Uncategorized

رواية حدث غير لي حياتي الفصل الثاني 2 بقلم رحمة نجاح

 رواية حدث غير لي حياتي الفصل الثاني 2 بقلم رحمة نجاح

رواية حدث غير لي حياتي الفصل الثاني 2 بقلم رحمة نجاح

رواية حدث غير لي حياتي الفصل الثاني 2 بقلم رحمة نجاح

شهد بنبهار. القائد الاشقر ..
تولغا. ne diyorsun(ماذا تقولين) ..
شهد.Gerçekten Tolga Sarıtaş mısın?( هل انتا حقا تولغا ساريتاش )..
تولغا.Evet, sen kimsin (نعم من انتي) ..
شهد. انا زوجتك المستقبليه يا عيوني ..
تولغا.ne diyorsun(ماذا تقولين) ..
شهد. فين الدبلچه يا اخ انتا مش فاهمه منكم حاجه هو التليفزيون كان بيخدعنا ولا ايه ..
تولغا.sen gerçekten delisinsen gerçekten delisin ( انتي مجنونه)..
ليتركها تولغا فهو لم يفهم منها شيئاً ويتوجه الي سيارته ركبت شهد سريعاً السياره من الخلف دون أن يلاحظ هو ..
وصل تولغا أمام الڤيلا الخاصه به ثم نزلت شهد خلفه بعد أن تأكدت أنه رحل ..
كانت تسير شهد في الڤيلا وهي منبهره من الجمال التي تراه فهي ولاول مره تشاهد ڤيلا بهذا الجمال ..
( شهد محمد الراوي فتاه تبلغ من العمر 18 عاما في الصف الثالث الثانوي فتاه تحب الحياه مرحه جدا تعشق والداتها تتميز بعيونها البنيه وبشرتها الخمريه رغم بساطة ملامحها الا أنها تمتلك جمال خاص بها)
شهد. ياااه أخيراً قبلت حب عمري ده انا بكراش عليه من مسلسل بنات الشمس ولا الشغل اللي كان عمله في العهد يا سلام لو تكمل بردو وقابل اراس ياخرابي علي الجمال بقا هييح ولا بورا بيه وقوله إن أدا متجوزه روزجار عشان يحبني انا ياه عليك يا قلبي ماشا الله عامل زيي دريم بارك بيحب بدل الواحد عشره ده غير ابطال الروايات يالا لما نكتشف الڤيلا  ..
كانت تسير شهد ولكن شاهدت تولغا يسبح وهذا ما جعلها تقف مبحلقه به ..
شهد. ده حقيقي صح مش مسلسل ده انا شايفه القائد الاشقر قدام عيني وبيعوم كمان ده ايه الحلاوه دي كنتي فين ياما اجبلك اتنين كيلو بطاطس من زمان ..
تولغا.hala buradayımhala buradayım ( مازلتي هنا) ..
شهد. Ne oldu buraya nasıl geldiğimi bilmiyorum( ما هو انا مش عارفه انا جيت هنا ازاي) ..
تولغا.buraya nasıl geldiğini bilmiyorsun ( لم تعلمي كيف اتيتي الي هنا) ..
شهد.hayır( لا) ..
تولغا.nasıl( ازاي )..
شهد. طب استر نفسك وانا اقولك ..
تولغا. لم افهم منكي شئ مره اخري ..
شهد. طب انا اترجم استر نفسك دي ازاي Bir tişört giy ve gel(بص البس تيشرت وتعالي)..
تولغا. tamamtamam (حسنا )..
ليذهب تولغا الي الداخل ويخرج وهو يرتدي التيشيرت ..
شهد. Bakın efendim, anneme patates getirmek için dinleniyordum.(بص بقا يا سيدي انا كنت راحه اجيب لامي بطاطس) ..
لينظر لها هو بدهشه ..
شهد. متنحش انا لسه بكمل … (وبعدين بقا روحت الدرس وانا ماشيه قبلت طفل العربيه كانت هتخبطه وبعدين محستش بنفسي غير وانا في قصر كده وعند واحده بتقولي اجبلك الدكتور)Sonra derse gittim, yürürken Arap dilinin çocuğunu öptüm, her şeyi berbat edecekti ve sonra kendimi böyle bir sarayda olduğum zamanlar dışında hissetmedim ve bir İçlerinden sana doktoru getirdim diyor. ..
تولغا بدهشه.Hikaye çok garip, ülkeden ülkeye nasıl taşınıyorsunuz ve bilmiyorsunuz? (القصه غريبه جدا ازاي تتنقلي من دوله لدوله وانتي متعرفيش) ..
شهد.Vallahi senin bilgini biliyorum ve şu anda ne yapacağımı bilmiyorum.(علمي علمك والله وانا حالياً مش عارفه جيت تركيا ازاي عندك حل) ..
تولغا..Bu, otobüsle seyahat etmediğiniz anlamına gelir.Bu, burada bulunmanızın yasa dışı olduğu anlamına gelir.هذا  معناه انك مش مسافره بالباسبور يعني وجودك هنا غير قانوني) ..
شهد.Nedir, burada olduğumu hiç bilmiyorum, nasıl hiçbir şey anlamıyorum?( ما هو انا معرفش وجودي هنا ازاي اصلا مش فاهمه حاجه) ..
تولغا. burada kal(ابقي هنا )..
شهد.Burada kalmamdan başka önümde olmayan ne var?( ما هو مش قدامي غير اني ابقا هنا هاروح فين اصلا) ..
تولغا.peki yukarı çıkalım ( حسنا هيا لنصعد )..
صعدت مع شهد الي الاعلي حيث الغرفه ..
تولغا.Burası Becky’nin özel odası. (دي الغرفه الخاصه بكي( ..
شهد.Pekala. Teşekkür ederim ( تمام شكرا اوي) ..
ليتركها تولغا ويتوجه الي غرفته ..
شهد. انا مش مصدقه نفسي انا وتولغا في مكان واحد يابركه دعاكي ياما جاب نتيجه انا فرحانه يا عالم بس هيكون نهايته ايه انا لحد دلوقتي معرفش انا جيت هنا ازاي اصلا يالا مش مهم ..
يمر اليوم عليهم ويأتي الليل كانت شهد ما زالت في غرفتها ولكن شعرت بالجوع ..
شهد. هما التركيين طلعوا بخله ولا ايه اومال قرفنا بالشاي علي السوشيال والشاي التركي ومش ساكتين انا جعانه ولازم اكل يبقا اعمل ايه اخرج ..
خرجت شهد وما أن خرجت من الغرفه وجدت تولغا هو الآخر يخرج من غرفته ..
شهد بفضول.nereye gidiyorsun ( رايح فين) ..
تولغا.arkadaşlarla parti (حفله مع الأصدقاء) ..
شهد. ورحمه امك خدني معاك بلاش امك خليها فتحي لما مات في مسلسل العهد وانتا عيط عشانه ايه بقا هتخدني صح اه صح ..
تولغا بضحك.ne dedin انتي بتقولي ايه ..
شهد.beni de götür( خدني معاك) ..
تولغا.Pekala, kıyafetlerin nerede?( تمام  اين ملابسك) ..
شهد.Burada olduğumu bilmiyorum dediğinizde anlamanın yavaş olduğu açık, nasıl giyindim dersiniz? (من الواضح أن الاستيعاب بطئ بقولك انا معرفش انا هنا ازاي بتقولي لبسك) ..
تولغا.odanda kıyafetlerin va تمام توجد ملابس بالداخل في غرفتك…
شهد ..Oh, yürü, ben buradayımاوعي تمشي انا جايه تاني) ..
لتدلف شهد الغرفه وتجد غرفه خاصه بالملابس ما أن نظرت لها حتا انبهرت ..
شهد بضحك. ما هذا الجمال كل دي هدوم بس ماشاء الله مفيش حاجه محترمه كله شمال ..
بعد مده ..
شهد. تعالي انتا حلو ..
اختارت شهد فستان بأكمام ولكنه يكاد يصل الي ركبتيها ..
شهد. هو لمفتوح من فوق لمن تحت مفيش حاجه مقفوله من الناحيتين يالا مش مهم ..
تولغا.bitirdim (انتهيتي) ..
شهد.Vay be bitirdim Vallahi bir kaç Türk dizisi ve Türk videosu olmasaydı ben de zamanında sizinle çalışıyor olurdum.( اه خلصت يالا والله لولا شوية المسلسلات والفيديوز التركي دي كان زماني شغاله معاك بالاشاره دلوقتي) ..
تولغا.Bu elbisenin içinde güzel görünüyorsun( تبدين جميله بهذا الفستان) ..
شهد.بضحك. kalıp üzerinde parşömen(الرق علي القالب) ..
ليضحك تولغا بشده عليها فهي بالنسبه له كائن غريب ..
لياخذها تولغا ويتوجه الي الحفلة الخاصه باصدقائه ..
بعد مرور ساعه كان تولغا يقف أمام ڤيلا في غاية الجمال ..
شهد بنهار. شكلي كده هندهش كتير ..
ما أن دلفت شهد هذا الڤيلا حتا كانت أن يغشي عليها فهي تري الكثير من الممثلين أمامها فهي لم تكن تحلم بتلك اللحظه حتا.. حتا تراهم أمامها الان ..
شهد بضحك. هاندا ارتشيل روح قلبي ياناس حب عمري اهي قدامي أهيه ايه ده مين كمان روزجار تناحه اللي مبوظ مسلسل لعبة الحظ ايه ده بس ده طلع حلو علي الحقيقه اللهم إن كان سحر فابطله ..
تولغا.İçiyor musun( هل تشربين )..
شهد. لا يا خويا انتا عايز تشربني حاجه اصفره واصحي الاقي نفسي في سرير معرفوش زيي مسلسل غرفه 309 وبعدين اكتشف اني حامل لااااا ..
تولغا بانزعاج من صوتها.biraz sus اصمتي قليلاً ..
شهد بضحك. احم الرغي بتاعي سمع في تركيا ..
وأثناء ما كانت تضحك بقوه شعرت بهتزاز قوي في جسدها لم تعلم مصدره ليحاول تولغا أن يساعدها ولكنه تقع مغشي عليها مره اخري بين يديه …
رايكم في البارت وتوقعتكم ♥️
ياتري ما هو السر الذي جعل شهد في تركيا؟!..
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *