Uncategorized
رواية عشقت الرعد الفصل الخامس 5 بقلم أسماء طارق
رواية عشقت الرعد الفصل الخامس 5 بقلم أسماء طارق
![]() |
رواية عشقت الرعد الفصل الخامس 5 بقلم أسماء طارق |
رواية عشقت الرعد الفصل الخامس 5 بقلم أسماء طارق
ف بيت رعد
رعد : هااا ي ليليان خلصتي اتأخرنا
ليليان : ايوا خلاص اهو بشطب
رعد بضحك : بتشطبي اي يروحي هي شقه ????????
ليليان: اتريق اتريق لما اطلعلك بس والله لاوريك ي يرعد بيه
رعد : خلاص خلاص يعم جعفر
ليليان: جعفر !!
ماشي زود كمان زود
ليليان لبست وطلعت ل رعد
اول ما طلعت بحلقت
كان لابس بليز اسود وقميص ابيض وبنطلون اسود بس اي كان قمر قمر يعني
اما ليليان ف كانت لابسه فستان احمر بكتافه واحده بس كانت قمر يعني ❤
رعد : اوووباااا انتي هتروحي كدا ؟
ليليان: اروح كدا إزاي
رعد : كدا إزاي؟
ب اللي انتي لابسه دا
ليليان: ماله الا انا لابساه
وحش ؟
مش عجابك
رعد : لا حلو وعاجبني جدا
ليليان : هههه اومال ف اي بقااا ????
رعد : ماهو عشان حلو لا حلو اي عشان قمر كدا مينفعش تنزلي بيه
دا انتي ممكن تيجي بعريس
ليليان بضحك: منا عارفه انه قمر ع فكره وبعدين فيها اي يعني لما اروح بعريس ????
رعد : ????????????
ليليان : الله مالك ف اي يجدع انت
رعد : يلا ي ليليان قدامي
مش ناقصين تأخير
ليليان : طب ما تقول كدا انتي خوفتني لي
رعد : يلا وشوفي خلود فين
نزل رعد وليليان عشان يروح الحفله
ليليان : انتي فين ي بنتي
خلود: انا بلبس وجايه اهو
ليليان : طب احنا هنسبقك علي هناك
خلود : خلاص ماشي
ليليان : تمام سلاموز
خلود : سلاموز يقمر
رعد : هااا ! قالتلك فين
ليليان : قالت انها بتلبس وجايه وانا قولتلها ان احنا هنسبق
رعد : تمام طب يلا احنا
بعد فتره وصل رعد وليليان الحفله وقعدوا ع تربيزه يستنوا خلود وفهد
مراد : الله ازيك ي رعد باشا عااش من شافك
رعد : بخير الحمد لله انت اى الأخبار
مراد : كله تمام بس معرفتناش مين القمر
رعد : دي ليليان مراتي هااا مراتي ي مراد
مراد : اى دا انت اتجوزت امتي ؟
رعد : اه اتجوزت من فتره كدا
مراد : من غير فرح وعزومه
رعد : معلش اصلها جاات بسرعه كدا و مكنش فيه وقت نعزم وكدا
مراد : اهاا ع العموم ألف مبروك
بس وقعت واقف يأخي
رعد : اهاا عقبالك
مراد : لو هقع نفس وقعتك كدا يبقا ياارب ????
استأذن انا
رعد : اذنك معاك
ليليان : مين دا؟
رعد : دا مراد صاحبي
ليليان : اه تمام
اومال خلود اتأخرت لي
رعد : رني عليها وانا كمان هرن ع فهد
ليليان : حاضر
ليليان بترن ع خلود
ليليان: هااا ي زفته انتي فين دا كله
خلود : اي يبنتي الدخله دي الناس بتقول السلام عليكم مساء الخير
مش كدا
ليليان : بس ي زفته مالكيش دعوه انا كدا انتي فين
خلود: انا وصلت المكان اهو بس مش شيفاكوا لي
ليليان : بصي احنا ف تاني تربيزه ع ايدك اليمين
رعد بيرن ع فهد
رعد : ايوا يبني انت فين
فهد : الله يخربيتك ويخربيت الدخله بتاعتك مش هتتغير
رعد : يعم بطل رط وقول انت فين
فهد : رد ي بيئه ع العموم انا داخل ع ….
وفجأه خبط ف حد
رعد :
خلود وهي بدور ع رعد وليليان خبطت ف واحد
…. : مش تفتحي يبنتي
خلود: انا برضو اللي افتح انت اللي خابط فيها وبتدير تلف
…: اي دا انتي؟
خلود: اي دا انت ؟
ايوا هو فهد
فهد : انتي بتراقبيني بقااا
خلود : اراقبك اي هو انت خد يعرفك اساسا اركن اركن يعم ف جمب
فهد : يخربيتك ام لسانك الطويل
امشي يبت انتي بدل ما اعلقك وانتي أوزعه كدا
خلود : اوزعه ف عينك ي متخلف انت. همشي هو حد قالك اني هقف معاك
فهد : لا وقال يعني هقف مع هيفاء وهبي
ومشيوا الاتنين بس الكلام اللي دار دا كله رعد كان سامعه وبيضحك
خلود وصلت
ليليان : ها يبنتي اتأخرتي لي كدا
خلود : مفيش اصلا واحد متخلف حيوان لسانه متبري منه خبط فيا
فهد من وراها
فهد : والله محد متخلف وحيوان ولسانه متبري منه غيرك انتي
انتي اي يبتي ورايا ورايا
رعد وليليان : ????????????????????????????
بيضحكوا لانهم كانوا سامعين اللي حصل بينهم
خلود : انتوا بتضحكوا ع اي ؟
ليليان : لا ولا حاجه ي خوخه
رعد : انتوا تعرفوا بعض
فهد : معرفه كلابي كدا
خلود : ولا اعرفه ولا يشرفني اني اعرفه اساسا
فهد : لا يبت وانا اللي هموت واعرفك قوي ودايب في دباديبك
خلود : نينينيني ????
يتبع…….
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببتها في مهمتي للكاتبة أسماء محمد