روايات

رواية احببت اخر الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

رواية احببت اخر الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

رواية احببت اخر البارت الخامس

رواية احببت اخر الجزء الخامس

رواية احببت اخر الحلقة الخامسة

ميلا: اهئ اهئ خلاص بقه يا مصطفي
مصطفي: مش قادر ياميلا انا تعبان
منال دخلت عليهم: بتعيطو ليه يا ولاد اله*بله ما كان صوت ضحككو واصل لودني من شويه
ميلا: عاااااا اهئ اهئ
مصطفي بدموع: انا هقوم اغسل وشي بقه عااا
ميلا: عااااا
منال: الصبر يارببببب تعرفو لو قالولي اخد عيالك ويدوني كرتونه شيبسي هيبقا احسن
تاني يوم
••••••••••••••••••
ميلا: صباح الخير سلام
منال: خدي يابت هو ايه الي صباح الخير سلام m
ميلا: نازله يا ماما راحه الحضانه
منال: مش هتفطري
ميلا: لا مش جعانه
منال: طيب خلي بالك من نفسك
ميلا: سلام ولا اقولك ماليش نفس والله ما راحه

 

 

 

منال: يابنتي انتي هبله ده شغلك وبعدين في اطفال مستنياكي
ميلا: في ميس غيري يا ماما وبعدين لا مش هقدر اروح
مصطفي: صباح الخير سلام
منال: خد ياض تعال هنا
مصطفي: ايه
منال: اسمها ايه يا ماما ايه يا امي
مصطفي: ايوه يا ماما في ايه
منال: مش هتفطر
مصطفي: لا مش جعان اقولك انا داخل اوضتي مش نازل
منال: ياااااااارب هتشلوني
بعد شويه
••••••••••••••••••

 

 

ريم: تعالي يلا يابنتي كمان علشان تهدي اعصابك شويه
ميلا: هحاول هستاذن ماما واجي
ريم: طيب
ميلا: ماما يا ماما
مصطفي: مش هنا نزلت في ايه
ميلا: انا نازله طيب
مصطفي: لا يا ميلا علشان خاطري لازم انزل خليكي هنا
ميلا: طيب ما تنزل
مصطفي: مهي ماما نسيت مفتاحها ورنت عليا من شويه اني منزلش من البيت علشان معهاش المفتاح وقالت هتتاخر
ميلا: حلو هي رنت علي مينm
بقلمي/menna moharam
مصطفي: عليا
ميلا: حلو وقالت لمين مينزلش
مصطفي: ليا
ميلا: يبقا انا مالي بقه
مصطفي: علشان خاطري ياميلا

 

 

ميلا بتمثيل: اصل يا مصطفي لازم امشي صحبتي ابوها بيموت يا حبيبتي ومنهاره
مصطفي: وهي لما هتشوفك هتتبسط يعني ده انتي تجيبي اكتئاب للواحد
ميلا: اصل ابوها بيحبني اوي ولما هيشوفني ممكن يفرح يا مصطفي انت عارف اختك تتحب اصلا
مصطفي: طب اقعدي مش هو بيحبك وبيفرح لما بيشوفك افرضي مات من الفرحه
ميلا: لا بعد الشر يلا بقه انا نازله
مصطفي: ممم طيب يا ميلا انزليي
ميلا: حبيبي يا ناس هجبلك حاجه حلوه
مصطفي: ابن اختك انا امشي امشي
ميلا: نيهاهاها خلصت منك
بعد شويه
••••••••••••••••••
ميلا: كل سنه وانتي طيبه يا رورو وعقبال مليون سنه
ريم: روح قلبي وانتي طيبه تعالي
ميلا: صحتك اخبارها اي دلوقتي
ريم: اهو الحمد لله
ميلا: هو محدش جه

 

 

ريم: ههه اتصلت بصحابي علشان اقولهم يقضو اليوم معايا بس كل واحده فضلت تتحجج
ميلا: متزعليش نفسك يقلبي انا معاكي اهو
ريم: معرفش هحبك اكتر من كده ايه
ميار: ميس ميلا عامله ايه مجتيش ليه انهارده استنيتك كتير
ميلا: معلش يا حبيبتي حقك عليا
مراد: ازيك يا انسه ميلا
ميلا: بخير الحمدلله
ريم: اومال فين صاحبك الي كنت عازمه انهارده يتغدا معانا
مراد: مش عارف هروح اكلمه
ريم: طيب يا حبيبي
مراد: يبني تعال يلا
مصطفي: والله ماما مش في البيت ومش معاها مكملش كلامه كانت مامته دخلت
منال: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مصطفي: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اهي جت يا مراد
مراد: طب تعال يلا هستناك مش هنطفي الشمع غير لما تيجي يلا بقه
مصطفي: حاضر ابعتلي العنوانm

 

 

مراد: تمام
مصطفي في باله: مش هلحق اجيب هديه كده يووه اعمل ايه
بعد شويه كان مصطفي وصل عند مراد
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
مراد: حبيبي خش ايه الي انت جايبه ده
مصطفي: اكيد مش هخش بايدي فاضيه ودي هديه بسيطه للانسه ريم
مراد: طب اتفضل يا حبيبي خش ريم يا ريم
ريم: حاضر جايه
مراد: اعرفك يا ريم ده صحبي مصطفي
مصطفي: كل سنه وانتي طيبه يا انسه ريم اتفضلي
ريم: تعبت نفسك يا دكتور مكنش ليه لزوم
مصطفي: اهو عادي بقه
مراد: ريم انا هاخد مصطفي البلكونه اتكلم معاه شويه وانتي حضري الاكل وناديني تمام
ريم: ماشي يا حبيبي
ميلا: في حاجه ولا ايهm
ريم: لا ده صاحب مراد لا وكمان جابلي هديه استني اما افتحها
بقلمي/menna moharam

 

 

ريم فتحت الهديه ولقتها جزمه شكلها رقيق وحلو اوي
ميلا: الله دي جميله اوي تعرفي لسه جايبه واحده شبها بظبط حته نفس اللون
ريم: شكلها حلو اوي
ميلا: تتهني بيها يا قلبي
ريم: حبيبتي تسلميلي هروح اجهز الغدا تمام
ميلا: استني هاجي معاكي
ريم: لا ياستي متعبيش نفسك
ميلا: لا بدل قعدتي كده عادي يعني مش احنا اخوات ولا ايه
ريم: اه طبعا
مصطفي: بكره الخميس يا مراد خلاص الخطوبه بكره
مراد: ياحبيبي متزعلش نفسك ان شاء الله ربنا يرزقك ببنت الحلال الي تسعدك خلاص هي مش من نصيبك خلاص انساها
مصطفي: هحاول
ميار: موديي
مصطفي: يا خلاثو مين دي
مراد: اختي الصغيره اخر العنقود ياسيدي

 

 

مصطفي: ماشاء الله
مراد: سلمي علي عمو مصطفي يا ميار
ميار: ازيك يا عمو انا ميار
مصطفي: قلب عمو بس بلاش الكلمه دي الله يكرمك قوليلي صاصا وخلاص او مصطفي
ميار: خلاص صاصا علشان تبقا زي مودي
مصطفي: ههههه
مراد: كنتي عايزه ايه
ميار: ريم بتقولك الاكل جهز m
مراد: حاضر جاين اهو
ميار: ماشي
مراد: تعال يا مصطفي يلا علشان تتغدا
مصطفي: يلا
عند ميلا كانت بتحط الاكل علي السفره
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

 

 

مصطفي بصدمه: ميلا اختي وايه خدامه وعند مين صاحبي اه يا قلبي
ميلا:عاا مصطفيي؟؟
مصطفي: بتعملي ايه يابت هنا كنا اشتكنالك من ازمه المصاريف بقه يا ميلا تشتغلي خدامه ليه ماثر معاكي في ايه
ميلا: استهدا بالله خدامه ايه وبعدين ايه جابك هنا عند صحبتي
مصطفي: صحبتك
ريم: احم هي صحبتي يا دكتور
مصطفي: صحبتك ازاي اومال كنتي بتكدبي عليا وتقوليلي لازم انزل علشان ابو صحبتي بيموت هي دي الي ابوها بيموت
ميلا: هو انا مقولتلكش
مصطفي: لا يختي مقولتيش
ميلا: نزل ايدك بس كده بدل ما انا متعلقه فوق كده وبعدين عيب احنا قدام الزملاء ميصحش منظري قدامهم
مصطفي: فين صحبتك الي ابوها بيموت دي يا مييييلا اخلصي
ميلا: مهو يا حبيبي مات قبل ماانا اجي بدقيقه عرف اني جايه مات من الفرحه
ريم: انا بابا متوفي من زمان يا ميلا ومن قبل مااعرفك
بقلمي/menna moharam
ميلا: اسكتي يا فضيحه اسكتي
مصطفي: وكمان كدابه قدامي علي البيت

 

 

ميلا: استني بس يسطا ما تقوله حاجه يا دكتور مراد
مصطفي: هو انت تعرفها
مراد: انا اه اعرفها بس معرفش انها اختك يابني اقعد بس
مصطفي: لا انا مصدوم يا مراد سبني انت عارف يعني ايه اختي الصغيره تكدب عليا
ميلا: ما خلاص يا عبله كامل وبعدين احنا من امتي واحنا بنتكلم بصدق مع بعض ما احنا بنكدب كل دقيقه علي بعض
مصطفي: والله لاقول لامك
ميلا: قولها يا حبيبي وانا هوريها الفديو وبلاش افضح بقه علشان احنا قدام الناس
مصطفي: انتي اصلا عيله مستفزه
ميار: باااااااااس خلاص ونبي خلاص
ميلا: عجبك كده ماشي يا مصطفي وبعدين انت ايه الي جايبك هنا اصلا وتيجي هنا بتاع ايه انت شكلك بتراقبني بقه بتشك فيا يا مصطفي اخص اخص علي الاخوات اه ياقلبي
مصطفي: ميمشيش معاكي اني صاحب مراد مثلا
مراد: كفايه يا شباب بقه يلا يلا تعالو نتغدا m
مصطفي: يلا ولينا كلام في البيت يا ميلا
بعد شويه
••••••••••••••••••

 

 

مصطفي: وانتي نفسك تطلعي ايه يا ميار لما تكبري
ميار: مهندسه
مصطفي: تعرفي وانا صغير كنت بفضل اقول اني هطلع مهندس صح يا ميلا
ميلا: امتي ده كداب اوي ده كان عايز يطلع حر*امي
مصطفي ضغط علي رجليها: ههههه ميلا بتحب الهزار مش كده
ميلا: اااه رجلي اوعا وبعدين انت فعلا كنت عايز تطلع حرا*مي
مراد وريم كانو ماسكين نفسهم بلعافيه بس مقدروش وضحكو
مصطفي بصوت واطي: عجبك الاحراج ده فين كلمه الاخوات ستر وغطا علي بعض
ميلا: غطا حله نيهاهاها
مصطفي: خفه انا اصلا مبحبش اخدك معايا في حته
ميلا: علفكره انا الي جيت لوحدي وانت جيت ورايا

 

 

مصطفي: ده انتي بلوه متحركه اصلا
ميلا: وانت عربيه نقل عطلانه
مصطفي: ايه ده
ميلا: عجبتك
مصطفي: هههههه اوي
مراد بضحك: ده انتو مسرحيه والله العظيم هههههههه
مصطفي: طيب نستاذن احنا بقه وشغلو فيلم عادي
ريم: هههههه خليكو شويه
مصطفي: مره تانيه ان شاء الله تصبحو علي خير
مراد: كانت سهره جميله يا مصطفي ياريت تبقا تجيب اختك وتيجو
مصطفي: حاضر
بعد شويه

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت اخر)

اترك رد

error: Content is protected !!