رواية أحببت مصاص دماء الحلقة الثانية 2 بقلم نورا سعد
رواية أحببت مصاص دماء الحلقة الثانية 2 بقلم نورا سعد
![]() |
رواية أحببت مصاص دماء الحلقة الثانية 2 بقلم نورا سعد |
رواية أحببت مصاص دماء الحلقة الثانية 2 بقلم نورا سعد
داليدل بقرف وتقذذ/احيههه ي ابوو سوسو احيههه
*ظل الجميع ينظر لـٍهآ بتعجب ثم تجاهلوها وظلوا ياكلون تلك اللحوم ويشربون الدماء بشراها كبيره كانت تكاد ان تتقيئ ولاكن تفاجئت بيد تسحبها للخلف*
چاك بهدوء/ليه خرجتي مش قولتلك تفضلي ف مكانك
داليدا بتوهان وصدمه/هو هو انتوا ا
يعنييي مصاصينن دماء
جاك بهدوء/اه
داليدا بصراخ وهي ترقض بعيدا عنه/اععععععععع يامامااااا اعععععع هياكلنيييي ويحولنييي زيهه اعععع
جاك وهو يرقض خلفها/استنييي ي بنتييي انتييي ي بني ادمهه اهديي
داليدا بخوف وهي تراهه نفسها بين تلك الحطان ف هي زنقت نفسها ف ذلك العمود/وحيات امك ما تاكلني وحيات امك
جاك بحده/اهددي بقاا اكلك ايهه منا لْـۆ عايز اكلك كنت كلتك م̷ـــِْن يوم ما عرفتك
داليدا بتفكير/طب ازاي ازاي انت شكلك بشري وانت مصاص دماء
جاك بتفهم/عشان انا نوع فريد م̷ـــِْن مصاصين الدماء بقدر اتحول لاي صوره انا عايزها
/طب طب انت بتاكل زيهم لحم البشر
-لا انا بتغذي ع دم الحيوانات بس ي داليدا
/طب انت ايه الي نزلك الارض وازاي انا كنت بشوفك مش المفروض تكونوا بتختفوا والشغل ده وانا جيت هنا ازاي وهرجع بيتي امتي
چاك بثبات/هتعرفي كل حاجه ف وقتها ادخلي اوضتك عشان هيجلك اكل دلوقت
/ي سلام وهتجبولي ايهه بقاا كلب ميت ولا راس بني ادم
-هيجيلك اكل عُاَدّيَےّ يلا قدامي عشان ارجعك اوضتك
داليدا بتذمر/يووه بقااا
*********&********
NORA SAAD
بعد يومين*
الملك/انت تعلم القوانين جاك وهذه لابد ان يحدث وسوف يكون مصلحه عامه للمملكه
چاك بطاعه/امركك مولااي
تاج بعتراض/ولاكن مولاي هي البُـنًتٍ مسكينه وم̷ـــِْن الممكن ان تعود لعالمها وينتهي الامر
الملك/هذه مستحيل تاج يتموت او نستفيد من هذا الفرصه الذهبيه كانت غلطه ولاكن تحولت لفرصه م̷ـــِْن ذهب تاج
چاك بتجاهل حديث تاج/حسنا مولاي سوف يحدث كل ما تريد ع اكمل وجهه
الملك برضي/بالتوفيق لكم
—————*-*–*—-
NORA SAAD
بعد يوم
داليدا/يووه وبعدين بقاا
دق دق
/ادخل
ي خوياا مشاء •اللّـہ̣̥ مؤدبين وبيستأذنه كمان
تاج/احم ازيك
داليدا بنبهار/•اللّـہ̣̥ ماصلي ع النبي ايهه القمر الي دخل علياا ده
تاج/اممم انتي اسمك ايه
/داليدا ي حليوه انت ي قمر وانت اسمك ايه
-انا تاج
داليدا بنبهار م̷ـــِْن شكله واسمه حيث كان شاب وسيم ذو عينان اخضر لون العشب وشعره م̷ـــِْن اللون البني المحروق وذلك الغمزتان الذين يعطه وسامه اكثر
/هو انت يعني •اللّـہ̣̥ ما احفظنا مصاص زيهم
تاج/اه هنا كل الي ف المملكه مصاصين دماء
داليدا بخيبه امل/ي فرحه ما تمت يوم ما قَلبـيے. بداء يتنيل يحب حد يطلع مصاص دماء يخبتك ي دودو
تاج بتركيز/بتحبي مين
-ع ايه بقا ما ي فرحه ما تمت خدها الغراب وطار
تاح متجاهل حدثها/ايوا مين يعني
/المتنيل ع عينه چاك وطلع وطلعع اععععع
تجاهلها وغادر الغرفه بغضب شديد عندما ذكرت انه تحب ذلك الچاك وقلبه يكاد ان يخرج من مكانه ف هو يحب تلك الفتاه م̷ـــِْن سنين تقريبا ولاكن كان حظها السئ انها وقعت تحت يد چاك الملعون
ف هي ف نظره تلك البرائه ذو العينان البندقتين والبشره القمحاويه والشعر الاسود الغجري القصير وجسدها الممشوق وقامتها القصيره بالنسبه له ونع كل ه̷̷َـَْـُذآ ف هي كتله م̷ـــِْن البرائه والمرح والحب ها هي سكنت قلبه م̷ـــِْنذ زمن طويل وهي لٱ تدري شئ
*******************
چاك/صباح الحلويات
داليدا بحب وقد نست اين هي/صباح الجمال
-الحلوه زعلانه ليه
داليدا وقد تذكرت اين هي/ايواا صحح انا نـًسّْيـت فهمننيي ي چاك حصل ايه وايه الحكايه بالظبط وانا ايه الي جبني هناا
جاك بعد تنهيده طويله/هقولك
يتبع..
لقراءة الحلقة الثالثة : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا