Uncategorized
رواية نعم احببت حياتي البارت الرابع عشر 14 بقلم جهاد عبدالرحمن
رواية نعم احببت حياتي البارت الرابع عشر 14 بقلم جهاد عبدالرحمن
رواية نعم احببت حياتي البارت الرابع عشر 14 بقلم جهاد عبدالرحمن |
رواية نعم احببت حياتي البارت الرابع عشر 14 بقلم جهاد عبدالرحمن
أدم بضحك : هههههههههه خلاص يفرولايه مكنتش بوسه
حياه بعصبيه: انتا تسكت خالص
أدم: هههههههههه
حياه : ماشي ياأدم
أدم: هتعملي ايه يعني مش هتعملي حاجه
حياه : داست علي رجله تاني
أدم: يلهوي انا رجلي اتفرمت يشيخه حرام عليكي
حياه: احسن تستاهل
أدم: طب اسكتي لهعمل حجات مش هتعجبك
حياه بخوف : يعم خلاص انا بهزر معاك يدومي
أدم: ههههههههه ايوه اتظبتي كده مبتجيش غير بالعين الحمرا
حياه : الي مصبرني عليك اننا في مكان مليان ناس والخيبه الكل عمال يبص علينا
أدم : منا عارف علشان كده مستغل الموقف وبعدين انا العريس وانتي العروسه هما اكيد هيبصو علينا احنا
حياه بنرفزه: طيب
أدم: بس حلو دومي منك
حياه بعصبيه : اسكت بقا
أدم : هههههههههههه ماشي
اما أسر فقام هوا وصحاب أدم ورحولو واخده وفضلو يرقصو علي مهرجان وقعدو يرقصو وفضل الفرح لحد وقت متأخر وخلاص المعزيم بدأت تمشي
أسر: يلا يدومي خد عرستك ويلا خلاص مبقاش في حد هنا الكل مشي
أدم: طيب
ناديه: الف مبروك وربنا يسعك
حياه وادم: الله يبارك فيكي
أدم: امال كمال مجاش ليه مشفتوش خالص
ناديه : اصل هوا تعبان شويه ومعرفش يجي معلش يبني
أدم: لا عادي
تقي : الف الف مبروك ليكو يحببتي
حياه وأدم: الله يبارك فيكي
حياه : عبالك يتوته ايوه صح عملتي ايه في العريس الي كان جيلك
تقي : قولت لبابا اني مش موافقه
أسر: احسن في داهيه
تقي : نعم
أدم : هههههههه أسر بيهزر صح ياأسر
أسر : هاه ايوه بهزر
أدم: مش يلا يعروسه ولا ايه
حياه: ماشي يلا
الكل روح بيته وحياه وادم روحو القصر
__________
(صلي على محمد ) عليه افضل الصلاه والسلام
_____________
عند ناديه خالت حياه
ناديه : بطنك لسه بتوجعك ياكمال لو كده نروح نكشف
كمال : لا يما انا اخت مسكن وبقيت كويس دلوقتي الفرح كان حلو
ناديه: ايوه وحياه كانت زي القمر ربنا يحفظها
كمال : امممممم
ناديه : وعرسها مشاء الله عليه زينه الشباب ربنا يخليهم لبعض
كمال بنرفزه: انا داخل انام
ناديه: ماشي يبني
_________
عند حياه وادم
أدم: انا غيرت وخلصت يلا انتي لسه قاعده مغيرتيش
حياه : ايوه
أدم: وهتفضلي قاعده بالفسان كتيرر كده
حياه : عندك مانع
أدم: اه عندي
حياه: لا والله عندك عندك
أدم قرب من حياه جامد وحط ايه علي ضهرهاوقربها
حياه بخوف : ايه في ايه
أدم فتح سسته الفستان بس مش للاخر
أدم: عارف انك من سعته مكسوفه تقوليلي افتحهلك هستناكي بره الاوضه علي متغير
حياه والحمره ملت وشها : اممم
أدم: ماشي يفرولايه
أدم طلع من الاوضه وحياه غيرت الفستان واخدده دش ولبست درس بسيط ولفت حجاب علي شعرها البني بخصلاط بندقيه وطلعت ندت أدم
أدم: ايه ده انتي لبسه كده ليه
حياه : ايه الي لبسه كده ليه امال عايزني البس ايه
أدم بخبث: هيا العروسه بتلبس حاجه اساسا هوا انا نسيت اقولك قررت افسخ الاتفاق انتي بقيتي دلوقتي مراتي وانا حر بقا
حياه بخوف : لا ياأدم احنا متفقين صح
أدم: تؤتؤ
حياه : علشان اطلع روحك والله
أدم : ههههههههههه طب اجري يشطره من هنا تطلعي روح مين بس
حياه بتزمر زي الاطفال: الشطره دي تبقا مراتك يفندي
أدم: طب منتي عارفه اهوه
حياه: متهزرش بقا انا جعانه جدا
انتا مش جعان
أدم: مش بهزر انا قصدي انتي لبسه الحجاب ليه يعني عادي لما تقلعيه انا اساسا كان قصدي كده
حياه : لا انا كده مرتاحه
أدم: طيب نشوف الموضوع ده بعدين علشان انا كمان واقع من الجوع
حياه: طيب يلا ناكل خالتي جيبلنا اكل هيعجبك اوي
أدم: طيب يلا ناكل بس ايه الشنط الكتير دي
حياه: دي هدوم ليا جهازي خلتي لما كنت عندها كانت بتجهزني وبتجبلي هدوم وكده علشان لما اجوز
أدم: اها طيب
حياه وأدم اكلو وجه وقت النوم
أدم طلع علي السرير : انا هنام هنا وانتي نامي جمبي هنا
حياه: لا اانا كده مش هعرف انام
ادم : وانا مالي ده سريري ودي اوضتي
حياه : طب انزاح علشان اعرف انام
وراحت جابت مخده
حياه : والمخده دي هتبقا بنا
أدم: متخفيش والله ده انا محترم
حياه : ايوه انتا هتقولي
أدم: هههههههههههه
حياه : بكفايه الي عملتو فيا في الفرح
أدم: كنت بنتقم من طولت لسانك
حياه : ماشي نام بقا
أدم: هاتي بوسه وانا انام
حياه : اتلم ياأدم ونام بقا
أدم:هههههههههههه حاضر
_____________
في صباح جديد علي ابطال الروايه بتعتنا
داده فاطمه: اتفضلو نورتو
ناديه : ده نور اهل البيت امال حياه فين
داده فاطمه: حياه وادم بيه لسه نايمين هطلع اصحيهم اهوه
ناديه : ماشي
داده فاطمه: اتفضلو الصالون
ناديه وكمال وتقي دخلو قعدو يستنو ادم وحياه ينزلو
_________
عند حياه
حياه قامت اخده دش وغيره هدومها ولبست درس من الون الذهبي فيه حذام من الوسط ابيض بيتناسب معاه حجابها وحدده عيونها بكحل وحطط بس مع ملمع شفايف بنفس لون شفايفها الون الوردي
حياه : أدم اصحي يبني ياأدم ااادم
أدم: سبيني انام احنا نايمين متاخر امبارح
حياه : خالتي تحت اصحا
أدم: مش صاحي
حياه : انتا اساسا ولد رخم انا غلطانه خليك مخمود انا هنزل انا
أدم شدها علي السرير ومسكها واحكم مسكتو معرفتش تتحرك
أدم: تروحي فين
حياه بخوف : هنزل تحت في ايه انتا مسكني كده ليه
أدم : انتي من شويه قلتي ايه
حياه بخوف : قولت انتا ولد رخم بس كنت بهزر
أدم وهوا ماسك نفسه من الضحك علي طفولتها: وانا قولت ليكي ايه قبل كده
حياه وهيا مرعوبه : لو مقصرتيش لسانك هتندمي علي الي هعمله فيكي بس والله انا بهزر مش قصدي
أدم: هههههههه كل مره بتهزري
حياه : اممممم
ادم: طيب هقوم اخد شور والبس ومتنزليش من غيري
حياه : حاضر
أدم: شاطره
أدم اخد شور ولبس ترنج ابيض وسرح شعره الكثيف لتتمرد احدي خصلاته وتنزل علي جبينه ورش عطره المفضل طبعا
أدم وحياه نزلو تحت وحياه سلمت علي خلتها وعلي كمال وعلي تقي وأدم بردو
أدم: الف سلامه عليك يكمال
كمال : الله يسلمك
ناديه : صبحيه مبارك يعرسان
حياه : ايه الي انتو جايبنه ده يخلتو
ناديه : دي صبحيتك يبنتي ربنا يسعدكو ويهنيكو
أدم: يارب
أدم مركز مع كمال ومش طايقه ومش حابب بصاته لحياه
أدم: حياه هوا بابا صحي
حياه : مش عارفه انا هقوم اشوفه كده واشوف الممرضه ماشيه زي منا عايزه ولا ايه
أدم: ماشي يحياتي ( أدم بيمشي حياه علشان مش طايق كمال يبوصلها ???????? متخفش يدومي سرك في بير مش هنقول لحد ???????????? صح )
حياه باستغراب : ماشي
اما كمال مكنش طايق نفسه
ناديه : هوا والدك عامل ايه دلوقتي يبني
أدم: الحمد الله احسن كتير
ناديه : ربنا يشفهلكو
أدم: يارب
حياه نزلت من فوق
حياه : الممرضه ماشيه زي منا قيللها بالظبط شكلها ممرضه شاطره
أدم: اممم
تقي : حياه الجواز ميشغلكيش عن المذاكره بقا
حياه : انا والله هعمل الي عليا وربنا معايا
ناديه: ربنا معاكي يبنتي هنقوم احنا نمشي بقا والف مبروك ليكو
أدم: انتو لسه قعدتوا اقعدوا اتغدو معانا
كمال : معلش مره تانيه لازم نمشي لان ورايا شغل الف مبروك يحياه
حياه بغيظ وزهق : لله يبارك فيك ????????????????
أدم حط ايده علي كتف حياه : مفيش الف مبروك ليا ولا ايه يكمال
كمال : لا ازاي الف مبروك ليكو انتو الاتنين
ناديه : يلا يبني بقا
ناديه وكمال وتقي مشيو من القصر اما ادم وحياه فطرو وأدم واخد اجازه من الشغل طبعا
أدم: والله حاسس ان في حاجه بينك وبين كمال انتي مش بتكلميه ومتجنباه ازاي زي اخوكي
حياه بتوتر : لا عادي لما تقي بتبقي موجوده الكلام بيخدني معاها وكده
أدم: بس انتي متكلمتيش مع تقي كتير
حياه بخوف: منا طلعت شوفت عمي انتا نسيت ولا ايه انا هدخل اعمل عصير اعملك معايا
أدم وهوا عارف انها بتهرب منو: لا اعمليلي قهوه
حياه: ماشي
أدم تلفونه رن والي كان بيرن أسر
أدم : الو ازيك يااهبل
أسر: الله يسمحك… الحمد الله صبحيه مباركه يدومي
أدم: خلي بالك من الشغل ياأسر
أسر : متخفش ياأدم عيب عليك يشيخ
أدم : عموما انا متابع كل حاجه بالفون ومحمد ماشي معايا وانا مآكد عليه ومحظره
أسر : ماشي يدومي فكك من الشغل دلوقتي وخليك في عروستك
أدم: عروسه ايه منتا عارف الي فيها انا محبوس اليومين دول هنا كده علي الفاضي
أسر: هههههههه احسن ياأدم … عايز اقولك علي حاجه
أدم: معجب بتقي صح
أسر : ههههههههه فهمني دايما
أدم: عموما تقي بنت محترمه وكفايه انها صحبه حياه
أسر: طيب لو اتقدمت ممكن توافق
أدم: ممكن معرفش
أسر: طيب مع السلامه بقا اسيبك لحياه تطلع الي بتعملو فينا شويه
أدم : غور ياأسر مع السلامه
أسر : ههههههه مع السلامه
حياه : كنت بتكلم أسر خد القهوه اهيه
أدم : ايوه مين غيره بتشربي فراوله يفرولايه
حياه : ايوه بموت فيها ( بتحب الفروله زي ????☺????????)
أدم: يبختها
حياه: هيا ايه
أدم: الفراوله ????
حياه : هههههههههههه
_____________
في مكان تاني بعيد عن مصر بالتحديد في ايطاليا بنت عندها ٢٣ سنه بشعر أشقر مدي لنحاسي وعيون بنيه وبشره برونزيه ( قمحيه) مسكه مج القهوه في ايديها وبتستمتع بيها ولبسه فستان قصير وضيق جدا ووشها مليان بمساحيق التجميل الي محدده ملامحها
دارين: يعني أدم اجوز
سهام : ايوه وفرحه كان امبارح
دارين بثقه : وايه المشكله
سهام : انتي اتجننتي بقولك اجوز خلاص اجوز
دارين : عادي انا مفيش حاجه تقدر توقفني وفيها ايه اجوز يعني
سهام : ########
يتبع..
لقراءة البارت الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية خطأ أفقدني عذريتي للكاتبة سمسمة سيد