Uncategorized
رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الثامن 8 بقلم شيرين أحمد
رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الثامن 8 بقلم شيرين أحمد
![]() |
رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الثامن 8 بقلم شيرين أحمد |
رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الثامن 8 بقلم شيرين أحمد
مراد بغضب =انت تااني
سيف=في اايه ي مراد جاي اشوفك و اطمن عليك انت وابن اختي وواختي و المدام القمر يبرق
وغمز لها
مراد بغضب =سيييييف
=ايه غيران عليها و لا ايه
سما =ي سيف خليك سااكت اسمع الكلام
يا حماعه ده وقت اكل مش خنااق يلاا اتفضلو
=مااشي ي حبيبتي يلا ي مراد المسامح كريم و انت عارف اني بهزر يلااا يلا ي مدام يبرق كلي
وجهه نظرها لمراد
=ايه ده انتي بتستأذني منه
=تخيل بقا اصل مبتحبش حد يقولها كلي غير جوزها و لازم تستأذن
=معاك حق
سما باستحقار =اه يلا الاكل هيبرد
ثم بدأو بالاكل و انتهو
و بعد الانتهاء ف المكتب عند مراد
=عااايز اايه ي سيف
=مش عاايز حاجه ي جوز اختي
=تصدق انت مينفعش تقول اختي دي ع لسانك لانها كانت انقى منك و اطيب
=ليه بتقول كده بس ي مراد ده اتا مهما اكون ابقا خاال ابنك
=وانا ميشرفنيش انك تكون خالو اساسا
=لييه الغلط بس ولا القموره يبررق هي اللي اكله عقلك و هتاخد كل حاجه واحنا لا
غضب مراد =متجبش سيرتها انت فاااهم
وتااني حاجه انت ملكش حاجه عندي
ويلاااا اطلع برراااا قبل ما اجبلك الحرااس
=انا طاالع بس راااجع ي مراااد و قبلني لو ماخلتكش زاي الكلب المزلول ليا (استغفر الله العظيم و اتوب اليه)وواقف و جهه نظرو ناحيه يبرق بجرأه و غمز لها و ذهب غضب مرااد من الذي ينظر لها
=يبررررررق ااااطلعي فوووق انتي فاااهمه
هافه ذلك المسكينه انها لم تعلم انها و فعت بين يدي قااسي اومأت له بخوف
سما بخبث= ليه كده ي مراد بزعق خليك هاادي و يبرق دي طفله ملكش دعوه بيها
=سماااا متدخليش انتي فااهمه
=اخص عليك ي مرراد انا اسفه اني ادخلت ف حاجه متخصنيش غضب و لم يرد و ذهب الى الاعلى
عند يبرق كانت تبكي بدون سبب فتح هو الباب بغضب و امسك شعرها
=انا عاااايز افهم حاااجه بيغمزلك ليييه ي هااااانم بقاااا
هي كانت لاتفهم و بكت اكثر و لم ترد لانها اا تفهم قصدو
=ما تردي و القط اكل لسانك =انا انا معرفش انت بتتكلم ف اايه انا عملت اايه و الله انا من الصبح بسمع كلامك
*=اه صح ي روح امك مش اتجوزتني عشان الفلوس و لا اايه لكن انا هوريكي مين مررراد ي حيوااانه هخليكي عبده ليااااا و لا هيبقا ف تعليم و لا حااجه وهتنفذي كل حاااااجه وانتي السبب انك وافقتي لو موافقنيش كنت سبتك ف حاالك
=انا مش فااهمه حااجه و الله انا معملتش حااجه
=لا انتي فااهمه و اووي كمان ثم انا هوريكي هعمل اايه
=هههتعمل اايه
=هههتعمل اايه انا ووالله ما عملت حاجه
= انتي كتتي النهارده متعاقبه
= اايه
=هوريكي دلوقتي
……..
=هو ف ايه ليه اتأخر مراد فوق انا سمعت صوت عياط و دلوقتيف هدؤء هو اايه اللي حصل اكيد ف حاجه حصلت مش معقوله الهدوء ده
=في حاجه ي انسه سما
=هاا لا ي سعاد حضري ليا قهوه لان دماغي وجعاني اووي
=تمم ي انسه سما
=انا همووت من فضولي عملت ااايه البت دي لو عرفت اللي ف باللي مش هرحمها اكيد عايزه تاخد مراد و كل حاجه اااه ي بنت ******
رن هاتفها
=الو انت مش بترد ليه لسه فاكر ترد
…………..
=انا قلقانه معرفش ليه اتأخر احسن يكون عمل ف باالي
=…………….
=انت بتهزر صح احنا كده هيبقا خطر علينا افهم و هو لو عرف مش بعيد يموتنا بقااا انا هقفل سلااام ثم قغلت بغضب من ذلك المجهول
……
كانت مثل الشخص الميت جسد بدون روح
ف وجهاا كدمات و دماء تنزف
دموعها كثيره كان يعدل ثيابه بجمودو تركها بهذاء المنظر
هو ذهب و تركها الي الخارج
ف الخارج
=سعاااااااد
خافه سما من صوته
=انت انت ي مرااد عملت للبنت اايه
=سمااااا مش عاايز اسمع صوتك فاااهمه
اومأت له بخوف
=سعاااااد
=نعم نعم ي مرراد بيه
=روحي اوضه يبرق و سعديها
=ليه اايه اللي حصل
=اسمعي اللي قلت علليه و اي حاجه من اللي هتشوفيها تسكتي عليها فااااهمه
=فااهمه ثم دهب بأسرع مايمكن لها
سما و فعلا خوفها كان حقيقي
=مررادد…
ذهب و تركها
=عملتها يا مراد و اكيد هي مبسوطه الهاانم ااه عشان تحمل و تمسك كل حاجه ازااي بس عندها 14 سنه خبيثه بس انا هوريها
…….
كان يضربوه كثيرا
=ليييييه تعمل فيها كده ليييه دي طفله انا دمرتها بأيدي هي عملت ليك ايه يا مرااد دي طفله ااايه اللي هببتو ده وجاي ليا و تقولها ليا بدل ما تسااعدها انت ااايه ما عندكش دم
=كفايااااا انت مش حاااسس بيا يا كريم انا مكنتش اقصد بس انا جبيت اوريها و علمها درس انت فاااهم ازاااي
=يا بجحتك ي شيخ مررراد انت دمرت طفله عااارف يعني ااايه
=هي السبب هي اللي قبلت بيااا انا بحب جنه
=جنههه ماتت افهم بقاااا
ضرب صديقه
=اسكت بقااااا
………..
=انتي كويسه ي بنتي دلوقتي
كانت تومئ فقط لانها صغيره و جسدها بيه العلامات من الكدمات
=نامي دلوقتيو هتستريحي من الوجع
خافه
=لا لا ي خاله متسبنيش
=متخافيش ي حبيبتي انا معاكي
حضنتها سعاد بحنان و نامه
ف منتصف الليل
جاء هو و احس بتأنيب ضمير و ذهب