رواية غرام تركي الفصل الثلاثون 30 بقلم لؤلؤة محمد
رواية غرام تركي الفصل الثلاثون 30 بقلم لؤلؤة محمد
رواية غرام تركي البارت الثلاثون
رواية غرام تركي الجزء الثلاثون
رواية غرام تركي الحلقة الثلاثون
صحي ركان من النوم اخد شاور ولبس تيشيرت اسود نص كم وبنطلون أبيض وكوتش اسود وكاب أبيض ونزل على طول ركب عربيته ومشي فضل ماشي فتره حوالي ساعه ونص لحد ماوصل في منطقه مليانه عمارات مشي فتره لحد ماوقف عند المكان اللي هو عاوزه وفضل واقف وعيونه على عماره معينه
______________________
صحيت غرام لبست فستان أبيض وطرحه وكوتش وشنطه سودا ونضارة شمس وخرجت ركبت تاكسي وادته العنوان وصلت المكان اللي عاوزاه نزلت من التاكسي وبصت على الشركه
غرام / يخربيت أهلك دي كلها شركه اه ماهي فلوس فلووووووس ياولاد الوارمه
وبعدين بصت حواليها وفكرت ترن عليه والا ايه لأ مش هترن عليه هتخليه هو يطلعلها بنفسه وبصت قدامها بخبث ومشيت راحت عند الباب وكانت هتدخل وكان واقف اتنين أمن
واحد من الأمن / Куди, пані؟ ( إلى أين سيدتي )
غرام / всередині ( إلى الداخل )
فرد الأمن الثاني / У вас є попередній прийом؟
( هل لديكي ميعاد سابق )
غرام / немає ( لا )
فرد الأمن / Вибачте, пані, ви не можете зайти без домовленості
( أسف سيدتي لا تستطيعين الدخول دون ميعاد سابق )
غرام وخلاص وصلت للي هي عاوزاه وبدأت تتكلم بصوت عالي / يعني ايه مش هدخل انت اتجننت
فرد الأمن / Пані, я не можу зрозуміти, про що ви говорите
( سيدتي لا أستطيع فهمك بماذا تتحدثين )
غرام وبدأت انها تبعدهم عن طريقها عشان تدخل بالقوه / يووووووه انت لسه هتقعد تبرطملي ابعد عن طريقي
بدأوا يمنعوها من الدخول وهي مصره إنها تدخل وبدأت أصواتهم تطلع
فوق في المبنى كان رامي قاعد في مكتبه ومعاه راسيل
رامي / الصفقه الجايه دي مهمه غلطه واحده متنفعش يا راسيل بس قبل توزيع معلومات الصفقه على الأعضاء لازم نعرف مين الخاين ونصفيه وبعدين نفوق للصفقه عشان تكون على نضيف وبعيد عن أي خطر وتتم بسهوله واطمئنان
راسيل / طب المفروض نشوف خطه نوقع بيها الخاين
رامي كان لسه هيتكلم بس سمع صوت زعيق وخناق
راسيل / ايه الأصوات دي
رامي بص على كاميرات المراقبه وشاف غرام واقفه دموعها نازله والأمن بيزعقلها قام من مكانه بسرعه ونزل جري وصل عندهم
رامي / Відійди від цього і покинь це зараз
( ابتعدوا عنها واتركوها حالاً )
الأمن بعد عنها وهي لفت ومشيت
رامي / ريحانه
غرام مردتش عليه ومشيت وهو جري وراها بسرعه وهو بينده عليها / ريحانه ……. ريحانه لو سمحتي استني
غرام وقفت بس من غير ماتلف وبقت دموعها نازله بهدوء وهي باصه في الأرض رامي راح وقف قدامها
رامي / ريحانه أنا أسف طب انتي مرنتيش عليا ليه
غرام فضلت باصه في الأرض وعياطها زاد
رامي / طب خلاص خلاص وحيات أغلى حاجه عندك بلاش عياط لو عاوزاني أفصلهم هفصلهم بس أرجوكي بلاش تبكي
غرام بصتله بعيون مليانه دموع وبراءه / أنا أهم حاجه عندي كرامتي
رامي / لا عاش ولا كان اللي يقرب من كرامتك . كرامتك دي فوق راسي وفوق راس الكل تعالي بقى عشان تستلمي شغلك
غرام مشيت مع رامي عشان تستلم شغلها
____________________
عند رسلان كان لابس تيشيرت اسود بنص كم وبنطلون اسود وكوتش وكاب اسود ونضارة شمس سوده وكمامه سوده وماشي ورا الشاب اللي كان ساب متفجرات في الفندق لحد ما الشاب دخل شارع فاضي من الناس رسلان قرب عليه فوراً وخبط على كتفه بهدوء الشاب لف وبصله راح رسلان ضر’به بالبوكس في وشه وخبطه بالراس وضر’به على راسه ضر’به قويه أغمى عليه مسك فونه وعمل مكالمه سريعه شويه وجيت عربيه سودا متفيمه دخل الشاب فيها وركب ومشيوا
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غرام تركي)