رواية احببت قدري الفصل الثاني عشر 12 بقلم Ana Oo Oo
رواية احببت قدري الفصل الثاني عشر 12 بقلم Ana Oo Oo
رواية احببت قدري البارت الثاني عشر
رواية احببت قدري الجزء الثاني عشر
رواية احببت قدري الحلقة الثانية عشر
في الجزء الي فات انا بدل ما اكتب رقيه كتبت قدر 🥲 معلش بقا
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
عند رقيه
صحيت دخلت خدت شاور و لبست نفس الهدوم تاني نزلت تحت
رقيه بتوتر : انا همشي بقا
فاطمه : تمشي علي فين يبنتي
رقيه : هاجر شقه
فاطمه :ماتخليكي معانا يبنتي
رقيه: مش هينفع
قطعه علي وهوا نازل
علي : انتي هتفضلي معانا
رقيه :مش هينفع
فاطمه:هوا اي الي مش هينفع يابنتي
علي :خلاص الكلام خلص تعالو أفطرو
رقيه : لا مش
علي : اقعدي يابنتي انتي خايفه كده لي
رقيه :مش خايفه بس
فاطمه:مبسش تعالي
قربت و قعت معاهم
رقيه : هوا انا عايزه انزل ادور علي شغل
علي :انتي خريجت اي
رقيه :طب بشري
علي:حلوه في مستشفى كبيره جمب الشركه هقدملك عليها
رقيه :شركه اي
علي :بتاعتي
رقيه :تمام
بعد شويه
رقيه :هوا في مول قريب عشان عايزه اشتري هدوم
علي : ايوه تعالي هوديكي
رقيه : لا مش عايزه اتعبك
علي : تعالي يله
رقيه :حاضر
خرجت معا و اشتريت كام طقم وكنت هحاسب
علي :انتي بتعملي اي
رقيه :هحاسب
علي : اي كيس جوافه
رقيه : مش قصدي بس دي حاجتي
علي : اسكتي
حاسب و اخدني ومشي
رقيه : اتفضل
علي : اي ده
رقيه :فلوس
علي : رقيه اسكتي
رقيه:انت مش عايز تخدهم لي
علي :يسيتي اعتبريها هديا
رقيه:ماشي
روحت معا
رقيه : انت مش داخل
علي : لا رايح الشركه
هزيت رأسي ودخلت
فاطمه : تعالي يا رقيه
رقيه : نعم يا مدام
فاطمه : مدام اي انتي تقولي يا تيتا زي علي
رقيه :حاضر
تعريف عن علي
علي الدمنهوري صاحب اكبر شركات في الشرق الأوسط طويل عيونو عسلي شعرو اسود عندو عضلات كتيررر اهلو اتوفو من سنين وهوا عايش مع مامت باباه فاطمه ست في منتصف الستينات
نرجع بقا رقيه قعدت مع فاطمه شويه و تلعت
عند امجد كانت حلتو وحشه هوا منمش من ساعت رقيه ما مشت وكان لسه بيدور عليها و لاكن مش لاقي حاجه
محمد قرب من امجد
محمد : انت بقالك فطره منمتش روح وحنا هنكمل
امجد : دورت في كل مكان و مش لاقي حاجه
محمد : متقلقش هتلاقيها
امجد : أن شاء الله
محمد : انت كتبت في الجرايد كلها وكيد حد هيكون شافها
اتنهد امجد
عند قدر كانت الممرضه اجت
قدر : اسمك اي
الممرضه : ملك ونتي
قدر : قدر
بعد شويه ملك أدت قدر العلاج و فضلو يتكلمو شويه
بعد شويه محمد اجا و ملك و قدر كانو في الاوضه هوا دخل جهز و نزل تاني بسرعه و راح علي الجمعه بليل كانت ملك مشت و قدر بقت احسن
دخل محمد
لقدر وكانت بترسم
محمد : الله انتي بتعرفي ترسمي
قدر : ايوه بحب الرسم اوي
محمد : امم ، خودي المحاضرات بتاعت انهارده
قدر : كده كده مش هفهم فيهم حاجه عشان مكنتش حضره فا مش محتجاهم
محمد : طيب تعالي ونا هشرحملك
قدر باستناع : لا مش قادره هموت ونام
محمد : تعالي ورايا يا قدر
قدر : حاضر وفي سرها انت بتتحول ولا اي
محمد : لا مش بتحول
قدر : انت انت سمعتني ازي
محمد : عشان انتي بتحركي شفايفك و نا بعرف اقرء الشفايف
قدر : الله ازي ده
محمد : عشان انا دارس الكلام ده كلو المهم تعالي يله عشان منتأخرش
قدر في نفسها : ده انت مش بتنسا
محمد بضحك : ايوه مش بنسا وتعالي يله
قدر سرحت في ضحكتو
محمد : اي روحتي فين
قدر بتوتر : لا مفيش
روحت ورا بره وهوا جاب طربيزه و قعد في نحيه و انا النحيه التانيه و بدأ يشرحلي كل حاجه
بعد وقت
قدر : كفايه بقا اتخنقت
محمد : انتي لي لبسه الطرحه
قدر بتوتر : ها لا بس انا يعني
محمد قرب مني وفك الطرحه و لم شعري كحكه
محمد : شعرك حلو اوي
قدر
بكسوف و توتر : ش شكرا
محمد كان عارف ان هيا مش عاوزه حد يشوف شعرها الابيض
محمد :خلاص كده ملكيش حجه نكمل بقا
فضل يشرح ليها و هوا باص عليها
محمد : اعملك حاجه معايا
قدر بتعب و هتموت و تنام : أيوه انت هتعمل ليك اي
محمد :قهوه
قدر : اعملي معاك
محمد :لا انتي لسه صغيره
قدر بغضب طفولي : لا انا عديت 18 صغيره اي
محمد و هوا رايح عند المطبخ:انا قولت اي
قدر :خلاص
محمد دخل المطبخ عمل لي قهوه و لقدر لبن
خرج و قدر كانت نامت علي الكنبه محمد قرب منها
محمد : قدر قومي
قدر : اي
محمد: معتش الا حاجه بسيطه
قدر فاقت و قعدت
محمد :خدي اشربي
قدر :ها اي ده لبن لا مش بشرب
محمد :خودي يقدر يله عشان تنامي
قدر: ا ا اه عندي حساسيه
محمد :خودي يقدر اشربي
قدر خدت الكوبيه بتوتر و بدأت تشرب و محمد كمل شرح
محمد : اشربي يله
قدر : بشرب اهو
محمد خلص و قدر كانت شربت نص الكوبيه
محمد :يله يا قدر خلصي
قدر اخدت الكوبيه وقامت : انا هشربها و انام
محمد دخل و قدر رمت اللبن و غسلت الكوبيه و دخلت بعد ساعه قدر فتحت الباب ونزلت بتوتر بعد لما عرفت أن محمد نام نزلت بتوتر لقت حرس تحت
قدر : تعالا ياه
الحارس : نعم يا هانم
قدر : محمد بيقولك هات اتنين اندومي و تعالا
الحارس : حاضر يا هانم
بعد شويه الحارس اجا و قدر خضت الاندومي و طلعت دخلت هيا كانت سايبه الباب مفتوح دخلت غيرت وعملت الاندومي وقعدت في المطبخ علي الارض و كان شكلها يضحك
محمد كان رايح يشرب اتفاجئ بي منظر قدر
محمد : ينهر ابوكي اسود
قدر قامت بتوتر
محمد : انتي جبتي امتا
قدر بخوف : جبتو جبتو من زمان و كنت حطا هنا
محمد : عارفه لو كنتي نزلتي في الوقت ده كنت هعمل فيكي اي
قدر بتوتر واضح :ها انزل في الوقت ده لا طبعا
محمد قرب منها و اخد الطبق و رما في الزباله
قدر : انت بتعمل اي
محمد : لو جبتي تاني مش هيحصل كويس فاهمه
قدر : حاضر
و دخلت الأوضاع
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت قدري)