رواية أحببت متمردة الحلقة الأولى 1 بقلم بطة حسني
رواية أحببت متمردة الحلقة الأولى 1 بقلم بطة حسني
رواية أحببت متمردة الحلقة الأولى 1 بقلم بطة حسني |
رواية أحببت متمردة الحلقة الأولى 1 بقلم بطة حسني
انت أسوء حآجه حصلت في حياتي كانت دي اول مره اعيط قدام حد
هاي انا كيان عندي 15سنه وبلعب ملكمه عيوني لونها رمادي فاتح اوي ماما ماتت وهي بتولدني بسبب انها كان عندها ورم وكنت عايشه مع بابا بابا ذان علي طول بيعملني علي اني ولد وانا اصلا كان الي يشوفني يقولي انت مش انتي وكنت بتدرب ملاكمه لأن ده حلم بابا اني ابقي بطله ملاكمه
بابا مات وانا بمعني اصح ادمرت طلع بابا ليه اخ وانا مكنتش اعرف جه خدني انا اصلا من النوع الي العصبيه بتجري في دمه اكترمن دمه نفسه ???? اسيبكم مع القصه
كيان : حضرتك عمي
مصطفي بصدمه :هو كيان ولد مش بنت????
كيان : لا انا بنت بس انا طبعتي كده
مصطفي :طيب يا بنتي يلا
ومشيو اول لما وصلو
كيان كانت نايمه
مصطفي :كيان…. كيااان
كيان صحيه بس كانت عنيها شبه الفروله من السهر لانها منمتش بقالها يومين
كيان ببرود :نعم ????
مصطفي :وصلنا يلا
كيان: طيب
ودخلو الفله كان في شباب قاعدين بيهزرو
كيان :هو انا هعيش هنا يا عم
مصطفي بصدمه : عم… اه هنا ليه
كيان بصدمه اكبر وصوت عالي خلي الي قاعدين خدو بالهم منها :نعمممم هتعيشني في بيت كلو صبيان انت هبه منك ولا ايه
مصطفي :هبه مني ????
كيان بايستعاب :انا اسفه بس هعيش إزاي معاهم
مصطفي :يعني آنتي بتلعبي ملاكمه وبتساليني
كيان :ممكن افهم مين دول وهي بتشاور عليهم
جه واحد من الشباب
الشخص :ايه يا ياض صوتك جايب اخر الفله ليه
كيان :وانت مال اهلك
(لسنها عايز قطعو)
الشخص : مال أهلي وهو يوجه الكلام لمصطفي كيان فين ومين العيل دا
كيان كانت هتفرقع من الغيظ
مصطفي بضحك علي منظرها :العيل دا يبفي كيان بنت عمك
الشخص :اييييه انتي بنت
كيان :تخيل
الشخص : انا اسر ابن عمك للاسف
(نعرف اسر بقا اسر مصطفي السيوفي عنده ٢٢سنه نفس طول كيان وجسمه رياضي عيونه نفس لون عيون كيان بشرته بيضاء اوييي وشعره اسود قمر كده يا ناس انا بعاكس الشخصيات ????????)
كيان :اهلاوسهلا عمو مصطفي ولسه هتكمل قطعه اياد
اياد :انتي بقا كيان الي بابا قرفنا بيها دا انا زهقت من سيرتك يا شيخه وكمل بشر اهلا انا اياد
(نعرف بقا اياد مصطفي السيوفي عنده ١٨ سنه تافه جدا جدا بيحب الهزار بشره خمريه مائله للبياض عشونه لو ن الزرع ونفس جسم اسر وطوله ١٦٧)
كيان :اه وهتقرف اكتر لما اعيش معاكم كمان
اياد بشر وهو يهمس في ودنهها : شكلنا مش هنستوي في حله وحده
كيان بنفس الهمس :لا وانت الصادق انتو الي الواحد قرف منهم قبل ما اشوفكم وكملت بشر انا هوريك مين كيان
مصطفي : تعالي اوريكي اوضتيك
كيان :ماشي
وطلعت علي الاوضه ورتبت هدومها واخدت الشور بتاعها وغيرت هدمها وكلو تمام
ونزلت اسر واياد كانو هيفرقعو من الغيظ
اسر : احنا لازم نطفشها
اياد : طبعا اومال هتقعد معانا ولسه لما زين وياسين ويوسف ونور لما يجو
اسر :بص انا ولسه هيكمل شافها نزله وخرجت قال البت دي خرجه تعمل ايه
اياد:مش عارف تعالي نشوف
(طيبيين مكنوش يعرفوا انها بتلعب ملكمه وبتجهز للمنافسه) خرجو لقوها بتشيل حديد
اسر :نهارك اسود بوظتي الجنينه
كيان ببرود :عمو مصطفي قالي اعملي الي انت عايزه ليك فيه
اسر بغضب وصوت عالي : انتي غبيه ومش بتفهمي وانتي كده حماره ولسه هيكمل لقي بوكس في وشه
كيان :دا عشان تتلم وتلم لسانك بصت لاياد الي كان واقف مصدوم من الحصل وانت تحب تدوق واحد يسلم علي وشك
اياد :لا لا شكرا خد اسر ودخلو الفله وهي شغلت الصب بتعاها واللاب توب وشغلت اغاني واتدربت وخلصت ودخلت الفله عاديي
مصطفي :كيان هو اناي ضربتي اسر
كيان :اه عشان كان بيشتمني وكمان زعقلي ????
مصطفي :طيب معبش يا بنتي
كيان لا ولا حاجه
عدي اسبوع وكل ما يشوفو بعض يتخانقو
جه يوم المنافسه كيان جهزت والكابتن بتعاها معاها وكمان اسر
والصدمه لما دخلت الحلبه
يتبع..
لقراءة الحلقة الثانية : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أنتي ملكي للكاتبة هبة أحمد.