روايات

رواية احببتك يا مجنونه الفصل الخامس 5 بقلم ملك أحمد

رواية احببتك يا مجنونه الفصل الخامس 5 بقلم ملك أحمد

رواية احببتك يا مجنونه الجزء الخامس

رواية احببتك يا مجنونه البارت الخامس

رواية احببتك يا مجنونه الحلقة الخامسة

-مامت جميلة: استناا اماا اطلع الزباله برة😹 ولسه بتفتح الباب…. اعاا
-جميله بفزع: مين اي اعاا انا فين انتو رمتوني برة لي
-مامت جميلة: اي يبت مرمناش حد احنا واخدينك كدهه… اصدي انا بفتح الباب اطلع الزبابله لقيتك محطوطه هناا
-جميله بتذكر: اي مش عارفه…. اااه ي ادهم الكلب بقاا انا تحطني علي السلم
-مامت جميلة: ادهم بيه يبت صاحب شركات المنشاوي اخييه لو كنت شوفته
-جميله: اي اماما والله اخلي بابا يطلقك.. وسعي اماا ادخل دة ليلته سودة معاياا.. ودخلت
-والد جميله: اي في صوتكم عالي ليه كنتي فين يجميله يبنتي
-مامت جميلة:كانت مغفله علي السلم شويه اهي
-والد جميله:اي افريال
-مامت جميلة:لا يحج ولا حاجه
“في غرفة جميله”
مسكت التلفون وبدات ترن علي ادهم…
-ادهم:الو
-جميله بردح:بقاا ي ادهم الكلب تحطني علي السلم زي القطط دة انا هوريكي
-ادهم بضحك مكتوم:حد قال لحضرتك ان عربيتي الفندق الي جابهولك الوالد
-جميله:ماشي انا بقاا هعرفك مين جميله يلا
-ادهم:لا مناا عرفت من صوت الجكمان الي كان فعربيتي
-جميله:لا يحبيبي انا مبشخرش خالص دة انا كيوت حتي
-ادهم:حبيبك!
-جميله:احم إحم لا يعني اصدي…..اقولك علي حاجه اقفل واستحمل بقاااا..وقفلت
-جميله لنفسهاا:اه ي ادهم الكلب بقاا انا تحطني زي شوال الرز طب استني عليااا وشوف هعمل اي وراحت قدام المراياا لمدة ساعتين….وطلعت برة
-مامت جميلة:سلاما قولا من ربن رحيم انتي صاحبت جميله يحبيبتي
-جميله:بخفوت الحمدلله ماما من عارفاني وكملت دي انا يماما اهييي
-كامت جميله:دة صوت بنتي انتي فين يجميله
-جميله مسكتهاا:انا اهو يماما انتي مش شايفاني لي
-مامت جميلة:يخربيتك اي دة دة انا معرفتكيش رايحه فين يبت
-جميله:حفله تنكوريااا ي ماما الله
-مامت جميلة:ماشي امشي امشي روحي
-جميله لنفسهاا:استناا علياا بقاا…..وطبعاا لان ادهم مشهور جداا كان سهل توصل بسرعهه
“في فيلا المنشاوي”
-طق طق طق
-الخادمه:اغوذ بالله..عايزة مين حضرتك
-جميله:عايزة كمال باشاا(والد ادهم) والهانم
-الخادمه:طب استني هناا حضرتك هبلغه
-جميله:ماشي ي اخوتيي
“في غرفه كمال”
-طق طق طق
-ادخل..ودخلت
– كمال: عايزة اي ي دعاء
– الخادمه: حضرتك في واحدة عايزة حضرتك انت والهانم
-كمال:طيب جايين…وكمل لسعاد تعالي ننزل نشوف في اي..ونزلوا
“عند جميله”
-كمال:اهلا حضرتك عايزة اي..بسم الله
-جميله بحزن مصتنع:عايزة حق ابني بعد الي ابن حضرتك المحترم عمله…وكملت بردح اااه يمغتريين بقاا كدهه هو عشان انتم اغنياء يعني تعملوا كده في بنات الناس
-كمال بزهول:دعاء نادي ادهم
-دعاء:حاضر يفندم…وخرجت
-سعاد والدت ادهم:بخفوت..ادهم بصلهاا ازاي دي وكملت بصوت عالي طب اهدي دلوقتي يبنتي هو انتي اسمك اي
-جميله :اسمي حوريه
-كمال.بخفوت:اسم مش علي مسمي خالص وكمل لجميله معلش ي بنتي دلوقتي هيجي ادهم ونفهم وقاطعم دخول ادهم ويارا وادهم بهدوم البيت كان قمر اووي بس بقاا عيب
-يارا بقرف:اي دة مين دي
-ادهم:نعم ي بابا
-كمال:اي مش عارفهاا ي سيادة الباشا
-ادهم بص نحيت جميله:لا طبعا هعرفهاا منين مين انتي
-جميله:اعااااا لا لا مش قادرة اشوفه
-كمال:اي مش فاكرهاا ولا اي دة الي انت اجوزتهاا عرفي ي ادهم مكتنش اتخيل انك تعمل كدهه ابداا
-ادهم بعصبيه:والله مهسيبك ي بت انتي انا حتي معرفش اسمك اي
-سعاد:اسمهاا حوريه ي باشاا…لي يبني كدهه بس
-يارا:اي اماما انتي هتصدقيهاا بقاا ادهم المنشاوي الي كل البنات بتجري وراة يتجوز دي دي اكيد مجنونه هي مش شايفه نفسهاا اخوياا انا يبص لديه
-جميله:الله يسمحك ي هانم وانا هتبلا علي اخوكي اي يعني..وكملت بخفوت يكونش نيمني هلي السلم ابن الورمه مثلا
-ادهم:بابا لو سمحت البت دي تطلع برة دلوقتي حالا انتو ازاي مصدقينهااا اساسا انا هبص لدي
-جميله:بردح…مالهاا دي ي روح امك وكملت لام ادهم..معلش يحاجه
-كمال:انت لازم تصلح الي انت عملته دة
-جميله بصدمه وخفوت:احييه اي الراجل الي عندة ضمير دة
-ادهم بنفس الصدمه:انت بتقول اي يبابا انت مش شايف يعني انا ادهم المنشاوي اتجوز البتاعه دي عرفي لي من قلت البنات في البلد
-يارا:اي الي انتم بتقولوا دة
-كمال:انا قولت كلمه واحدة انت لازم تتجوز البت دي
-جميله بشهقه:اي
-ادهم بصدمه:اي
-يارا بصدمه:اي
-سعاد والدته بشهقه:اي
-كمال بعصبيه:ايوة زي منا قولت كدهه هتجوزهاا يعني هتجوزهاا
-جميله:خلاص خلاص يعمي انا مسامحه احم احم
-كمال:لا يبنتي انا مقبلش كدهه ابداا اديناا عنوانك
-جميله بخفوت:اي اعمل اى دلوقتى”احنا عندناا شقه تانيه لان ادهم عارف العنوان”..وكملت بصوت عالي العنوان***
-كمال:طب ي بنتي اعمل حسابك هنيجي نتادم يوم الخميس
-جميله:بس بس اهلي ميعرفوش لو عرفوا هيقتلوني
-كمال:طب بصي احنا هنقول ان ادهم شافك عجبتيه وجيناا نتقدم ليكي عادي
-جميله:عجبته ازاي بس…احم اصدي حاضر يعمي الل تشوفوا وكملت بتحدي…بس يخسارة مش هيتعملي فرح كان نفسى افرح وافرح اهلي
-يارا:الصراحه مش عارفه اقولكم اي
-سعاد:انا مش مصدقة
-كمال بحزن:ماشي يبنتي حضري نفسك هنعمل فرح وخطوبه وكل حاجه
-جميله بخبث:ربناا يخليك ي عمي انا همشي عشان متاخرش علي اهلي
-كمال:ماشي ي بنتي….ومشيت
-ادهم:بس ي بابا انا ادهم المنشاوي اتجوز دي
-كمال بعصبيه:وكنت اتجوزتهاا عرفي لي من الاول….اتفضلوا دلوقتي كل واحد علي اوضته
“في غرفه ادهم”
-ادهم لنفسه.:ايووه لو اطولهاا دلوقتي اقسم بربي اقتلهاا
-يارا:حبيبي هدي نفسك…بس هو انت اتجوزتهاا فعلا
-ادهم بعصبيه:يارا انتي مجنونه انا هتجوز دي دة انا مش طايق ابوصلهاا اسااساا ماشي عايزة تتجوز انا هوريهاا الجواز
-يارا:انا مصدقه طبعاا…يلا ي حبيبي نام في شغل الصبح
-ادهم:ماشي يحبيبتي تصبحي على خير
-يارا:وانت من اهله…وخرجت
“عند جميله”
-جميله لنفسهاا:احييه انا عملت في نفسي اي هو ابوة عندة ضمير لي كدهه الله يخدك ي ادهم
-مامت جميلة:اي يبت بتكلمي نفسك لي
-جميله:ماما بصي انا عملت”وحكتلهاا علي الي حصل”
-مامت جميلة:يخربيتك انتي مجنونه يبت ابوكي لو عرف هينفخك
-جميله:مش هو الي حطني علي السلم يستحمل بقاا..وبعدين ابوة قالي انه هيقول لبابا ان انا عجبتهم بس
-مامت جميلة:عجبتيهم اي بس بمنظرك دة
– جميله: اي اماما الله
-مامت جميلة:هما جاين يوم الخميس….طب ما ادهم عارف البيت
-جميله بنصر:لا ي فوفه دة انا عطيتهم عنوان شقتناا التانيه ونقول لبابا ان الشقه التانيه احلي
-مامت جميلة:احييه يبت هتجوزي ادهم المنشاوي….دة باشا والله
-جميله:لا انا مش هتجوزة هبقاا اطلعلهم باي حاجه…تحبي اشقتلك ابوة
-مامت جميلة: ياريت… لا يحبيبتي انا حجوجي مالي عيني طب وهتروحي الشغل ازاي
-جميلة:هروح عادي انا جميلة السكرتيرة
-مامت جميلة:يخربيتك بت والله انتي رهيبه
-جميلة:تربيتك ي فوفه…عشان يبقاا يعرف ازاي يسبني علي السلم
-مامت جميلة:ماشي يلا يحبيبتي نامي
-جميلة:ماشي يروحي…وخرجت
-جميلة لنفسهاا:استناا علياا ي ادهم اهي..ونامت
“عند ادهم”
-مامت ادهم:ادهم حبيبي لو اتجوزت البت دي قولي
-ادهم: ي ماما طبعاا لا اموت واعرف بابا صدقهاا ازاي
-مامت ادهم:يحبيبي خو لازم يصدق البنت كانت شكلهاا متاثر اووي
-ادهم:معلش ي ماما عايز انام
-مامت ادهم:ماشي ي ادهم…وطلعت..وادهم نام
“ابطالناا دلوقتي نايميين بردو نصاحيهم لا لا حرام”نكمل….
“عند جميله”
-يلا يبت قومي
-جميله:طيب قايمه اهوو وقامت لبست ونزلت وراحت الشركه كمان
“فى الشركه”
-ادهم:يارا خلي جميله تيجي علي مكتبي
-يارا:طيب ماشي
“عند جميله”
-يارا:جميلة كلمي ادهم
-جميلة بخفوت:احييه احييه ليكون عرفت…طيب ماشي
“عند ادهم”
-طق طق طق
-ادهم:ادخل
-جميلة:ك..ن..ت عايزني
-ادهم بخبث:…
-جميلة بصدمه وخفوت:اه يحوستي السودة

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك يا مجنونه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *