Uncategorized
رواية عشقت حوريتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة هاني
رواية عشقت حوريتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة هاني
![]() |
رواية عشقت حوريتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة هاني |
رواية عشقت حوريتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة هاني
حور بصدمه: آدم
آدم: ازيك يا حبيبتي
حور بنرفزه: حبيبتي تاني
آدم: ادلع مراتي برحتي
حور: تقصد طلقتك يا آدم
آدم: هو انا مقولتش ليكي اي الي حصل
حور بقلق: في اي يا آدم
آدم: انا رديتك لعاصمتي
حور: نعمممممممممم
آدم بغضب: انتي مش لغيري يا حورررر فاهمه بس المره دا هسيبك ترجعي بمزاجك
حور: دا فا احلامك يا دودي …… ماماااااااا
آدم: يخربيت صوتك ….وبعدين دينا هانم مش موجوده
حور: عااااااااااااااااا يعني احنا لوحدنا
آدم وهو بيقرب من حور: اها لوحدنا
حور: برررررره يا آدم
آدم: انا جوزك يا مجنونه
حوربسخريه: هههههههه انا مش هرجع يا آدم
آدم: دلوقتي بقت آدم فين دودي و دومي
حور ببرود: بره يا آدم الاسيوطي
وهنا آدم بأس خد حور
آدم: باي يا بيبي. ..وبلاش تطولي عشان ترجعي عشان وحشني أوي
حور: فا احلامك يا فهد
آدم: بقولك يا قلب الفهد
حور: ينعم
آدم طلع خاتم الامس و مكتوب عليه حوريتي
حور بعدم اهتمام: مش عاوزه حاجه منك
آدم بهدوء: دا بدل الخاتم التاني
حور بحزن: دا بدل الخاتم الي ضاع وانت بتضربني صح
آدم بندم: اسف….ايدي كانت انقطعت يا حور ….والمره دي مش هاخدك غصبن عنك هيبقي بمزاجك يا حور
وهنا ساب آدم حور وخرج بره الفيلا
حور: للاسف هرجع يا آدم بس بعد ما تتغير وتكون حد تاني وفعلا لبست حور الخاتم وكنت مبسوطه جدااا
***********************************************
كريم: يعني اي يا مايكل
مايكل: يعني المدام حامل يا زعيم
كريم بصدمه: طب اطلع بره و اقفل الباب كويس وخليك موجود هنا عشان هعوزك
مايكل: تحت امرك يا زعيم
وخرج مايكل وقفل الباب بالمفتاح …….وخد كريم كوباية مياه ودخل لي يارا وبكل برود صب المياه علي وش يارا..
يارا: عااااااااااااااااا في اي ولقت كريم نيم جانبها علي السرير
كريم: انتي تعرفي انك حامل من امته
يارا بصدمه وهي بتضرب علي رجلها
يارا: هو انا حامل منك انت
كريم: امال من مين يروح امك
يارا: لاااااااااااااااااا يارب يوم مكون حامل ابقي منك انت
كريم: وانا مالي بقا بروح امك
يارا: اقولك مالك واحد ميعرفش ربنا وزعيم مافيا ومغتصب وقاتل هاااا عاوز حاجه تاني
كريم: الدكتور هيجي يجهض البيبي دلوقتي
يارا: نعممممم لا طبعا حرام…..اه صح انا بكلم مين علي الحرام بكلامك انت انا غبيه صحيح
كريم ببرود: خلاص ابقي انزل انا البيبي
يارا: لاااااااااااااااااا ابوس ايدك يا كريم بلاش البيبي طب……طب سيبني انزل مصر وانا اوعدك اني مفيش حد يعرف حاجه و مش هقول حاجه و البيبي مش هيكون باسمك بس……..بس ابوس ايدك بلاش البيبي
وهنا مسك كريم شعر يارا
يارا: ابوس ايدك يا كريم
وهنا نزل كريم بالضرب في يارا بالذات في بطنها عشان البيبي
و فعلا بعد عشر دقايق من ضرب يارا فقده الوعي و نزفت كتررر
وهنا طلع كريم و ندي يلي مايكل
مايكل: نعم يا زعيم
كريم: ادخل اتاكد أنها اجهضت و اوعي تموت فاااهم
مايكل: فاهم ….فاهم
وبعد نص ساعه من دخول مايكل خرج مايكل
مايكل: هي اجهضت وكل حاجه تمام يا زعيم وهي هتفضل نايمه انهارده عشان حقنه المخدر
كريم وهو بيشرب خمره: تمام
************************************************
اسراء في ودن عمر: تووووووووت
عمر بخضه: عااااا فيه اي
اسراء: صباح الخير يا عموري
عمر: صباح الخير الله يخربيتك ودني في ذمه الله
اسراء: طب يلا عشان ننزل نفطر
عمر: بوسه الاول
اسراء: اتلم ياض وقوم
عمر: ياض في حد يقول ياض
اسراء: اه انا يبيبي
وهنا انقض عمر علي شفايف اسراء
اسراء: ولله سافل قليل الادب
عمر: مش انتي الي مردتش وبعدين يلا البسي
ولبست اسراء ونزلت
وبدأ في الفطر
عمر بيفكر يقول لي اسراء ولا لا
اسراء: بس تعرف انا لما يارا ترجع بالسلامه انا هضربها عشان هي مجتش كتب الكتاب عشان عم كريم بتعها
عمر: عاوز اقولك علي حاجه بس تكوني هديه
اسراء: خير عملت اي اتجوزت عليا صح اعااااااااااا يا خاين يا حقيرر
عمر: اتنيلي بقا انا بتكلم جد
اسراء وهي بتاكل: قول يا بيبي
عمر: انا هسافر امريكا بعد بكره عشان عندي مامريه
اسراء قامت وبصوت عالي
اسراء: نعمممممممممم يا بابا
عمر: اهدي الله يخربيتك
اسراء: يعني اي
عمر: ولله دا حاجه حياة أو موت و ماموريه مهمه جدا والله و لازم اسافر
اسراء بدموع: براحتك يا عمر
وانا طلعت اسراء للاوضه وسابت الفطار
*************************,*********************
مؤمن: ازيك يا فريده عامله ايه وحشاني جدا
فريده: انت واحشني اكثر والله
جاسر: ايه ده مؤمن وانت كمان واحشني
مؤمن: هو حضرتك تعرفني
جاسر: لا نتعرف
مؤمن: انا مؤمن وحضرتك
جاسر: انا جاسر خطيب فريدة
هنا وبصت فريده لجاسر بصدمه
مؤمن: ايه ده بجد الف الف مبروك
جاسر: الله يبارك فيك
مؤمن: انا هامشي بقى باي
فريده: باي
وهنا مشي مؤمن
فريده: انا خطيبتك ياض انت
جاسر ببرود: اه
فريده: جاتك قوي
جاسر:……
وهنا قعده فريده وبعد خمس دقايق ضحكه فريده بطريقه هستيريه
جاسر بتضحك على ضحكه فريده: في ايه يا بنتي
فريده :فاكر البنت مريم ودلوقتي مؤمن لا احنا ما نجيش الكافيه ده ثاني احسن
جاسر :عندك حق
وهنا ضحك وفريده وجاسر
***********************************************
وهنا ليلى حط الثلج في ظهر مراد
مراد: اه يا بنت …. ..
ليلى: اشتم…… اشتم
مراد: لا هو انا اقدر يا حبيبتي
وهنا شال مراد ليلى وماشي بها
ليلي: عااااااااااااااااا انت هتعمل اي
مراد: لا معلش انا تقيل شويه
ليلي: انت هتعمل ايه يبن المج…..
مراد: ايه هتشتمي حماتك
ليلي: لا طبعا هو انا اقدر دي حماتي وابنها في قلبي
مراد : هههههههه ما بتاكلش بعقلي حلاوه
ليلى: نزلنا وحياه امك يا مراد
مراد: لا بس انا ما بهزرش بالثلج باهزر بحاجه اكبر
مينا داخل مراد الحمام وفتحت دوشه ومال البانيو
ليلي:هو انت هتعمل ايه ياض
وانا احط مراد ليلى في البانيو غرقتها
ليلىي: منك لله يا مراد
مراد: عشان تبقى تهزري معي ثاني
ليلي: هو انت انا ما عندكش رومانسيه خالص
مراد: لا الاوبشن ده مش عندي
ليلي: طب تفضل وهات لي هدوم عشان اغير هدومي
مراد: من عيوني
وهنا طلع مراد قميص نوم ليلي
ليلي: انااااا يا سافل يا قليل الادب
مراد: حاجه تكون حلو عليك قوي يا بيبي
ليلي: انسااا انا مش هلبس الكلام ده
مراد بعند: لا هتلبسيه
ليلي: عيب بجد يا مراد يلا روح هات هدوم ثانيه
مراد ببرود: لا
ليلي: طب اعمل انا ايه دلوقت مش هينفع اخرج وانا كده
مراد: خلاص خذي دش والبسي ده و ابقي اخرج هاتي هدوم ثانيه
وهنا زهقت ليلى مراد بره الحمام وقفلت الحمام
بعد نصف ساعه اخذت للدش ولبست قميص النوم وخرجت
وهنا انصدم مراد من جمال ليلي
مراد: يخرببيت جمالك
ليلي: اتلم يلا
***********************************************
آدم: انا هاعمل بكره اجتماع اجميع الشركات اللي بتستورد مننا حديد عشان اعرض شركه الجديده
مراد: طب هنبلغ شركه السيوفي ولا لا
آدم بعصبية: طبعا مش هم بيستوردوا مننا حديد يبقى هيجوا
مراد: تمام و هيكون الساعه كام
آدم: الساعه 10
**********************************************
ليلي: الحقي حور احنا عندنا اجتماع بكره مع شركه الاسيوطي
حور: ازاي وازاي ده حصل
ليلي: معرفش بس الرساله دي لسه جايه عشان هيلانه عن شركتهم الجديده بكره
حور ببرود: مفيش مشكله
ليلي: متاكده انه مفيش مشكله
حور: اه
********************************************
ثاني يوم في شركه ا الاسيوطي غرفه الاجتماعات
ليلي: انا متوتره
حور: اتنيلي اسكتي
ليلي: انا غلطانه اروح اقعد مع جوزي مع قرة عيني
حور: قره عينك مفيش صحوبيه واطيه
وهنا تقطع الحوار لما دخل ادم الاسيوطي
وهنا بدا الاجتماع
آدم: النهارده ان شاء الله هنعلن عن شركتنا الجديده اللي هنبدا نستورد منها حديد
مراد: دي الشركه اللي احنا هنتعامل معها الفتره الجايه اللي اسمها يعلن عنها ادم باشا
آدم: شركه حوريتي
وهنا انصدمت حور
يتبع ..
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق ياسين للكاتبة سمسمة سيد