رواية عشق الطفولة الحلقة العاشرة 10 بقلم هنا
رواية عشق الطفولة الحلقة العاشرة 10 بقلم هنا
![]() |
رواية عشق الطفولة الحلقة العاشرة 10 بقلم هنا |
رواية عشق الطفولة الحلقة العاشرة 10 بقلم هنا
سما: باباااا الواد دا بيقول اي ازاي انا مش بنتك؟
اسر بجدية: انا اسف يا بابا بس انا كنت بحسب انها عارفة
سما: عارفة اي يا متخلف اتكتم انت خالص بقى… رد يا بابا الكلام ال بيقوله دا صح
عادل: اممممم للأسف صح
سما انفجرت من العياط ووقعت في الارض: انتوا ازاي مش تعرفوني وازاي عايشة معاكوا المدة دي كلها ومش بتقولوا لياا ليه
سهير: اي يا عادل وانت يا استاذ خراا مش هتبطل هزارك البايخ دا.. تعالي يا روحي سيبك منهم ما تعيطيش هما بيهزروا معاكي والله
اسر بضحك عالي: المتخلفة صدقت(وانتو كمان صدقتوا هاا????) وبعدين يا غبية يا متخلفة البطاقة مكتوب فيها سماا عادل ازاي بقى مش هتكوني بنتهم انت متخلفة
عادل: قومي يا هبلة وبطلي عياط وبعدين من حبك لينا قوي بتعيطي ما انت كنتي عايزة تتجوزي وتسيبينا
سما سرحانة في ضحكة اسر:يخربيت امك اي الجمال دا يلاا
عادل: بااااه
سما: هااا اي عايز اي مني انا مخصماكوا كلكوا بقى وانا همشي من البيت دا ومش هتشوفوني تاني
اسر بضحك: هتمشي فين ما احنا مش عارفين مين ال كان حطك ع باب المسجد عشان نرجعك له
سما: بس بقى يا بارد يا ابو دم تقيل يا حرامي
سهير وعادل واسر: حراااااامي؟
سما: اه حرامي هااا *دخلت اوضتها وقفلت الباب وسابتهم براا بيفكروا هو سرق اي
——–بعد شوية
اسر: سماا
سما:عايز مني اي يا خراا انت
اسر:اححححم لمي لسانك احسنلك…جايبلك شوكلاته عايزاها ولا اروح اديها ل سارة
سما:سارة؟ اااه لا عادي براحتك مش انت بتحبها يبقى هي اولى انها تاخد الشوكلاته روح ادهالها
اسر:تؤتؤ انا جايبهالك انت…وبعدين انت قولتي عليا حرامي ليه يا بت انت
سما:هاااا شكرا والله يا اسوري الشوكلاته جميلة
مسكها من شعرها:بقولك حرامي ليه
سما:اااه يا غبي
اسر:هتخلصي ولا لا
سما:قولت كده عشان اممم عشان اممم عشان اااه اااه عشان سرقت قلب سارة وهي بقت بتحبك
اسر بغمزة:اممم سارة ولاااا
سما:اااه ااه سارة هي معجبة بيك ومستنياك تتقدملها
اسر غمز تاني:طيب انت مش هتزعلي
سما:هاااا
اسر على قفاها(تستاهل????):هو انا كل ما اكلمك تقوليلي هااا
سما:هااا قصدي ااه لاا لاا انا هزعل ليه يا متخلف انت
اسر:عشان اخوكي بقى هيهتم بواحدة تانية وهيجيب لها شوكلاته ومابقاش هييجي يقعد معاكي بالليل وتهزروا وتسهروا وتتكلموا مع بعض
سما:هاا قصدي نعمم هو انت لما تتجوز مش هتجيبلي شوكلاته ومش هتقعد معايا ولا اي
اسر مدد ع السرير وضم ايده ع قفاه ورجل على رجل????:لاا اكييد ما هي هتبقى واخداني عن العالم كله بقى ومش هفتكرك ولا اجيبلك حاجة
سما:ايييييه لا خلاص اتجوزني انا بقى مالييش فيه
اسر:وانا موافق
سما:هاا انا كنت بقول كده يعني بهزر بهزر يعني دا إلااا الشوكلاته يعني عشان كده انفاعلت ووووو
اسر:اسكتي خالص يا اسمك اي انت مش ناقصين تهتهة
سما:هي لحقت نستك اسمي
اسر:الصبر يا رب من عندك هو انت يا بنتي كنتي بتاكلي زبالة وانت صغيرة ولا اي
سما:ولاااا قوم امشي روح اتخمد عشان انا عايزة انام
اسر:تؤتؤ انا عايز انام في الاوضة دي
سما:هو انا عشان سيبتهالك مرة هسيبها التانية قوم يلاا
اسر:تؤتؤ نامي هنا انت كمان(مسك ايديها وحطها في حضنه ونام *للعلم هو حط ايديها في حضنه مش هي احسن دماغكوا تروح لبعيد????)
سما قلبها بينبض جامد وحست بحاجة غريبة:اي دا هو انا شكلي بحبه بجد ولا اي بس لا لا هو اخويا وبيحب سارة لا لا انا مش بحبه لا (فضلت قاعدة ع السرير لحد ما راح في النوم خالص وسحبت ايديها وراحت تنام في اوضته)
سما:اووف بقى انا مش بعرف انام غير في اوضتي بقى اترمت ع السرير وشمت ريحته فناااامت وهي مش حاسة
الصبح____
سهير: بت يا سماا اصحي يا به هتتاخري..اي دا اسر انت بتعمل اي هنا تاني يلاا وفين سماا
اسر:ايييي مش عارف سيبيني انام
سهير راحت اوضته لقتها:بت يا سما اصحي يا خنزيرة هتتاخري
سما:اممم ماشي يا ماما قايمه اهو *قامت ودخلت المطبخ وبتشرب
اسر:يااا فاطرة يا ام طويلة يا هبلة بتفطري يا صغننة
سما:بس يا متخلف انت مالك
اسر:يا ماما الحقي بنتك بتفطر وعمالة تشرب
سهير جات من ورااه ومسكت ودانه:وانت عايز اي يعني ما تفطر هو برضاها يعني وتاني مرة مش ليك فيه فاهم
سما بضحك:والله تستاهل عشان تبقى تلم نفسك تاني مرة
اسر:لا بقى انتو مجنونين كده واحدة تفطر والتانية تقول عادي اي الهبل دا
سهير:طيب اتلم بقى وشوف هتوصلها ولا اي
اسر:ما تخافش من الهبلة خاف من خلفتها
سما:سمعتك بتقول حاجة…الحقي يا ماما بيشتم عليكي ويقول هبلة
اسر مسكها من قفاها:بسسس بقى بسس اتكتمي ويلا خلينا نمشي
سما بتقلد الواد الصغير:طيب سيييب الشااكت بقى
اسر:اي ياختي
سما:سييب الشاكته سييب الشااكت(الچاكت????)
اسر:به غوري يلاا مش موصلك انا داخل انام
سما:خلاص خلاص انا اسفة يلاا تعالى وصلني وبعدين عشان تشوف حبيبة القلب يعني
اسر:اممم اسمها سارة
سما:نينينيني عارفة يا بارد
————–
يتبع..
لقراءة الحلقة الحادية عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية وجدت قلبي معك للكاتبة غادة محسن.
جميله جدا