روايات

رواية احببت اخر الفصل الأول 1 بقلم منة محرم

رواية احببت اخر الفصل الأول 1 بقلم منة محرم

رواية احببت اخر البارت الأول

رواية احببت اخر الجزء الأول

رواية احببت اخر الحلقة الأولى

ماتيجي يا بنتي تعملي معايا اي حاجه بدل واقفتك في البلكونه كده
=ثواني بس ياماما اشوفه لما ينزل
-هو مين ده الي هتشوفيه لما ينزل يا بت
=بتوتر ها المطر اه المطر
-والله وهو المطر هينزل في عز الحر كده وبعدين احنا في الصيف يا ختي
=ياماما بقه
-طب خشي اعملي الطبقين الي في الحوض
=اه اه طبقين انتي هتقوليلي واتفاجئ اول ما اخش ب مطبقيه الاطباق كلها بتبقا في الحوض
-طيب يالمضه خشي اعمليهم
بفرحه=اهو نزل نزل
-هو مين يابنتي
=اه المطر المطر
-وريني كده مافيش حاجه يابنتي انتي هبله
(نتعرف علي بطله القصه ميلا عندها ٢٣ سنه عنيها عسلي فاتح شكلها كيوت اوي وطفله في نفسها وبتحب حسن جارها بس هو مش معبرها بتشتغل في حضانه عايشه مع مامتها واخوها الكبير بس)
(مصطفي اخوها الكبير شغال في مستشفي صحبه دكتور اسنان بيحب ميلا اوي وبيعتبرها بنته رغم ان الفرق ٣ سنين)
ميلا وهي بتقفل البلكونه: مش مهم تشوفي احسن تستهوي
منال مامتها: استهوي طب امشي اغسلي المواعين
مصطفي اخو ميلا: ايه يابت صوتك عالي ليه انهارده
ميلا: علشان انهارده الجمعه يااخويا
مصطفي: يعني هتفضلي قاعده معانا انهارده
ميلا: للاسف الشديد
مصطفي: طيب انا نازل ياماما هخرج مع صحابي
ميلا: ماتخودني معاك ونبي اهو احسن من اني اغسل المواعين
بقلمي/menna moharam
مصطفي: لاا
ميلا: طيب خلاص براحتك ياحبيبي كنت ناويه اقولك حاجه بخصوص آيه صحبتي بس يخساره
مصطفي: تعالي ونتكلم تحت اشطا ومش مهم اخرج مع صحابي وشك احلي
ميلا: ناس مش بتيجي غير بلعين الخضرا
مصطفي: ماما انا نازل وهاخد ميلا معايا
منال: انزل لوحدك يا مصطفي خلي اختك تيجي تعمل المواعين كفايه عليا الاكللل
مصطفي: ياماما علشان خاطري انا محتاجها
منال: طيب روحو بس رايحين فين
ميلا بتسرع: دريم بارك صح يامصطفي
مصطفي: بس بس
ميلا بخبث: هااا خلاص براحتك m
مصطفي: دريم بارك دريم بارك
ميلا: طيب هلبس وانزل اركب انا في العربيه واعمل حسابك هتعلمني السواقه انهارده
مصطفي: كماااان
ميلا: هاااا
مصطفي: تمام تمام
بعد شويه
••••••••••••••
مصطفي: هتركبي ايه
ميلا: كلهم وهتركب معايا
مصطفي: طيب قولي الموضوع الي بخصوص آيه الاول
ميلا: نركب بس ولما انزل هحكيلك خمس حاجات عنها مش حاجه واحده اشطا
مصطفي: يلا يااخره صبري
بعد شويه ميلا ومصطفي ركبو لعبه قطر الموت
ميلا بصويت : عاااااااااااااااا
مصطفي: اسكتييي
ميلا: عااااااااااا
بعد شويه
•••••••••••••
مصطفي: مايه بسرعه البت اغمي عليها الله يخربيتكو ميلا فوقي
ميلا: اااه احنا كويسين
مصطفي: انا كويس انتي كويسه
ميلا: ده لعبه حلوه اوي تعال نركبها تاني
مصطفي: لا يعني لا
بعد شويه
••••••••••••
ميلا: عااااااااااااا يالهويييييي
بقلمي/menna moharam
مصطفي: قولتلك منركبش
ميلا: عاااااااااااا
بعد شويه
••••••••••••
مصطفي: ميلا فوقي ياميلا ياربي واخد طفله معايا
ميلا: ااااه ياني احنا بخير
مصطفي بزعيق: اااااااه انا بخير انتي بخير
ميلا: انا بخير بس نركب
مصطفي بمقاطعه: لا يعني لاااا خلصنا انا ماشي
ميلا: تمام يلا بس هتعلمني السواقه ونروح مطعم ماك كمان انا مصدقت اخرج
مصطفي: طيب بس تقوليلي الخمس حاجات عنها تمام m
ميلا: عيني
بعد شويه في المطعم
مصطفي: ها قولي
ميلا: طيب استني اما ناكل
بعد شويه
••••••••••••
مصطفي: بيتي اتخرب انتي طالبه نص المنيو يخربيتككك
ميلا بتهديد: هااا
مصطفي وهو بيتك علي سنانه: تمامممم
مصطفي: اهو الاكل كله ليكي اتنيلي قولي
ميلا: بص ياعم الخمس حاجات عن آيه ومن ضمنهم اول حاجه ان آيه اسمها آيه
مصطفي: سبحان الله كنت بحسب اسمها صلاح
ميلا: شوفت بقه بقولك معلومات جديده ازاي
مصطفي: اخلصي
ميلا وهي بتاكل من البرجر: ممم طعمه حلو اوي
مصطفي: اخلصييي
ميلا: تمام آيه عندها كوتشيات وجزم
مصطفي: بجد انا اصلا بحسبها بتمشي حافيه
ميلا: شوفت بقه
مصطفي: ممم كملي
ميلا: بتفطر وتتغدا وتتعشي
مصطفي: مممم كنت بحسبها بتفطر بس
ميلا: كده فاضل اتنين
مصطفي: كملي
ميلا: آيه تبقا صحبتي
مصطفي: كنت فاكرها صاحبي عمر كملي
ميلا: واخر معلومه عنها بقه وهي عندها ٢٣
مصطفي: كنت بحسبها عندها ٥٢
ميلا: لا يابني مش للدرجادي
مصطفي بخبث: طيب دقيقه يا قلبي وهرجعلك
ميلا: طيب ممكن اكل البرجر بتاعك
مصطفي: اه اوي اوي خدي
بعد شويه
•••••••••••
ميلا: يترا انت فين يا مصطفي
-لو سمحت الحساب
ميلا: ها هو بس مصطفي اخويا بيجيب حاجه وجاي وهيدفع ثواني ممكن يكون في الحمام
-تمام يا فندم
عدت ساعتين
•••••••••••••••••
ميلا: مش معقول كل ده في الحمام يعني بتعمل ليك ولبعد بكره غريب يامصطفي معقول اتفاجئ بمعلومات آيه
بقلمي/menna moharam
مدير المكان: حضرتك انتي هنا اكتر من ساعتين والمكان هيقفل
ميلا: انا انا مش معايا فلوس كنت نازله مع اخويا ممكن يكون في الحمام
المدير: تمام هاتي صورته ابعت حد يشوفه في الحمام
ميلا: ااتفضل
بعد شويه
•••••••••••••
المدير: مش موجود ياانسه انتي شكلك بقه حراميه صح
ميلا: عاااا منك لله يامصطفي
بعد شويه برا القسم
•••••••••••••••••••••••
مصطفي: والله تستاهلي علشان سبت اصحابي وجيت معاكي يا تافهه وقال ايه عندها كوتشيات وجزم
ميلا: كده انا اخش القسم كده m
مصطفي: ماانتي خلتيني اسيب صحابي وخرجتك واكلتك وفلوسي كلها اتصرفت حسبي الله ونعم الواكيل
ميلا: فيا اخص عليك يامصطفي ايش حال يعني جايبني من القسم بسببك
مصطفي: انا اسف يلا
ميلا بخبث: تؤ تؤ لازم اخد حقي
مصطفي: يلا ياميلا
ميلا: الحقوننيييييييي متحر*ش يابشرررررر الحقونييييي
مصطفي: الله يخربيتك
ميلا: الحقونينييييييي

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت اخر)

اترك رد

error: Content is protected !!