Uncategorized

رواية ملاكي الحلقة الثانية 2 بقلم منه حسن

 رواية ملاكي الحلقة الثانية 2 بقلم منه حسن 

رواية ملاكي الحلقة الثانية 2 بقلم منه حسن 

رواية ملاكي الحلقة الثانية 2 بقلم منه حسن 

فهد تنحححححح????????????

(شاف مليكة بتضرب الواد بالقلم وخلت اللي ما يشتري يتفرج ????????)

مليكة : ولا والله لو عملتها تاني هاشرحك????????

الولد : انتي عبيطة يابت انا عملت ايه يخربيت الهطل????????

مليكة : انت مش كنت بتقول ايه الفرس ده واحنا ماشيين يعني بتعاكس????????

الولد : يا خنابييييييي يا اثتاذة انا بقول جرس اللي بيرن انا اخنف يا اخت اسيح في الشارع يا جدعان اخنفففف والمصحف????????????????????????????

مليكة : طب ابقى وضح كلامك طااه????????????

(فهد كان واقف مذهول وفطس ضحك على شكلها من الكسفة راح عليهم)

فهد : فيه ايه يا انسة حصل ايه☺️

مليكة : وانت كمان عايز تعاكس تعالالي بقى هو يوم باين من أوله????????????

فهد : يا حجة انا كنت جاي اهدي بينكوا ايه الدخلة الشمال دي????????

مليكة : ولا شمال ولا يمين  اتفضل فضيناها خلاص السوق خلص????????????

فهد وهو ماشي : يخربيت جنانك هبلة والله????????

مليكة : سمعتك على فكرة ومش هاعديها????????

(بقلمي ❤️منه حسن ❤️)

مريم : قدامي يا مصيبة جبتيلنا الكلام واقلك الواد اخنف تقولي لا بيعاكس لا بيعاكس????????????

َمليكة : ما خلاص ياختي????

(دخلوا المحاضرة والدكتور شرح وهما ماشيين مذكرة مليكة وقعت)

فهد : يا انسة يا انسة

مليكة : انت تاني لا ده انت عايز تدوق كف بقى????????????

فهد :تصدقي انا غلطان مذكرة حضرتك وقعت اتفضلي????

مليكة : انا اسفة بجد ما كنتش اقصد بس اتعصبت شوية????

فهد : لا عادي ولا يهمك ممكن نبقى أصحاب????

مليكة :  شوف بدأنا نقل ادبنا تاني????

فهد : يا بت اهمدي شوية بقول أصدقاء أصحاب بس????????

مليكة :تمام يا زميكس نبقى أصحاب????????

فهد : اتفضلي ده رقمي لو عايزة اي حاجة تقدري تتصلي????

مليكة: متشكرين يا رجولة????????

( البت دي دبش موووت????????????)

مريم : ايه ياسطي أرقام ومتشكرين شكلها غمزت????????

مليكة : بس يا سافلة انتي دماغك متركبة شمال اصلا????????

مريم : ومالو يا عم ما الجميل حقه يتدلع هههيييييي????????????

مليكة : سافلللله????

(مريم ومليكة خلصوا وروحوا البيت وفهد وعمر روحوا كمان)

مليكة : يا حجة ام مليكة  انتي يا حجة ياللي مش هنا????

أسماء : ادخلي يا مصيبة????

مليكة : لاااااااااااااااااا????????????

أسماء : ايه يا جزمة فيه ايه صرعتينننني????

(بقلمي ❤️منه حسن ❤️)

مليكة : انتي مش امي انتي لاقياني قدام العمارة صح اعترف يا مجرم????????

أسماء : ربنا يهديكي يابنت بطني????

مليكة : طابخالنا ايه بقي يا ست ياللي بتقولي انك امي????

حسن (والد مليكة) : حبيبة قلبي وصلت بالسلامة❤️❤️????

مليكة : اه ياداد بس مكسورة عااااااااااااا????????????

حسن : ليه يا قلبي مالك????

مليكة : الولية دي بتقول اني بنت بطنها????

حسن : معلش يا حبيبتي وليه غيورة????????

أسماء : انتوا الاتنين هتشلوووووووني????????????

(فضلوا يضحكوا عليها واتغدوا والليل جه بالليل مليكة خلصت مذاكره وعملت نسكافيه وهي في البلكونة)

مليكة : اول مرة اتقابلنا والربكة اللي فكلامنا كانت بتقول في بينا هتكون عشرة سنين????????

(فهد طلع ساكن في الدور اللي فوقهم????

لسة منقول جديد عشان الكليه ومكنش يعرف انها ساكنة تحته ولا هي كانت تعرف) 

فهد : طيبة قلبك وخوفه والرقة اللي فكسوفه خلوني ماشوفش غيره لو مهما شفت مين????????????

(مليكة فضلت تبص حواليها ملقتش حد)

مليكة : ايه ده انا بتخيل طب اول مرة انا شفتك فيها انا قلبي ارتحلك يا زبادي ولولولولولولولوولوي????????????

 فهد : والله العظيم مجنونة واجمل مجنونة شفتها في حياتي

(فهد كان لسة هيدخل وسمع صوت???????? 

يتبع..

لقراءة الحلقة الثالثة : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية حين التقينا للكاتبة شيماء جمعة.

اترك رد

error: Content is protected !!