Uncategorized
رواية خطأ أفقدني عذريتي الفصل السابع 7 بقلم ميساء عنتر
رواية خطأ أفقدني عذريتي الفصل السابع 7 بقلم ميساء عنتر
رواية خطأ أفقدني عذريتي الفصل السابع 7 بقلم ميساء عنتر |
رواية خطأ أفقدني عذريتي الفصل السابع 7 بقلم ميساء عنتر
ايهم بحنان:مالك يروحي
رحمه باندفاع وعدم وعي:انا مش عاوزه اتجوز
ايهم بصدمه:ايييي ليه
رحمه بتوتر:م م عاوزه ي ايهم
ايهم فهم خوفها وتوترها:اهدي ي حبيبتي ادم بيحبك وهيحافظ عليكي
رحمه بعياط:انا خايفه اوي ي ايهم
ايهم قرب منها وحضنها : اهدي اهدي وقعد يقرألها قرأن ويهدي فيها لحد ما نامت
ايهم:ربنا يستر عليكي ي حبيبتي وباس رأسها وطلع
ف مكان آخر”
…..لازم انزل مصر ي فاروق كفايه كدا
فاروق:هتنزلي مصر خلاص
…..ايوا خلاص كفايه هروب كدا
فاروق:هتوحشيني
…..ونت كمان هتوحشني اوي
ف صباح يوم جديد ملئ بالأحداث
هناء:صباح الخير ي حبيبتي
رحمه بقلق:صباح النور ي ماما
عصام:يلا افطري عشان ادم زمانه جاي
رحمه:مليش نفس هدخل البس
وسابتهم من غير ما تسمع ردهم
هناء : قومي ي مي البسي انتي كمان ي حبيبتي
مي:حاضر
ايهم لنفسه:ياترا فيكي اي ي رحمه مخبيه اي انا لازم اعرف
قطع تفكيره صوت رحمه:انا نازله ادم تحت
عصام:ماشي وبص لايهم:روح وصل مي ي ايهم
ايهم بتفهم:حاضر يلا
مي:يلا
ادم:هتبقي ملكي النهارده
رحمه ابتسمت بتوتر وركبت
ادم بتحذير:متحطيش ميكب كتير ي رحمه
رحمه بشرود:حاضر
ادم:يلا يستي وصلنا
رحمه : باي ونزلت دخلت البيوتي سنتر هيا ومي
وبدأوا يتجهزوا
ف بيت هارون
هارون بغمزه:ماتيجي ي نونو
هيام:هارون اتلم النهارده فرح ابنك حتي
هارون قرب من هيام شالها : انتي فكراني كبرت ولا اي
سمعو صوت تصفير وراهم
هارون:عاوز اي يزفت
هشام بضحك:ولا حاجه خد راحتك
هارون بص لقي هيام اتكسفت اخدها وطلع الاوضه
هارون:بعد العمر دا كله لسي بتتكسفي مني
هيام:ال عملته قدام هشام دا بس
هارون:شششش وقرب منها وحضنها وشالها و(سكتت شهرزاد)
ادم روح البيت لقي هشام قاعد ق الأوضه يضحك
ادم باستغراب:لا حول الله انت اتهبلت ولا اي
هشام بضحك:لا يعم مفيش
ادم:امال بابا وماما فين
هشام ضحك بأعلي صوته:بيجيبوا بيبي
ادم فهم قصده وسكت
ادم:احم يلا قوم عشان نجهز
هشام وهو بيكتم ضحكته:يلااا
باليل”
ف البيوتي سنتر
مي:ماشاءالله قمر ي رحومه
رحمه بابتسامه:انتي ال قمر والله
…اخوكي برا ي عروسه
رحمه : دخليه
ايهم دخل وبص لأخته بابتسامه حنونه
ايهم بحب:الف مبروك يروحي
رحمه:الله يبارك فيك ي حبيبي
ايهم:ششش بتعيطي لي بس
رحمه بدموع:هتوحشني اوي ي ايهم
ايهم:هيجيلك كل يوم ي هبله يلا بقي ادم واقف ع نار تحت
رحمه بضحك:يلا
ونزلت مع اخوها ومي نزلت وراهم
ادم بص ليها بحب
(فستانها الأبيض وحجابها والتاج والميكب الخفيف كانت ملكه)
ايهم بتحذير:خلي بالك منها اوعي تزعلها
ادم بحب:مقدرش دي ف عنيا
رحمه بصتله بكسوف وجواها قلق وخوف من الليله دي
ادم بحب:مبروك عليا انتي ي روحي
رحمه بهمس:الله يبارك فيك
ادم اخدها وراحو الاستوديو
الفوتوجرافر:حط ايدك ع وسطها ي عريس
ادم قرب من رحمه جدا اكنها ف حضنه
رحمه بهمس:ادم عيب ابعد شويه
الفوتوجرافر:بوسها من خدها
ادم قرب باسها من شفايفها
الفوتوجرافر بضحك:خدها خدها
ادم باسها من خدها
واتصوروا وأيهم اتصور مع أخته وهشام اتصور مع ادم
ومي اتصورت مع رحمه
واخيرا اتصوروا صوره جماعيه
وراحوا ع القاعه
اول ما دخلوا القاعه الانوار انطفت وضوء اتسلط ع ادم وهو ماسك المايك
ادم بحب:طبعا ي جماعه معروفه النهارده احلي يوم ف حياتي لان النهارده همتلك حب حياتي وبص لرحمه بحب:بحباااك
رحمه بهمس:وانا كمان
ورقصوا وهيصوا
(ورحمه رقصت مع ايهم ع اغنيه اختي حبيبتي)
واخيرا الفرح خلص”
تحت بيت ادم ورحمه
هناء بعياط:ونبي ي ادم خلي بالك منها
ادم بحب:متقلقيش في عنيا
عصام قرب حضن بنته بحب:الف مبروك ي حبيبتي تتهني
ايهم : مبروك يروحي
وبعد سلامات كتير مشيوا وادم اخد رحمه وطلعوا الشقه
ادم لسي هيقرب منها
رحمه بعدت بخوف ودموع
ادم قرب منها بحنان ومسحلها دموعها:متعيطيش انا عارف كل حاجه عيني كانت عليكي الفتره ال فاتت
رحمه بصدمه:ايييي عارف اي
ادم:عارف انك*****
(اتقلوا الروايه لسي في الاول هتعرفوا هيا ازاي فقدت عذريتها الصبر)
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية حكايتي في الثانوي للكاتبة إسراء ابراهيم
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
البارت قصير جداا ومفيش فيه احداث كتير وحاجه تزهق مفروض لما يكون قصير تنزلي بارتات كتير