رواية بسبب نور الفصل الثامن عشر 18 بقلم إيمان محمد
رواية بسبب نور الفصل الثامن عشر 18 بقلم إيمان محمد
رواية بسبب نور البارت الثامن عشر
رواية بسبب نور الجزء الثامن عشر
رواية بسبب نور الحلقة الثامنة عشر
في الصباح الجميع تحت لتناول الفطور
سيده الخدامه: مدام يلين
يلين : نعم
سيده: في داحده عاوزه تشوفك
يلين : واحده خليها تدخل
سيده : حاضر
يلين : ولاء مالك (صحبت يلين الانتيم)
ولاء و هي منهاره من العياط : مراد يا يلين
يلين : ماله
ولاء : خني يا يلين هني ولما صرحته ضربني بالقلم اهااا
يلين بغضب : القذر الغشاش السافل المنحط عديم القيم والأخلاق و المبادئ
احمد مال علي يزن : احمم هي ما قلتش لنفسها ليه
يزن : اكتم
احمد : حاضر
ولاء : اهاااا
يلين : اهدي اهدي
ولاء : بعد كل الحب ده يا يلين
مراد داخل عليهم : ولاء تعالي ما اقولك تعالي
يلين بغضب : مراد امشي من هنا احسنلك
مراد: ولو ممشتش
يلين : أنا اللي همشيك
مراد بنظرات استهزاء: اه طب ما تيجي وريني
يزن : لاء ده انت قليل الادب بقي
يلين : لو سمحت محدش يدخل
مراد: اه محدش يدخل يالا يا يلي
يلين : حاضر
هجمت يلين علي مراد و بالرجل تحت الحزام عددت مرلت و بعدين بوقعهالما وطي علي رقبته وجاي تعطيه رجل في بطنه مسك رجليها لفت رجليها عشان تلوي دراعه و نجحت و فكت رجليها راحه بسرعه أقرب منها و مسكها راحت بالكعب داست علي رجليه و بالرجل في بطنه بسرعه و وقعته علي الارض و نزلت عليه ضرب و بعدين قامت
يلين : اتفوو
ليالي : واو تسلم ايديكي يا يلي
عمر : ايه العظمه دي يا جامد
احمد ليزن : يالهوي هي بقت قويه كده يا يزن
يزن : القطه بقت بتخربش جامد
يلين : يالا خور منها
مراد مشي و هو يتوعد ليلين
عمر : برافو يا بطل
ولاء بعياط : شكرا يا يلين
يلين : لسه بتعيتي
نور : مامي غنلها الاغنيه اللي انتي غنتيها في الحفله
يلين : نور فضايح نور فضايح
عمر : سمعينا يا يلي
ميرنا : بتغني ايه يا يلين
يلين : حاضر يا عمر
نور : هييييييييه
يلين : ( دموع عينيكي علي اللي راح مش هتداويكي من الجراح
بس اوعي تاني تحني ليه مهما حن وقال سماح هو سابك وبـ ايدي لما هونتي في يوم عليه يعني هو مايستاهلش طب قوليلي بتبكي ليه قوي قلبك علي الفراق .. علميه الكبرياءلو في يوم اشتاق اليه .. احرميه من الاشتياق اوعي تنسي ده يبقي مين .. ده اللي باعك لـ السنين واللي يغلط مرتين .. يبقي ده هو الغباء كنتي شيلاه بين عينيكي وكنتي ليه اجمل هدية كان ده اول حب ليكي وكنتي ليه اول ضحيه اتظلمتي في الحكاية مابين جروحك وانكسارك بس اقولك في النهاية هو ده كان اختيارك قوي قلبك علي الفراق .. علميه الكبرياء لو في يوم اشتاق اليه .. احرميه من الاشتياق اوعي تنسي ده يبقي مين .. ده اللي باعك لـ السنين واللي يغلط مرتين .. يبقي ده هو الغباء وانتي ربك هيراضيكي ده اللي مكتوب هتلاقيه بكره هتشوفي بعينكي ندمه علي اللي كان في ايديه جوه حضنك داوي جرحك كفاية حنية وطيابة قوي قلبك وادعي ربك دعوة المظلوم مجابة قوي قلبك علي الفراق .. علميه الكبرياء لو في يوم اشتاق اليه .. احرميه من الاشتياق اوعي تنسي ده يبقي مين .. ده اللي باعك لـ السنين واللي يغلط مرتين .. يبقي ده هو الغباء )
ولاء : شكرا يا يلين عندك حق
احمد : شكل يلين كانت بتسمع الاغاني دي كتير
يزن : شكلها كده هههههه و مفكره نفسها ملاك
ميرنا في نفسها: هههه قوي قلبك قال ههههه
عمر : يااااه علي العظمه
يلين : تعالي معايا يا ولاء فوق يالا
ولاء : بس
يلين : يالا
ولاء : حاضر
………………………………………………………………………….
ميرنا : يزن
يزن : نعم
ميرنا : أنا بحبك اوي اوي اوي يا يزن
يزن : بعد اذنك يا ميرنا
ميرنا : انت بتعمل كده ليه يا يزن
يزن : ميرنا أنا مش فاضيلك
ميرنا : ماشي يا يزن
………………………………………………………………………….
ولاء : ايه ده يزن
يلين : ايوه يا ولاء
ولاء : طب هتعملي ايه
يلين : ولا اي حاجه عادي
ولاء : ازاي يعني
يلين : عادي يا ولاء افهمي
ولاء : ده انتي سهل تتصرفي بطبيعة كده
يلين : لازم يا ولاء لازم مينفعش ابين اي ضعف وانا خلاص نسيت يزن
ولاء: بتضحكي علي نفسك
………………………………………………………………………….
يزن : عملت اللي قولتلك عليا
احمد : تمام يا كبير
يزن : برافو يا با أبو الصحاب
احمد : بس ده أنا دماغك سم
يزن : كان لازم اعمل كده
احمد : هههههه لازم ايه يا بني ده انت
يزن : احمممد اسكت
احمد : حاضر با كبير
………………………………………………………………………….
جني : ادهم يا ادهم
ادهم : نعمممم
جني : يالا تعال خلصت الغد
ادهم : اخيرا ايوه بقي الواحد عصافير بطنه بتصوصو
جني : هههههه متنساش تقولي رايك
ادهم : تحفه الاكل تحفه
جني : ده انت لسه مكملتش حتي معلقه
ادهم : من غير ما اقول
جني : أنا جهزت فستان الخطوبه النهارده
ادهم : بجد وريني
جني : نو مفاجاه
ادهم : ماشي ههههه
………………………………………………………………………….
ليالي : اه اه بطني
فارس : شكله هيبقي شقي اوي
ليالي : زي حضرتك
فارس : أنا ده أنا برئ خالص
ليالي : لاء باين اوي
فارس : اه والله
ليالي : ههههههه
فارس : يعني مش مصدق اني طب حتي شوفي
ليالي : اشوف ايه
فارس : قاعد ساكت اهو و محترم
ليالي : شطوره يا بطه
فارس : بتتريقي طب ماشي تعالي هنا بقي
ليالي : ولد عييب
………………………………………………………………………….
ولاء : ايه الفستان الحلو ده
يلين : ده ليكي هتلبسي في الخطوبه
ولاء : لاء أنا هقعد هنا
يلين : ولاء بطلي هبل هتلبسيه و مش عاوزه كلام كتير
ولاء : حاضر
نور : وانا يا مامي
يلين : ما هو فستانك اهو يا نور
نور : اه اوكي
يلين : تمام يالا نلبس
ولاء : يالا
………………………………………………………………………….
ادهم : يالا يا جوجي كل ده بتلبسي
جني : ثواني ثواني بس
ادهم : يالا يالا يالا يالا
جني : بتعامل مع طفل
ادهم : ايه ده خلصتي واو ايه الجمال ده
جني ترتدي فستان احمر اللون طويل و مثير
جني : مرسي بكسوف
ادهم : ما بقولك ايه ما تعالي نخلع
جني : ادهم لازم نبقي جب يلين في وقت زي ده
ادهم : هضحي عشانك يا يلي
جني : ههههه طب يالا
ادهم: يالا
………………………………………………………………………….
فارس : هههههه شكل في الفستان يضحك موت
ليالي : فارس
فارس : عيونه اه عندي ليكي مفاجأة
ليالي: مفاجأة ايه
فارس : هتبقي مفأجاة ازاي لو قولت
ليالي : اها يا رخم
فارس : أنا طب زعلان
ليالي : لاء مقدرش علي زعلك ابدا
فارس : طب ماشي خلاص
ليالي : طب اسفه والله متزعلش
فارس : مقدرش أزعل منك يا حبي
ليالي : طب يالا ننزل
فارس : ههههه يالا
………………………………………………………………………….
ميرفت : قمر 14يا ميرنا
ميرنا : مرسي يا طنط
ميرفت : اخيرا حلم العمر اتحقق
ميرنا : الحمدلله يا طنط
ميرفت : طب يالا عشان تنزلي يا حبيبتي
ميرنا : يالا يا طنط بس مش المفروض يزن يجي ياخدني
ميرفت : لاء يالا ننزل
ميرنا : يالا يا طنط
………………………………………………………………………….
احمد : يزن خطيبتك نزلت يا عم ابسط
يزن : اتكتم
ميرفت ليزن : يزن روح خد ميرنا وانزل معها علي السلم
يزن : بس يا ماما
ميرفت : يالا يا يزن
و راح يزن عمل زي ما مامته قالت
صباح: مبروك يا ميرفت مبروك يا ميرنا
ميرنا : البيه يبارك فيكي يا طنط
ميرفت: الله يبارك فيكي يا حبيبتي
………………………………………………………………………….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بسبب نور)