روايات

رواية ليس اخي الفصل الثامن 8 بقلم اسماء محمد

 رواية ليس اخي الفصل الثامن 8 بقلم اسماء محمد

رواية ليس اخي البارت الثامن

رواية ليس اخي الجزء الثامن

رواية ليس اخي الحلقة الثامنة

كريم راح أحدي فروع التانيه لشركه
كريم:عوز كل تقرير عن المصروفات وعن الصفقات وعن كل حاجه حصلت هنا من يوم ما شركه دي انفتحت فهمني
جميع الموظفين:فهمين يا فندم
دخل مكتب وهو بيفتكر اللي حصل لكارمه وزي الألفي يعمل كده وكان هيتجنن
كريم بخبث في سره:بس والله الألفي ده غبي اوي ميعرفش أن شركه اللي تنهدت دي مش شركتي اصلا وشركه رئيسيه مش في مصر اصلا ههههه غلبان والله وصعبان عليا بس اصبر عليا هخليك تندم علي اليوم اللي فكرت بس انك تهد كل اللي بنيته ولا تيجي جنب كارمه تاني وتنهد بضيق
كريم اتصل برامي
رامي:الوووهات اي يسطا أنا الصراحه اندهشت من ذكائك ده جيبوا منين ياض أنا كأبهير انبهرت هههه
كريم:اول حاجه يا ذفت أنا مسميش ياض تاني حاجه انا علطول سابق بخطوه
رامي:بس بس بس حاسب يالا تواضع بينقط منك بس حركه انك تعمل نفسك تعبان عشان كأنك تعبت ونهارت لابجد أنا انبهرت لا وكله كوم وحوار انك تشتري شركه المعفنه دي وكأنها الشركه رئيسيه بجد شبوو وصعبان عليا فوفي والله
كريم بقرف:فوفي وكمان بدلعه أنا غلطان اني كلمتك أساساً
رامي:خلاص متبقاش قفل كده
كريم:بص أنا في حاجه في دماغي ولو نفذنها يبقي الألفي تحت أيدينا
رامي:قول بسرعه
كريم:*********اي رايك
رامي: اشطا يا زميكس سلام
*******************************
رامي نزل يجيب حاجه من صيدليه لقي آسيل جمب الصيدليه وواحد بيضيقها
رامي راح ضرب..ه (بووم تيش ااه معلش بقا مؤاثرات صوتيه )
رامي:اي يا بنتي انتي كل مره اشوفك ياما بتتع.اكسي يا حد بيض.يقك اي ده متكنيش ملكه جمال وانا معرفش هههه
آسيل بغيذ:وانت مالك انت اي القرف ده
رامي:طب بصي كلب ده
آسيل بفزع:عااااااااااا يا مامي
رامي ضحك:بس يا هبله بهزار اي ده
آسيل:انت تعرفني منين انت عشان تقولي كده
رامي:انتي ساكنه. فين واسمك اي بقا
‏آسيل:انت هتطلعي بطاقه
‏رامي بستفزاز:انتي شر..سه اوي علفكرا
‏آسيل:وانت مالك اي مضايقك
‏رامي:احم أنا اسمي رامي علفكرا وسنجل وغمز
‏آسيل بكسوف:وانا آسيل
‏رامي:اي ده انتي بتكسفي زينا ولا اي هههه
‏آسيل اضيقت ومشيت
‏رامي: بس علفكرا اسمك حلو اوي
‏آسيل ابتسمت وكملت مشي
‏رامي نسي صداع ودنيا وكل حاجه وكان مبسوط ميعرفش ليه
‏رامي: حمدالله يارب انا دعيت اشوفها تاني لو في النصيب وكمان اعرف اسمها لا ما انا جامد بردو
عند آسيل كانت مبسوطه لأنها كانت نفسها اشوفه تاني
آسيل: حمدالله يارب اسمه حلو اوي يارب لو في نصيب. او حاجه كويسه اشوفه تاني
*************************
عند كارمه
كارمه في سرها:هو مش بيحبك علفكرا انتي أخته يا حبيبتي لا هو قرب مني كده يبقي بيحبني لا أنا أخته يووووه بقا مش هفكر كتير أنا دماغي وجعاني اساسا هو كفايه جوده في حياتي وخلاص
وفجاه بقيت كريم دخل وبينادي عليها
كارمه نزلت جري علي
كريم راح حضنها :جبتلك شكولاته كتير اهو
كارمه بسته من خده واخدت شيكولاته وطلعت تجري
كريم:انتي يابت اصبري اجي اكل معاكي طماعه وطلع جري لقها فتحت شيكولاته ووشها متبهدل وهدومها
كريم ضحك:اي ده أنا جايب شيكولاته لبنت اختي اي ده
كارمه:بصلي بقا في شكولاته خاليني اشرق دلوقتي بقا
كريم قعد جمبها:لا بهنا وشفاء يا روحي تلفون رن
كريم:هاااا
رامي:كله تمام
كريم:هي دي الاخبار حلوه يسطا
قفل تلفون وراح ياخد شور
كارمه بتخبط علي حمام
كارمه:كرييييم اخلص عوز اخد شور بقالك ساعه اي ده
كريم بخبث:تعالي يا حبيبتي خدي شور
كارمه:ازاي وانت جوه يا خفه
كريم بخبث:مش جوزك انا
كارمه:لا لا لا شكرا مش عوزه حاجه خلاص
كريم بخبث:ليه بس تعالي
كارمه : خلاص بقا هستني
كريم طلع وكان لفف فوطه حول..يه
كارمه خبت عنيها:كريم اخلص والبس
كريم شدها لي وخله نفسه قري..ب من نفسها
كارمه توترت
كريم:اهدي في اي مالك
كارمه:احم لا مفيش بس ابعد ونبي بقا
كريم:امشي ابت من هنا غوري اللي يهزار معاكي يبقا حمار اساسا
كارمه:معندكش اخوات بنات بتعمل فيا كده ليه هااا
كريم أنا كنت همسح الشوكولاته اللي في وشك دي
كارمه:احم احم اسفين أطير أنا بقا
كريم :انتي قعدتي مع مراد كتير
كارمه:لا ليه
كريم:اصلك اتعديتي يا عيني هههه
كارمه اتعصبت وخبطت الباب جامد
كريم في سره:بحبك يا كارمتي
كارمن في سرها:بحبك يا كوكي
البارت ده في شويه مفاجات صح ياتري هيحصل اي اتفعلوا عشان انزل الباقي وياتري اي الخطه والألفي هيحصلوا اي وهل كارمه هتقرب من كريم اكتر اتفاعلوا واكتبوا توقعاتكم في الكومنتات
يتبع…
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ليس اخي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *