Uncategorized
رواية عشق الليل الفصل العشرون 20 بقلم شرين أحمد
رواية عشق الليل الفصل العشرون 20 بقلم شرين أحمد
![]() |
رواية عشق الليل الفصل العشرون 20 بقلم شرين أحمد |
رواية عشق الليل الفصل العشرون 20 بقلم شرين أحمد
مريم اسف ياحبيبتي بس انا اهمل ايه بجد انتي عارفه اللي فيها يا قلبي
:مااشي بس خايفه البنت دي تاخدك مني يا يوسف
:لا متقلقيش هي كانت معايا من زماان هاتيجي دلوقتي وتاخدني منك وهي مش استايلي و لا النوع المفضل ليا لا متقلقيش ي عمررري انتي تعالي انا كنت عايزك ف كلمة
مريم:بس يا يوسف البنت نايمه عيب ع فكرة
يوسف:لا لا
مريم:عييب يا يوسف
يوسف:عشاان عيونك انتي بس ياقمر
(هو في اايه مافيش حد معبر البنااات ليه يعيني عليكم)
______________//___________
عدى هذا الاسبوع ع الجميع منهم الحزين و السعيد
وكان يجهزون نفسهم لاستقبال العرئس الجميلات
كان هذا الاسبوع ملئ بالتشويق جدا عليهم
اليوم يوم جميل بالنسبه للفتياات اليوم سوف يبداء تحقيق احلامهم سوف يبداء اليوم احلى يوم
❤❤????❤❤
الجد:هاا يا محمود خلصت تجهيز الحاجه و لا لسه عايزين نخلص
محمود:اهو يابوي اهو جربت اخلص دلوقتي متقلقش خااالص
الجد: جدع ياولدي احنا المهم عندنا البنات انا عارف انهم هيشرفونا يا ولدي وانا مطمن عليهم مع الشباب
روح عند الشباب يا محمود لو محتاجين حاجه
محمود:هخلص يا بوي دلوقتي وهاروح
الجد:ماشي يا ولدي
ثم بداء الجميع بتجهيز
____________????????__________
عند الفتياات
جنات:انا خايفه انا قلبي بيدق جاامد مش قادرة والله خااالص انا عايزة قلبي قلبي بيدق جاامد
ليل:وانا كمان انا انا هقعد مع الحلو ف اوضه واحده ازاااااي ي نهاري انا خااايفه هموووت من القلق
مهى:وانا الواد امبارح كان عمال يعاكس قليل الحيى
بيقولي الليله هتبقى جميله يا لهوووووي هعيط يا جدعاااان
دخلت عليهم فاطمة:يلا يا بنات الي بتاعت ميكاج جات
ضحكو ع مرات عمهم
جنات:اسمها ميكب ارتست يا مرات عمي مش بتاعت الميكاج ههههه
ليل:اايوة يا مرات عمي هههه
مهى:ههههه هفطس
فاطمه:وه بتتريقوا يا مفاعيص انتي وهي ده انتم عايزين الشبشب
الثلاثه ضحكوا:لااا بس طالعه منك زاي السكر
فاطمه:تشكو في دي يا بنات ده عمكم كان يحب يسمع مني اي كلمه جميله ي بنات
:ولغايه دلوقتي بحب اسمع كلامك اللي زاي شهد العسل
التفتت فاطمه ناحيه الصوت
واتكسفت:وه يا محمود البنات هنا عيب عااد
ليل:اوعاااا يا جااامد
مهى:ايه يا ست فاطمه خدتي الدلع كلوا ليكي اهوو بصي اكده احنا طلعنا غلابه جوي
فاطمه:يا قليله اااظب بطلي احسن اموتك ف يوم فرحك النهاردة
الجزء عشانكم مع ان ايدي وجعاني كتبتها بالعافيه
مهى:ايه يا ست فاطمه خدتي الدلع كلوا ليكي اهوو بصي اكده احنا طلعنا غلابه جوي
فاطمه:يا قليله االادب بطلي احسن اموتك ف يوم فرحك النهاردة
مهى:شايف يا حج محمود مراتك عااد بتقول ايه
انا منت شكه انك مش امي
محمود:هههههه خلاص عااد ي بنات يلا يا فاطمه جهزيهم عشان الوقت يلاا بسرعه
فاطمه:فكرتني يا محمود روح انت واحنا هنجهزهم دلوقتي يلا
اومأ لها وذهب
ثم جاو مجموعه من الميكب ارتست لتجهيز الفتيات
وبعد مدة اتجهزو الفتيات
دخلت اليهم الجده وفاطمه وبكوا
الجدة:يا حبايب قلبي انتم ماشاء الله ربنا يحرسكم من العين الله اكبر ماشاء قمر تلات قمرات
فاطمه ببكاء:هتسبوني اقعد لوحدي
الجدة:بس يا فاطمه عاااد البنات يبكو ف يوم فرحهم ي بنتي قلبي يتقطع حرام عليكي
ربنا يحفظكم ي بنات و يحرسكم من العين و يحبب فيكم ازواجكم
فاطمه:اللهم امين وتبقو مبسوطين ياااارب
ابتسمو الفتيات
الميكب ارتست:ماشاء الله البنات.قمرات ي حجه الله اكبر
الجدة:الله اكبر قري ي بنتي قري الله اكبر
فاطمه:قل أعوذبرب الفلق
ضحك الجميع
____________________//_________________
الجد:مراتك وبنتك راحت لامها يا يوسف ووصلت
يوسف بتأفف:ايوة يا جدي في حاجه تااني
الجد:لا كويس كده وانت يا ليام فضيت شغلك ف القاهرة
ليام:اه يا جدي
زياد:متقلقش يا جدي كله تمام
محمود:اسمعو اللي هقولو ليكم عاااد بنات عمكم ملكمش دعوه بيهم تحافظو عليهم زاي الجوهرة لما بتبقى محروسه ع حارس هما اكده وانا عترف ان زياد هايحافظ ع بنتي من غير ما اقول
اسمعو اللي بقولو ليكم بنات عمكم امانه ف رقبتكم سمعين اللي قولوتوا ليكم عاااد
وايااك اعرف ياما عيبقى ليكم حساب معايا
ليام ويوسف:حاااضر
زياد:مهى هتبقى في عنيا ي عمي محمود
محمود:عارف وواثق فيك يا بني
ثم وجه كلاموا لاولادو
سمعين
ليام: هو هيخلصو امتى عايزين نخلص من ليله دي
يوسف: اه والله
الجد:مستعجلين و لا ايه اصبر عااد انت وهو
اتا حجزت ليكم ف فندق انتوا التلاته في شرم الشيخ
دخلت عليهم فاطمه:السلام عليكم
الجميع:وعليكم السلام
فاطمه:البنات خلصو يا عمي دلوقتى
الجد:تمام يا بنتي ع بركه الله
كله يضبط حالو دلوقتي عشان ياخد عرستو
ويكتب الكتاب
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق الطفولة للكاتبة هنا