Uncategorized
رواية دميتي الحلقة السادسة والعشرون 26 بقلم سهيلة سعيد ونورا
رواية دميتي الحلقة السادسة والعشرون 26 بقلم سهيلة سعيد ونورا
![]() |
رواية دميتي الحلقة السادسة والعشرون 26 بقلم سهيلة سعيد ونورا |
رواية دميتي الحلقة السادسة والعشرون 26 بقلم سهيلة سعيد ونورا
( يفرمل العربية ويبصلها )
اسر : بحبك ????❤
هايدي : ب وشك دة ????????
اسر : اه ي بنت الجزماااااا ????????
هايدي : هههههه .. وانا بحبك ع فكرة ????❤
اسر : يراجل ????❤️
هايدي : من اول يوم شفتك فيه ????
اسر : وليه مقلتليش ؟؟
هايدي : انا الي اقول بردوا ????
اسر : لا مش قصدي يعني ملمحتيش حتى كنتي دايماً صداني كدة !!!
هايدي : عشان انت الي كان باين ف عنيك مش حب كان حاجة تانية ????
اسر : لا هو كان حب بس انا الي كنت مفكروا حاجة تانية ????
هالة : عشان تفكيرك قذر ????
اسر : ههههههه ????
( يعدي الوقت ، عند منصور ، قاعد ف مكتبه ، يستغرب اسر غاب ، يمسك الفون ، اسر ف الطريق ، يرن فونه )
اسر : الو
منصور : ايه ي بني اتأخرت كدة ليه ؟!!!!!
اسر : ااا طلع عليا عيل بلطجي كدة واتخانقنا ????
( يتخض منصور ويقوم يقف )
منصور : انت فين انت كويس ؟؟؟
اسر : انا كويس والله وشي بس تعويرة بسيطة بس هايدي مصممة نروح مستشفى ف رايح اهو
منصور : ايوة روح وانا جايلك حالاً قولي اسم المستشفى
( يعدي الوقت ، اسر ف الطوارئ بيخيطوا التعويرة ومنصور وهايدي معاه )
منصور : يعني ملمحتش نمرة العربية ولا شكله ولا اي حاجة ؟؟
اسر : لا الدنيا كانت ضلمة ????
منصور : وكان عاوز منك ايه نزل ضربك كدة من غير سبب ؟!!!!!
اسر : معايا بنت بقا وكدة انت فاهم ????????♂
منصور : اممممم ????
( منصور مش داخل عليه الكلام ، يعدي الوقت ، يخلص اسر ويمشي مع منصور ، يوصلوا هايدي بيتها ويروحوا ، ف البيت ، نورا قاعدة مع انچي )
انجي : ليه بس انتى مش خلصتي وامتحنتي ????
نورا : مش هشتغل ف شركة منصور ي انچي انسي ✋
انجي : انا عوزاكي تكوني معايا مش عشان شركة منصور ي نورا
نورا : وانا كمان عاوزة ابقا معاكي بس معلش مش هينفع
انجي : ع فكرة منصور مش هيمانع ????????
نورا : وحتى لو موافق انا مش موافقة
انجي : طيب خلاص زي م تحبي .. هتعملي ايه طيب ؟؟
نورا : هكلم عمي حجاج انه يشغلني ف شركته هو
أنجي : طيب ماشي الي انتي شيفاه بقا ????
( يدخل منصور واسر وقبل م منصور يلمح نورا تكون نورا قامت دخلت مكان تاني ، يبصلها منصور وهي ماشية )
انجي : ايه دة مالك في ايه ؟!!!!
اسر : خناقة
انجي : مع مين ؟؟
اسر : واحد متشغليش بالك ????
منصور : لو كنت فاكر ان موضوع البلطجي دة دخل عليا تبقا غلطان ☝️
( يتخض اسر )
اسر : انا …………
منصور : من غير مبررات وتحوير ✋ محلولة ????
( يمشي منصور )
انجي : هو فيه ايه ؟!!!!
اسر : جوزك مش هيجيبها ل بر ????
انجي : جوزي !!!!!
اسر : طلقيك ????????♂
انجي : هو الي عمل فيك كدة ؟؟
( يحكيلها )
انجي : ايه الي بيعمله دة هو اتجنن ????
( تقرب نورا تقعد معاهم )
اسر : انا مرضتش اقول قدام منصور عشان الموضوع ميكبرش بس اظن هو شاكك ????
انجي : اكيد طبعاً ????????♀
نورا : في ايه ؟!!!
انجي : مافيش ي قلبي متشغليش بالك
اسر : عاملة ايه ؟
نورا : انا تمام .. مال وشك انت ؟!!!!
اسر : خناقة كدة مع عيل فكك .. مش ناوية تحني ولا ايه ????????♂
نورا ب فهم : احن ع مين ????
اسر : هو في غيروا ????
انجى : اسر متتكلمش ف الموضوع دة عشان نورا بتضايق
اسر : لا عليكي انتي تضايق مش عليا ☝️
نورا : اسر والنبي ????
اسر : والنبي انتى بقا خلاص احنا عارفين انه زعلك كتير وانه كائن مبيحسش وهانك ويفيد ب أيه البوح والبعيد لوح والجو دة ????
نورا : اخوك كسرني ي اسر ????
اسر : طب بلاش الكلام الجامد دة بس والنبي ✋ ولو كان كدة ف الي انكسر يتصلح ونلم الليلة بقا ????
نورا : هههههه نلم الليلة ايه هو احنا متخانقين ع مين يقعد جنب الشباك ????
اسر : انتى عاوزة تزليه شوية صح ????
نورا : لا انا ………..
اسر : عاوزة تزليه ي نورا من غير لف ودوران ومن حقك انا مش بلومك .. دة الي انتى عوزاه صح ؟؟
نورا : صح ????
اسر : اشطا سيبي بقا الموضوع دة عليا ????
نورا : ازاي ؟؟؟
اسر : هظبطهولك ????
( تاني يوم ، يطلع الصبح ، تدق الساعة ٥ المغرب ، يوصل منصور البيت ، يشوفه اسر م الشباك )
اسر : نورت ي برنس ????????
( يطلع منصور اوضته ، ينزل اسر المطبخ ، يعمل فنجانين نيسكافيه ، يحط ف واحد برشام ويطلع بيهم ، يخبط ع اوضة منصور )
منصور : ادخل
( يدخل اسر )
اسر : صباح الفل يبو عمووووو ????
منصور : صباح النور تعالى
اسر : امسك ☕
( يديله النيسكافيه )
منصور : جه ف وقته انا فاصل
اسر : منمتش من امبارح ولا ايه ؟
منصور : اه مطبق .. مجاليش نوم ف المكتب ????
اسر : اهااا
( يرن فون منصور )
منصور : السلام عليكم .. ايوة ي حج .. لا بجد !!!!
اسر ب قلق : في ايه ؟؟
منصور : إن لله وإن اليه راجعون .. ماشي .. تمام اشوفك هناك .. هقولهم حاضر .. سلام
( يقفل منصور )
اسر : في ايه ي بني قلقتني ????
منصور : اخوا جوز عمتك اتوفى الصبح
أسر : إن لله وإن اليه راجعون
منصور : لازم نروح
( يكمل منصور النيسكافيه )
اسر ب خضة : نروح فين ????
منصور : العزا ي بني ????????♂
اسر : لا لا مينفعش خالص انسى ✋
منصور ب استغراب : ليه انت وراك حاجة ولا ايه ؟!!
اسر : لا انا هروح عادي انت الي مينفعش تروح ????☝️
منصور باستغراب : ليه مينفعش ؟!!!!!
اسر ب ارتباك : انت لسة جاي م الشغل وتعبان وفاصل مينفعش تروح بالمنظر دة خالص ????????♂
منصور : اه انا فعلاً تعبان والله ????
اسر : ايوة يلا بقا خش نام خش نام ????????????????????????????????????????
منصور : لا نوم ايه عيب مينفعش مروحش دة واجب ☝️
اسر : ينفع اقسم بالله ينفع هبقا اكتبك غياب ????
منصور : غياب !!!!!
اسر : مش هيلاحظوا غيابك يعني روح نام بقا ????
منصور : جرا ايه يلا في ايه عاوز تخمدني ليه ؟؟!!!!!!!
اسر : وانا هعوز اخمدك ليه يعني عامل مصيبة وهخرب الدنيا لو رحت مثلاً ????????♂
منصور : م تقول ل نفسك .. روح البس يلا عبال م اغير هدومي وقول ل ساجد يحصلنا ع هناك ????
اسر وهو ماشي : هههههه ???? حاضر ينهار اسود ومنيل ????????
منصور : ابو تخلفك ????
( يكمل منصور النيسكافيه ، يرجع اسر تاني )
اسر وهو بياخد النيسكافيه : هات دة بقا كفاية ابوس ايدك ????
( ياخده منوا ويمشي )
منصور : ايه ابن المجنونة دة ????????♂️
( يغير منصور هدومه ويمشي هو واسر ويحصلهم ساجد ، يوصلوا قدام ڤيلا عمته الي فيها العزا ، ينزل منصور م العربية يقع ، يجري اسر يسنده )
اسر : امسك نفسك ابوس ايدك والنبي ????
منصور : حاسس ب دوخة .. وعاوز ارجع ????
اسر : تؤام ان شاء الله متخافش ????
منصور : تؤام ايه ي اهبل انت !!!!
( يدخلوا بنتين ، يبصلهم منصور )
منصور ب اعجاب : اوباااا ايه دة استني ????
( يقفوا البنات ، لسة هيروحلهم يمسكه اسر )
اسر : اسف اسف اتفضلوا ????????
( يمشوا )
منصور ب انفعال : ليييه ليييييه مشتهم لييييه ????
اسر : ي عم هجيبلك غيرهم بس ف البيت تعالى نروح بقا
منصور : لا انا هدخل انا ✋
( يزقه ويدخل )
يتبع..
لقراءة الحلقة السابعة والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية حمزة للكاتبة ميمي عوالي