روايات

رواية حب عمري الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم لولا

رواية حب عمري الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم لولا

رواية حب عمري البارت الرابع والعشرون

رواية حب عمري الجزء الرابع والعشرون

رواية حب عمري الحلقة الرابعة والعشرون

كريم بصدمه نيررره وقام وقف بسرعه
نيره بدموع بتسقف واكملت بسخريه بقي هي دي المفاجاه بتاعت عيد جوازنا يا كريم
كريم بصدمه نيره اناا
نيره بمقاطعه وصراخ عينيها مليانه دموع انت اييييه انت ايييه يا حبيبي يا جوزي يا ابو ولادي انت اييه انا مش عايز اسمع منك ولا كلمه كمل كمل طب ياشيخ كنت تدخل جوا بدل منتا متعذب و معذاب البنت علي الارض كده
وجريت علي تحت
كريم بعصبيه نيره نيرررره رايحه فين وبص لياسمين ومسكها من شعرها بقي كده يعني دي خطه عليا اقسم بالله يابنت الكلب لاهوريكي وهدفعك التمن كويس اوي عارف ان اكيد حد زقك عليا ودخل لبس قميصه بسرعه ونزل ورا نيره
نيره وهي بتجري وبتعيط ازاي كنت مغفله كده ازززاي بجد تاكسي تاكسي وركبت
كريم من وراها نيررررررره استني نيررررره
لكن مشيت خبط كريم ايده في سور العماره بعصبيه وراح ركب عربيته وراح وراها

 

في القصر
دخلت نيره وهي بتعيط وكريم كان وراها
كريم نيررره اسمعيني نيررره
نيره بحده مازن خد اختك وعيال عمك والعبوا فوق ومتنزلوش
مازن حاضل يا ماما
وطلعوا
كريم رايح يقرب من نيره
نيرره لفت ضربته بلقلم بقوه لدرجه هي نفسها استغربت عملتها ازاي وكل العيله اتصدمو وشهقوا من الخضه واكملت بنفس القوه اياااااك تلمسني تاااني انت فاااهم اياااك انا من النهارده مش هعتبر نفسي. مش مراتك
سميه بعصبيه ضربت نيره بلقلم بقوه اكبر واكبر
واكملت انتي بت قليله الادب ومتربتيش انا ربيتك علي انك تضربي جوزك كده ده انا امك عمري ماعملتها ولو جوزك موتك مش هدخل
نيره بعياط انا يا ماما تقوليلي كده
كريم بصدمه من فعله نيره ولكن. اخفي غضبه منها واكمل سامحيني يا ماما بس مراتي وبص لنيره بحده حتي هي خافتزمن نظرته واكمل انا هعرف اربيها كويس وانا اسف لحضرتك بس محدش يمد ايده عليها طول منا عايش
سميه بحزن طيب يا بني اعمل اللي انت عايزه وحقك عليا
زين بصدمه في ايه وبعدين بتقولي ايه يا نيره مش هتعتبري نفسك مراته ازاي يعني

 

نيره بدموع بقول الحقيقه بقول اللي شوفته بعيني وانا يا ماما تقوليلي كده واكملت ووهي بتعيط وبتصرخ انت ايه ياخي معندكش دم معندكش مشاعر خاالص انا ضحيت بلدنيااا كلها علشان اكون مراتك وام عيالك جاتلي واحده قاالتيي انها حامل منك كدبتهااا وانت مع اول غطله مديت ايدك علياا وقررت من نفسك تموت 3 شهور وحرمتنا كلنا منك وشوفنا المر من غيرك واتقال علياا مجنونه ومش مقدره جوزي وابو عيالي وسبتني زمان واتخليت عني علشان فاتن انت موتني يا كريييم فاهم بقولك ايه موتني واكملت بصوتها كله بتخووني يا كريم اناااا بتخووووني ومع مين مع حته بت متسواس تعريفه بايعه نفسها مع شريكتك واكلمت وهي بتضربه في صدره وبتزق بعيد عنها ليييه انا قصرت معااك في ايييه عيني لو كنت اطول كنت هديهالك ضحيت بحياتي علشانك وعشيت ليك انت بس عمري مابصيت لراجل غيرك عمي ماتمنيت غيرك عمري ماعضقت وحبيت غيرك حتي ضعفي مش بيبان غير ليك انت بس
بس انت مستسهلش ولا تستاهل حبي ليك وانا همشي من حياتك خاالص
كريم بجمود خلصتي ?
نيره بستغراب من بروده ايه
كريم بعصبيه خلصتي يا مدام اللي عندك علشان اتكرم واتكلم بقي
نيره بحده ايوه خلصت ومعنديش غيره كنت في شقه ياسمين وهي لابسه قميص نوم شبهه مش لابسه اصلا وانت من غير قميصك صح ولالا
كريم بجمود صح
نفين ضربت علي صدرها يا مورررري
الجد بصدمه كريم ايه االي بتجوله ده انت اتجنيت
زين بصدمه مش ممكن اكيد لا

 

نيره بوجع معترف يعني
كريم بعصبيه اه معترف بس روحت اشتغل يا مدام روحت علشان اجتماع وقولت لزين يروح بدالي بس هي طلبتني انا وصممت ومفهمتش ليه ولما روحت ادلق عليا العصير فنشرت القميص ووحياه ولادي و وحياتك هي زقتني عليها واتصدمت من لبسها اصلااا مكنتش اعرف انها هتلبس كده والقميص قدامك اهو مبلول.من الغسل
نيره بدموع انت كداب هي ملهاش مصلحه تشوهه سمعتها
كريم بسخريه نفسك ابقي كداب علشان انا وغلاوتك وغلاوه عيالي مش هسامحك وهندمك كويس علي كل كلمه قولتيها وعلي كل رده فعلك دي
نيره مصدومه وواقفه ساكته
زين ايوه يا نيره نا كنت هروح انا لياسمين فعلا بس هي رفضت لاسباب غريبه اوي وفضلت تعمل حجج فقولتله روح لان ياسمين الصفقه بتاعتها فيها ربح كبير للشركه
وراح كريم ناحيتها ووراها صور من المشروع والشات الي بتتفق بيه انه يجلها شقتها علشان الشغل
كريم ايه اتصدمتي مش كده اظن لو زي منتي فاكره مش هتقول كده في الشات اللي محدش غيري انا وهي بيشوفه
نيره بوجع ودموع بتقرب منه كريم
كريم بعصبيه هشششش مسمعش حسك خالص عن اذنكم يا جماعه وشدها وطلع اوضته وزق نيره وقعت علي السرير
كريم بعصبيه مسكها من طرحتها انتي عااارفه انا كنت ممكن اموتك وابهدل بكرامتك الارض واطلقك علي اللي عملتيه ده بس انا مش همد ايدي عليكي ولا هطلقك تؤ انا هاذيكي اكتر من كده و الوجع صح مش وجع جسد وجع اقلب يا نيره وانا هخليكي تتمنيني كل يوم ومتشوفنيش

 

نيره بوجع كرريم اه سبني وارجوك انا اسفه انا شوفتك في منظر صعب اوووي بجد
كريم بوجع ولكن اخفاه وصدقتي يا ام ولادي يبقي تتحلمي العقاب بقي و رماها من ايده ونزل ونيره قامت ونزلت وراه
كريم بحده زيين احجزلي اول طياره طالعه اميركا
زين بصدمه اشمعنا يا صاحبي
كريم كده هستلم ااشغل انا هناك
نيره بعياط كريم لا كريم انا اسفه وحياتك عندي اسفه انا لما شكيت فيا روحت 3 ايام اوضه غير اوضتنا مش سافرت وسبتك لا متعملش كده
كرين بعصبيه انتي اصلا متقدريش تعملي كده وانا مش هرجع في قراري فرررح
فرح بحزن نعم ياخوي
كريم لميلي هدومي في شنطه السفر وهاتيها يلا
فرح بحزن حاضر وطلعت
ااجد بدموع هتهملني تاني يا ولدي
كريم حضنه سامحني يا جدي مش هعد مش هقدر بجد وكده كده في شغل فعلا
نفين حضنت ابنها بعياط هتوحشني يا ولدي
كريم باس راسها وانتي اكتر ياست ااكل
نيره بعياط وقعت علي الارض كريم ابوس ايدك عاقبني بأي حاجه الا انك تبعدني عنك بجد مش هقدر
كريم بحده وهو مش باصص عليها اصلا قولتلك يا نيره اني هعاقب قلبك واديني بنفذ
وجهز كريم وفرح نزلتله الشطنه وبيسلم علي اولاده
كيان بعياط لا هاجي معاك انا بحبك اوي
مازن بعياط بابي خدنا
كريم باسهم مش هينفع وهمس بس وعد هشوفكم كتير بس مامي متعرفش ها
كيان ومازن تمام
زين حضنه خلي بالك من نفسك يا صاحبي همس متاكذ من قرارك ده
كريم حضنه وانت اكتر واه متاكد متقلقش عليا

 

ومشي كريم ونيره بتعيط علي فراقه للمره التالته مره وهي حبيبته والاخري وهي زوجته والان وهي زوجته.ومع اطفاله
ااجد بحزن ليه اكده يابتي بجول عليكي العاجله
نيره بانهياار حضنت مريم غصب عني شوفته من غير قميصه مع واحده شبهه عريانه وهو فوقها وانا وداخله سمعتاها بتضحك غصب عننييي ماصددقتش قبل كده بس اعمل ايه في اللي بقولهولكم ده وانهارت
كيان بعياط مامي هو بابي مش هيجي تاني
نيره بعياط حضنتها لا يا عمري هيجي هيجي متقوليش كده
في مكان اخر
ها ياسمين عملتي ايه
ياسمين عيب عليك سافر وسابها وعلاقتهم شبه ادمرت
الشخص بضحك حلو اوي هندمك يا نيره انتي وكريم علي كل حاجه عملتوها
ياسمين بتكرهم ليه كده يا علي
علي متعرفيش انتي بكرهم قد ايه بجد بس 6 شهور يعدوا ولما يحصل حاجه في دماغي هكمل انتقام خليهم كل الفتره دي بعيد عن بعض

 

بعد مرور 6 شهور وكان كريم مش مسافر ولا حاجه بس قاعد في فيلا بيعده اوي عنهم اشتراها وكان بيجي كل يوم لما نيره تنام يفضل مع اولاده واهله ويطلع يبوسها ويتامل ملامحها ويمشي وقال امريكا علشان نيره متعرفش توصله ولكن هو مستحيل انا يسافر كل هذه المده من دون مايشوف حبيبه قلبه وزين كان. عارف من البدايه
فب القصر
نيره بوجع واحشني اوي ياجدي بحس بيه في البيت وبريحته مع انه مش في الصعيد اصلا بس واحشني احضنه اوي
ااجد بحزن ربنا يرجعكم لبعض يابتي ويعمل الخير انتي بس اصبري
نيره بعياط مش قادره يا جدي حاسه نفسي بموت ونفسي اشوفه يرجعلي روحي تاني معدتش قادره بجد
مريم بحزن يا حبيبتي حاولي كلميه واتصالحوا
نيره بعياط مش بيرد
زين بحزن من اجلها في اقرب وقت هتتجمعوا باذن االله
في مكان اخر
ياسمين بتزغرط نورت يابيه نورت الدنيا اخيرا
علي حبيبي واحشتني وحضنه
الشخص بضحك ايه كل ده اشتياق

 

علي اه طبعا هو انا ليا غيرك منهم لله اللي حرمونا من بعض الا صحيح تعرف عملت ايه في نيره وكريم
الشخص بستغراب ايه
علي وحكي ليه كل حاجه واكمل والخطه اللي هنفذها دلوقتي دي بعد رجوعك لينا بلسلامه
الشخص بضحك ذكي انا فخور بيك اووي بجد طالع لاخوك
علي عيب عليك يااحمد! !!!!!!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب عمري)

اترك رد