Uncategorized
رواية أنثى الصقر الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن
رواية أنثى الصقر الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن
رواية أنثى الصقر الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن |
رواية أنثى الصقر الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن
دخل مالك وشاف ليلي بتكسر كل حاجه ومتعصبه لادي شويه كان غضبها مسيطر عليها وبصوت عالي شبيه للصراخ وبتقول
ليلي: لي لي لي انا لي عملتي كده اي بتدمريني كان ممكن اهد العالم عشانك لي
جري عليها مالك وحضنها وهيا مازالت بتصوت ومنهاره كانت اول مره مالك يشوفها بضعف ده وبردو كانت اول مره لسليم وفيبي يشوفوها ضعيفه كده لكن يوسف دي مكنتش اول مره
يوسف لنفسه؛ ياتري في اي ليلي مكنتش منهاره كده غير بموت ياسر
مالك وهوا حاضن ليلي وبيحاول يهديها: ليلي حبيبتي اهدي خلاص اهدي كل حاجه هتتحل اهدي ممكن تخرجو بره لو سمحتو
خرجو كلهم وفضل مالك وليلي
مالك:حبيبتي انتي كويسه رودي عليا حصل اي
ليلي بصوت مخنوق: هيا هيا الي بتديني المخدر
مالك اتصدم ومبقاش عارف يقول اي
ليلي ببكاء: انا اديتها كل حاجه حبيتها حب ابويا وامي واخويا وحبيبي لي تعمل فيا كده انا عملتلها اي
مالك:اهدي ياحبيبتي اهدي
بعد فتره طويله و ليلي مازالت في حضن مالك بس هديت
مالك:حبيبتي بقيت كويسه
ليلي بضيق:ايواه
مالك:طب اندهلهم
ليلي:هزت رسها ب ايوه
مالك ندهلهم وفضلو يدورو في غرفه امها ولقو حجات خطيره جدا
_”بعد اسبوع تحديدا في القسم_”
في غرفه الاجتمعات
مالك:ليلي بلاش تنزلي يكون احسن
ليلي:دي قضيتي
سليم:تمام ليلي ممكن تعيدي الادوار تاني
ليلي:فيبي وعمر معايا مالك وسليم في الجهه التانيه ماريا ضورك الحمايه من بعيد واظن انت عارفه انك القناصه الوحيده الي تقدر ع ده
ماريا:تحت امرك يافاندم
فيبي:ايواه انا هعمل اي
ليلي:فيبي ركزي هتكوني معايا مهمتك حمايه ضهري من اي غدر مقدرش اديكي دور تاني انتي لسه مبتداءه
فيبي:تحت امرك
ليلي:زاهي
الجميع مالو
ليلي:يخصني عيزاه حي اضربو في اي حته فيه بس قتلو لا
مالك:زاهي غدار ونينفعش يفضل عايش
ليلي:انا قلت الي عندي زاهي ميمتش مفهوم
الجميع مفهوم يافاندم
ليلي:الاجتماع خلص حد عندو سوال مفيش رد. تمام اتفضلو
خرجو كل واحد ع مكتبو وعدي اليوم بدون احداث مذكوره
_”في ڤلا السيوفي تحديدا غرفه ليلي ومالك_”
مالك:انشاء الله بعد العمليه هننقل. في الڤلا بتعتي
ليلي:ده لي
مالك:انت ناسيه الي لقيناه ده خطر عليكي
ليلي:نبقا نشوف يلا ننام بكره في يوم طويل
مالك:ممكن طلب
ليلي:قول
مالك:تعالي اقعدي جنبي هنا وشاور بجواره ع السرير
ليلي:اممم قول
مالك:انا عايزك تعرفي اني بحبك الله اعلم اي الي هيحصل بكره بس عايزك تعرفي اني بحبك ومقدرش اعيش من غيرك عارف انو في حاجه بعداكي عني بس انا بردو بحبك
ليلي:مالك انا
مالك:مش طالب منك غير انك تنامي جنبي انهارده وبس ممكن
ليلي:اممم ممكن
مالك:يلا تعالي
حضنها مالك جامد بس منموش الاتنين
مالك لقاها نامت قرب منها وطبع قبله رقيقه ع شفاهها وقال بهمس امام شفهها بحبك وغمض عنيه ولكن ليلي كانت صحيه ومبعدتش عنو لانها متنكرش انها كانت عيزاه ((((اااه ياسوسه صحيه طب فرحي العيال وبدليه????)))))
في الصباح او في الفحر ع الساعه الخامسه صباحه
ليلي ومالك بجهزو وبحذر شديد عشان ميصحوش حد
ليلي بخبث:انت نمت امتي
مالك:معاكي لي
ليلي:اصلي حلمت بحد بيبوسني
مالك:نعم ياختي مين ده انشاء الله
ليلي:معرفش بقا مش فاكره بس البوسه كانت رقيقه
مالك:قرب منها ومسكها من خصرها وقربها لي وقال:يعني عحبتك
ليلي:هيا اي دي
مالك:دي وقرب وبسها تاني وبعد عنها وحط جبينو ع جيبينها وقال بحبك
ليلي: مالك عندنا عمليه ابعد
مالك بضحك:ههههه حاضر نكمل بعد العمليه
البارت خلص ياتري اي هيحصل في عمليه العتال وياتري في ضحايا ولا لا الله اعلم
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المقاس للكاتبة فاطمة الدمرداش