رواية حوريتي الحلقة السادسة 6 بقلم فاطمة محمد
رواية حوريتي الحلقة السادسة 6 بقلم فاطمة محمد
![]() |
رواية حوريتي الحلقة السادسة 6 بقلم فاطمة محمد |
رواية حوريتي الحلقة السادسة 6 بقلم فاطمة محمد
وصلنا لحد ما حور كانت دخله بالعصير واسر شافها واتفجاء بجمالها سلمت عليه وقعدت
اسر: طيب يا احمد طبعا انت عارف انا جي اطلب ايد الانسه حور
والدة احمد: بس يابني فين اهلك
اسر: اهلي متوفين من خمس سنين بس عندي اخويا جاسر متجوز ومسافر برة لو وفقتو انشاء الله هجييه معايا
احمد: والله احنا يشرفنا اننا نناسب حضرتك
والدة احمد: ربنا يرحمهم يا حبيبي ويبارك فيك
اسر: شكرا يا امي
احمد: طيب نسبكو شويه مع بعض
اسر: اتفضل
وقعدو حور واسر لوحدهم
اسر: تعرفي انك قمر اوي
حور: شالله تنستر
اسر:ههههه ايه ده ايه ده دانا لو متجوز واحد صحبي مش هيقول كدة
حور: واحد صحبك؟! طيب اتفضل معندناش بنات للجواز
اسر: ده بعينك يا قمري انتي
حور : لن اضعف لن اضعف
اسر: ههههههه لن اي
حور: المهم يا مستر اسر
اسر: مستر اي بقا يا حور متقولي اسر بس
حور: طيب يا ا ا اسر
اسر: عيون اسر
حور: يوووه بس بقا مش عارفه اتكلم ومتبصليش بعيونك الحلوة دي
اسر:ههههه طب اتكلمي
حور: هتخليني اكمل دراسه
اسر: اكيد طبعا وهقف جمبك في اي حاجه انتي عايزاها لحد الاخر
حور: خلصانه
اسر: هههه مجنونه بس بحبك
حور: طيب يلا عشان ننادي ماما واحمد اصل انا كمان بحبك ونهي وعشان نتفق ع كل حاجه
اسر: قولتي اي
حور: ننادي ع ماما
اسر: لا الي بعدها
حور: واحمد
اسر: لا لا الي بعدها
حور:هههههه ونهي
اسر: بقا كدة طيب
اسر: يا احمد يا ام اااااااااحمد الخطوبه الخميس الجي وكتب الكتاب الشهر الجي
احمد: مش استعجلتو كدة
والدة احمد: اه يابني استعجلتو وكمان عشان لسه هعزم ناس من البلد واهل ابوها الله يرحمه
اسر: قدامكو شهر اعزمو اي حد
والدة احمد: علي خيره الله
احمد: خلاص علي راحتكو مدام مرتاحين مع بعض تمام
حور في نفسها: يابن المجنونه الي بيحصل ده
اسر همس لها هتبقي احلي عروسه يا حوريتي وابقي فكي البلوك
حور: هو انت الي كنتت
اسر: هههه اه انا
اسر: طيب استأذن انا بقا يا ابو حميد بعد اذنك يا امي
احمد ووالدة احمد: اتفضل يابني نورتنا
اسر: بنورك يا امي
ومشي اسر
وقعدت نهي واحمد وحور ووالدة حور
نهي:هيييييييييييييي اخيرااااااااااا مبروك يا روروووووووووو
حور: اي يا جماعه ده انا عيله اصلا يعني انا كدة خلاص مخطوبه
نهي:هههه امال يارورو بت فوقي ويلا عشان طول الاسبوع ده هنقعد نجهز للخطوبه
حور: يلا يأوختشييي لولولولولولويي
احمد: هههههه اتقلي يابت في اي
حور: بسبقا اعم خليك في خطيبتك
ومشيت في الشقه قعدت تغني
نهي: ههههه مجنونه
احمد: مش اجن منك
نهي: اناا مجنونه
احمد: واحلي مجنونه في حياتي
نهي: احم طيب انا هروح عشان متأخرش
احمد قرب منها تروحي ليه خليكي
نهي: احمد ابعد ياحووووووور يالووووووووولو
وطلعت تجري ع بره
احمد:هههههه بحبك يا مصيبه حياتي
نهي: يلا باي يا كلب البحر هروح انا بقا ومتتأخريش بكره علي الدرس
حور: لا لا مش هتأخر طيارة
نهي: هههه ليكي الحق ياختي متتأخريش
حور: يلا يابت انطري
نهي: ببكاء مصطنع بقا كدة اكمني مليش حبيب ولا قريب بتعملي فيا كدة ماشي ماشي
احمد : دخل عليهم وانا روحت فين ياروح قلب حبيبك
حور: بيطلعو امتا دول ياربي بقولك اي خد خطيبك وانطرو من هنا مش عايزة وجع دماغ
احمد: انا بموت في وجع الدماغ تعالي يا فرولتي
نهي: هههههه يلا يا قلب فرولتك وصلني
حور: اه اه مرارتي ياااااناس بررررررة
احمد: ههههههه يلا
وخرجو وراح احمد يوصل نهي
شويه وحور اتبعتلها مسدج من رقم اسر
اسر:
( انتي گ طفلة مشاغبة نهارا وأنثي فاتنة ليلا، وآحتار قلبي ما بين تسميتك صغيرتي أم أميرتي♥️✨)
حور: احم الكلام ده ليا انا
اسر: لا لامي هتلاقيها قعدت معانا في الشات هنا
حور: رخم
اسر: عيون الرخم قلب الرخم
حور: طيب خلاص بقا عشان بتكسف
اسر: ياتي كميله
حور:هههههه انت بتلاعب بنت اختك
اسر: بنتي وحبيبتي ومراتي وامي وكل حاجه ليا في الدنيا دي
حور: لا لا مقدرش ع الكلام الحلو ده
اسر: ههههه طب يلا يا قمري اقعدي ذكري عشان امتحان بكرة ياسكر مش عايز حاجه تعطلك ولا حتي انا
حور: حاضر
اسر: يحضرلك الخير يا قمري يلا باي
حور: باي
وقعدت حور تذاكر
يتبع..
لقراءة الحلقة السابعة : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً اسكريبت وأشرقت حياتي للكاتبة سلمى ناصر.