روايات

رواية أحبني ظابط الفصل التاسع 9 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط الفصل التاسع 9 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط البارت التاسع

رواية أحبني ظابط الجزء التاسع

أحبني ظابط
أحبني ظابط

رواية أحبني ظابط الحلقة التاسعة

مريم بضحك ماشي😂
مصطفي خلصيتها رخمه🙄
مريم حبيبي انت عندك عضلات حرام تتضيعهم في الاكل🙄😂معاها حق🙄
مصطفي بنرفزه ملكيش فيه 🙄
مريم انا كده عايزه اروح عند قمر عايزه اشوفها🙂💔
مصطفي بحزن في سره انا لازم اقولها🙂💔
مريم هااا شارد في اي ياروحي
مصطفي انا عايزه اقولك حاجه وامسكي اعصابك😭💔
مريم بخوف قول💔
مصطفي قمر فقدت الذاكره ومش فاكره اي حاجه لسه🙄 هيكمل
مريم بصوت عالي انت مش قولتلي ليه ها
مصطفي خدها في حضنه انا اسف تعالي نروح ليها ببص
مريم اغمي عليها
مصطفي . مريم فوقي مريم ماما هتيلي دكتوره 💔😭🖤
في اي يابني
مصطفي بسرعه وهفهمك🖤
دكتوره عند دخلت وكشفت عليها نفسيتها مدمره وسواد تحت عيونها ومرهقه 🖤
مصطفي بقلق هي كويسه صح
دكتوره هند مش هنتكلم هنا تعالي بره الأوضه

 

 

مصطفي بقلق طمنيني
دكتوره عايزين دكتور نفسي بااقرب وقت نفسيتها بايظه خالص
مصطفي بعصبية هي مش مريضه وانا هعالجها عل أيدي🙂❤️
دكتوره هند مش نافع لازم تتنقل عل مستشفي اقرب وقت كان
مصطفي بحزن حاضر شكرا يادكتوره
دكتوره ده واجبي سلام
المهم دخلت وخليته مريم تلبس واختها للمستشفي سلامات
عند عهد يارب تقومي بالسلامه يارب🙂❤️
مين دخل هنا بنت عم مصطفي
اسمها نور عندها 24 سنه قد مريم ديه كانت عروسه مصطفي الاول 🙄
نور . ماما عهد
عهد بفرح حبيبتي جيتي امتي
نور لسه جايه اومال فين مصطفي
عهد خد مراتو عل مستشفي
نور بغضب هو اتجوز طب اسمها اي مستشفي
عهد سلامات
نور راحت المستشفي وسالت لو سمحت الانسه الي لسه جايه هنا غرفه كام
شخص غرفه 308
نور تمام
مصطفي حطها عل سرير ودكتوره علقت لها محاليل وجهاز تنفس لأن مريم بتعاني من ديق تنفس
دكتوره محدش يشيل جهاز عشان غلط
مصطفي حاضر
مريم بتكلم بصعوبه عايزه اشوف قمر بالله
مصطفي بحزن حاضر وطلع بره عشان مش يبان دموعه وعياطه
دخلت نور عل مريم
مريم كانت نائمه
نور انتي بقي مرات مصطفي حبيبي مش هرحمك يامريم انتي لازم تموتي وهنا بدات تشيل الجهاز علما أن نور حطه قناع
مريم وقعت كوبايه
مصطفي دخل بسرعه واتفاجا أن جهاز متشال
مريم مصطفي انا مش قادره اتنفس والجهاز انقطع
مصطفي بعياط دكتوره دكتوره بسرعه

 

 

دكتوره جت شافت الجهاز بتاعه التنفس مقطوعه
حد يبجلي اكسجين للتنفس بسرعه
مريم هموت مش قادره مريم بدأت تموت
مصطفي ابوس ايدك مش تنامي عشان خاطري فوقي مريم هموت نفسي وراكي قومي ونبي
الجهاز اتحط بس مفيش نفس ليها
مصطفي يعني اي لا مش تموت هقفل ليكو المستشفي كلها فوقوها
دكتوره بحذر لازم تطلع بره
مصطفي طلع
دكتوره حد يجبلي جهاز القلب بسرعه وبدأوا يعملو القلب
مريم تتتتتتتتتتتت مره كمان تتتتتتتتتتتت تاني مره تتتتتتتتت لحد ما استجاب
دكتوره بفرح الحمدلله قدرنا نقذ الحاله شكر لله طبعا
مصطفي بفرح الحمدلله يارب اقدر ادخلها
دكتوره ايوه بس مش تضغط عليه
مصطفي تمام
مريم عايزه اشوف قمر ونبي
مصطفي حاضر المفاجأة أن قمر في الاوضه التانيه
مصطفي سمع صوت سليم
مصطفي سليم انت بتعمل اي هنا
سليم بكشف عل قمر
مصطفي طب الحمدلله جبها تشوف مريم
سليم ليه هي مالها مريم
مصطفي تعبانه اوي
سليم بحزن الف سلامه حاضر ياقمر
قمر بحب نعم
سليم تعالي نشوف مريم
قمر اخيرا هطلع من المستشفي ديه
سليم بضحك خفيف لا مش هتطلعي اصل هي جنبك في الاوضه تانيه
قمر بخوف هي مالها ياسليم قولي
سليم اهدي انا معرفش تعالي نشوفها

 

 

دخلت عند مريم
قمر بعياط ياقلبي اي الي حصلك
مريم بعياط وحشتيني اوي ياقمر اي ده انتي عرفتني
قمر ايوه عر فاكي ليه
مريم بضحك بجد يعني ده حلم انتي مش فاقده ذاكره
قمر بضحك لا طبعا
سليم هيبقي احكيلك يامريم بعدين
مصطفي بغيره وتحكي ليها ليه ماتحكيلي وانا ابقي احكلها
سليم خلاص ياعم
قمر عندي خبر حلو
مريم بفرح قولي وجه السعد
قمر هتجوز انا وسليم قريباً
مريم بس ليه سرعه ديه
سليم مش تدخلي يامريم ياستي انا عايزه بسرعه
مصطفي ولا اتكلم مع مراتي عدل
مريم بضحك وليه مش استنوا سنه ولا سنتين زي الناس
سليم الحق ده بتقول سنتين انا هجبلي جلطه
قمر بضحك خلاص ياعم اهدي
سليم قلب العم
مصطفي احترم نفسك يالا ديه حتي مش حصلت خطيبتك
سليم بضحك ماشي
مريم نقول مبروك
قمر لولولولوي
سليم زغرطي ياعروسه
قمر ماخلاص زغرط هي قصه😂
مصطفي انا بقول يالا نمشي نعرف الكل
مريم بس انا مش عارفه اتحرك.
مصطفي بصدمه ازاي مش عارفه تتحركي
مريم رجلي واقفه خدلانه🙄😂

 

 

مصطفي الله يخرب بيتك وقفتي قلبي عليكي
مريم اسف حبيبي
مصطفي عيون
مريم ماخلاص ياسطا في اي
مصطفي الدبش اشتغل
مريم بضحك يالا نمشي
مصطفي يالا
عند فردوس
قمر انا عايزه اقولكم عل حاجه
حور اتفضلي ياحبيبتي
فردوس قولي ياختي
قمر انا هتجوز سليم
حور بالسرعه ديه ياحج تعالي شوفي بنتك بتقول اي
الحج عايزه اي ياقمر
قمر هتكلم معاك عل انفراد
الحج تمام
الحج خير يابنتي عايزه تقولي اي
قمر انا عايزه اتجوز
الحج بفرح طب كويس اجبلك عريس
قمر لا ماانا جبتو
الحج جبتي عريس منين
قمر بصراحه يابابا انا بحبو هو بيحبني ومنقدرش نعيش من غير بعض
الحج انجزي مين هو
قمر سليم اخو مصطفي
الحج بتحبيه ياقمر متاكده
قمر ايوه يابابا
الحج عل بركه الله
الحج واحنا موافقين عل سليم
سليم بفرح اخيرا

 

 

مصطفي بهمس مش تفرح اوي كده هتجنن امك في البيت زي الي معايه🙄😂
سليم الله يسد نفسك😂
مصطفي حبيبي الف مبروك يا عريس
مريم الف مبروك ياقمر وعقبالك يافردوس
فردوس لا سنجل للابد حياتي😂❤️
مريم بضحك هنشوف😂
مصطفي يالا يامريم نمشي
مريم حاضر
سليم عايزه حاجه ياقمر

يُتبع ..

اترك رد

error: Content is protected !!