روايات
رواية اتجوزني ولكن الفصل الثاني 2 بقلم شهد أحمد
رواية اتجوزني ولكن الفصل الثاني 2 بقلم شهد أحمد
رواية اتجوزني ولكن البارت الثاني
رواية اتجوزني ولكن الجزء الثاني
رواية اتجوزني ولكن الحلقة الثانية
تامر. اتجوزتك علشان اشوف نفسي بيكي علي اصحابي وان قد اي مراتي حلوه وعرفت اختار
نور . بصدمه علشان تشوف نفسك بيا علي اصحابك انت اتجننت ي تامر كلام اي اللي بتقوله ده هو مش المفروض انك بتحبني وانا بحبك وعلشان كده اتجوزنا انت بتقول اي
تامر. اللي سمعتيه ي نورر والبيبي اللي في بطنك ده لازم ينزل انا مش عايزه
نور. طلقني وانا مش عايزاك
تامر. انت بتقولي اي
نور. اللي سمعته انا مرضاش آن واحد زيك يعيش معايا علشان يتبها بيا قدام صحابه انت واحد مريض ي تامر انا غلطانه اني اتجوزتك
تامر. تامر ضربها بالقلم وقال اخرسسسي وطلاق مش مطلق ي نور وهتنزلي البيبي كمان وشدها وقال قدامي علشان ننزل البيبي
نور. شيل ايدك عني ي حيو،ان تنزل اي مستحيل ينزل ده ابني وانا عايزاه
تامر. وانا مش عايزه اصل لو خليته شكلك هيكون وحش مع الحمل وكده اصحابي هيتريقوا عليا ويقولوا هيا دي مراتك اللي كنت بتفتخر بيها
نور. بصدمه من تفكيره وقد اي هيا غلطت علشان اتجوزته وفكرت وقالت طيب بص طلقني وروح اتجوز وحده تانيه تكون احلا مني وسبني انا هربي ابني ومش هطلب منك اي حاجه ومش هقول أنه هو ابنك ولما احمل ويكون شكلي وحش زي ما بتقول هكون طلقتك ف محدش هيقولك حاجه سبني ي تامر وطلقني
تامر. وانا عايزك انتي ي نور انا مش هلاقي في جمالك تاني ده كل صحابي بيحسدوني عليكي وقد اي مرات تامر حلوه واحلا من مرات اي حد فيهم
نور. انت واصحابك متخلفين ي تامر انت ازاي تخلي اصحابك يبصوا ل مراتك ويقولوا دي حلوه وتسكت وعجبك كلامهم انا بجد مصدومه فيك انت الغيره علي مراتك مش موجوده خالص مش غيران عليا لما صحبك يقولك دي مراتك حلوه انا ماشيه ي تامر رايحه عند بيت اهلي وخلي اصحابك ينفعوك
تامر. مش هتمشي ي نور وتسبيني والبيبي لازم ينزل ونعيش مع بعض زي الاول ي حبيبتي
نور. هههههه ضحكتني حببتك ونعيش مع بعض زي الاول انت بتحلم انا كنت مخدوعه فيك ي تامر وجاء الوقت اللي فوقت فيه
تامر. نور متسبنيش انا بحبك وعايزك معايا
نور. وانا مش بحبك ي تامر بعد اللي سمعتوا منك لما تتغير ي تامر وقتها ابقا افكر ارجع ليك تاني ولا لا
وطلعت اخدت حاجتها وراحت عند بيت اهلها واخدت قرار أنها تخلي البيبي وهيا هتربيه لوحدها .
بعد ما نور سابت تامر وراحت عند بيت اهلها كانت عائشه لوحدها لانه أهلها اتوفوا ومعندهاش اخوات وكانت عائشه حياه بسيطه وهاديه مع ابنها كانت بتكلمه وتحكي ليه علي مواقف كانت بتحصل معاها وعن تفاصيل حياتها وعن حبها ل تامر وانخدعها فيه وكان جزء كبير منها
وعدا علي الموقف ده 5 شهور وتامر كان بيحاول يكلمها ويخليها ترجع بس هيا كانت بتقول لا ولما تتغير وتبعد عن صحابك دول وتتقبل ابنك
تامر. كان بيتعصب ويقول انتي منزلتيش البيبي تلاقيكي شكلك بقا مش حلو وكلام من ده قاسي ويقول انا بقيت مش عارف اخرج معاكي زي الاول خلي حد شافك يقول اي هيا دي اللي كانت مرات تامر
نور. كانت بتسمع منه ودموعها على خدها وكانت بتقفل في وشه وتقول خساره الحب اللي كنت بحبه ليك انت ولا تستاهل وكلام تامر كان بيأثر فيها وتقول معقول اكون بقيت مش حلوه فعلا زي الاول وتبص لنفسها في المرايه وكانت مش بتنزل من البيت لحد يشوفها ويقولها زي ما تامر بيقول ليها وفجاه قررت انها تكون قويه وتواجهه كلام تامر واي حد يقول عليها اي حاجه ولبست لبس حلو وراحت قعدت في النادي والصدفه جمعتها ب تامر
تامر. بصدمه نوررر
نور. في حاجه عن اذنك وكانت ماشيه بس هو مسك اديها وقال انتي لسه حلوه زي ما انتي متغيرتيش انا كنت فاكر أن الحمل هيغيرك وهيخليكي مش حلوه بس انتي بقيتي احلا
نور. اول ما سمعت الكلام ده وبكل كبرياء انا حلوه من يومي ومش الحمل اللي هيخليني مش حلوه اللي بيفكر كده دي ناس مريضه وعن اذنك عندي ميعاد
تامر. ميعاد مع مين هو انتي تعرفي حد اصلا غيري انا واصحابي ومراتتهم
نور. اكيد اعرف وانا ميشرفنيش اني اقعد معاك أو مع صحابك سلام ومشيت من قدامه وهو كان متابعها وهيا كانت ملاحظه كده وقالت طيب انا قولت اني عندي معاد وهو متابعني طيب اعمل اي
نور. بس لقتها وفجاه
ي ترا نور عملت اي وي ترا تامر موقفه اي وحياتهم مع بعض هتكمل ولا لا
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اتجوزني ولكن)