشي من نص ساعه كده ????????????
حور/ اه والله ياحج مكلتش الست دي مجوعاني ( اصدها علي امها)
امها بقا تسكت / انا يابنت الجزمه
حور/ ايه ده يا بيبوا انته متجوز جزمه ????????????????والد حور بضحك /????????دي هتعلقك ????????
حور / والله العظيم لو مكنتش ايويا لكنت اتجوزتك ????????وانته مز كدا بتكبر انته ولا بتصغر مش عرفه والله ????
والد حور /يابت يا بكاشه
والدت حور متصنعه العصبيه / كلوا بقا واسكتم ده الفراخ بتسكت علي الاكل
حور/علي فكره الست دي غيرانه ????????
والد حور وهو بيدحك /شكلها كده ????????????????????
وظلوا يتحدثون حتي انتهي الطعام بالاضافه الي غزل حزر بوالدها ????????
انتهاء الفلاش باك
حور /وحشتوني اوي ????????ليه مخدتونيشي معاكم ????????انا عرفه انكم في مكان احسن دلوقتي بس انتم وحشتوني اوي ربنا يرحمكم يارب ????????????
(جماعه ممكن ندعي لكل اب وام متوفيين لان بجد بتبقي حاجه صعبه اوي علي الابناء)
ثم توجهت حور للنوم
اما عند سليم / فذهب بعد ان اوصل مالك الي احد الاماكن الليليه
سليم وهو يتذكر هذه الفتاه التي تجرات علي صفعه انها ستندم كثيرا لن يرحمها ابدا
( اه ياجماعه كنت عيزه اقول بس ان الروايه دي هتكون فيها ضرب للركب بالاضافه ان هيه هتكون رومانسيه وكوميديه وميكانيكيه ????????????????????????????)
سليم وهو يشرب الخمر بكميات كبيره (عيل مفجوع بس فمر ????????) كانت هناك فتاه تقترب منه وهيه تتمايع وكانت ترتدي ملابس تكشف اكثر مما تستر (وحده قليلت القدب)
الفتاه / بصحتك يا باشا
سليم / كام
الفتاه /الي تدفعه يا ياشا
سليم / طب ياله ادامي
الفتاه وهي تضحك ضحكه خليعه /هيهيهيهيهيهي ياله ياباشا
وبالفعل توجه بها الي منزله لارتكاب الفاحشه التي حرمها الله
اما عند مالك وملاك
فهمه الاتنين كانم بيفكرم في بعض وكانم سرحانين كئنهم قدام بعض (عصافير والله ياخواتي????????)
استمروا بالتفكير في بعض ختي غلبهم النوم
كل ابطالنا الحمد لله اتخمدم اصدي نامم ????????