Uncategorized
رواية فتاة في أحلامي الفصل الثاني 2 بقلم شهد أشرف
رواية فتاة في أحلامي الفصل الثاني 2 بقلم شهد أشرف
![]() |
رواية فتاة في أحلامي الفصل الثاني 2 بقلم شهد أشرف |
رواية فتاة في أحلامي الفصل الثاني 2 بقلم شهد أشرف
ايهم بصدمه: مليكه ازاي
ادم باستغراب: في حاجه ي ايهم
ايهم بتوهان : ها
عدي وهو ينغزه : يبنييي فوقك
ايهم: احم اهلا وسهلا
امات مليكه براسها
ادم: انا دلوقتي هوصلها انت كلمت زوزوا
ايهم وهو متنح لمليكه: اه انشاء الله
ادم: ماله الواد دا ايهمممم
ايهم: اي ي حبيبي
ادم: كلمت زوزا
ايهم بجديه: اه كلمتها وهي مستنيانا علي الغدا
عدي: ي حلوتك يلا بسرعه
…………………………
الام: كل حاجه جهزت ي سيلا
ماسه: ايوا ي ماما انا فرحانه اوي أن بنت عم ادم هتعد معانا
الام: انشاء الله ي حبيبتي
صهيب: انا ايهم كلمني وفهمني كل حاجه
الام: ما هو كلمني ي حبيبي وقال انكوا هتعدوا في الفله بتاعته الي جنبنا
صهيب: عنده حق مينفعش نتواجد مع بنت عم ادم في الفله
ماسه : صوت عربيتهم اهو
ايهم : السلام عليكم
الجميع: عليكم السلام
الام: اهلا وسهلا شرفتنا ي استاذ ادم
ادم: وحشتيني وحشتيني ي زوزو
زوزا: وانت ي قلبي عامل اي
عدي: وانا محشتكيش ي زوزا
زوزا: لا ازاي دا انت وحشتني اااااد كدااا
عدي: اممم ماشي
ادم: ازيك ي صهيب
صهيب: تمام ي صحبي
ادم بعشق: ازيك ي ماسه
ماسه بخجل:, الحمدالله
عدي: كبرنا واحلوينا يصحبي
ماسه: احنا حلوين من زمان ي يسطا
ادم بغيره: عدي تعالي عايزك
عدي: احم
الام: خلاص يولاد اذيك ي حبيبتي عامله اي
مليكه: بخجل : الحمدالله ي طنط
ماسه: ازيك انا ماسه 22 سنه كليه طب وانتي
مليكه بضحكه خفيفه أسرت قلب هذا المتيم : الحمدالله انا مليكه 19 سنه
ماسه: اي دا صغنونه اوي
مليكه: وانتي برده صغنونه مصدقتش انك 22
ماسه: الزمن والدنيا جات عليا بدري ي حبيبتي
مليكه: الله يعينك
زوزا: يلا يولاد الغدا جهز
ايهم: اتفضلوا يلا ي ماسه بلاش لوكلك كتير
ماسه: حاضر ي ابيه يلا ي ميكوا ونكمل رغي بعدين
………………………..
في الجنينه *
ادم باحراج: مش عارف اقلك اي ي صحبي انا اسف بجد
ايهم: انت اهبل ي ادم
عدي: خلاص ي ديدوا هما هيهاجروا دا رايحين الفله الي جنبهم
ايهم: انت هتيجي تعد معانا في الفله انا وصهيب
ادم: هعد في شقتي وخلاص
ايهم: الحوار انتهي انت وعدي هتعدوا معانا
عدي: اشطا والدنيا هتبقي فل ي زميلي
ايهم بقرف: سرسجي
عدي بثقه: من بعض ما عندكم
ادم: هههههههه جبهتك طارت ي ايهم
ايهم: ولااااا
ادم: خلاص ي عم
عدي: انا همشي انا بقا احضر حجاتي عشان البهدله الي هنعملعا بليل
ايهم: سلا م
ادم: ايهم
ايهم: قلتلك مش وقته
ادم: ي ايهم بقا حط نفسك مكاني بتعشق واحده ومش قادر توصلها بسبب حاجه
ايهم بدون وعي: فرق السن
ادم: بتقول اي
ايهم: احم قلتلك لما تخلص درستها وحترم نفسك ي جدع دي اختي برده
ادم بتافف: يعم دي فضلها خمس ست سنين هكون انا شبت طب خطوبه وكتب كتاب وحيات امك
ايهم: لا
ادم: يرب تتجوز الي بتحبها وتخلف منها دسته عيال يقرفوك في عيشتك
ايهم : دا انا هعشقهم عشان هيبقوا منها
ادم : ولا انت عمال تسرح كتير ركز معايا قلت اي
ايهم: ماشي
قام ادم يبوسه : بموووت في امك ي جدع
ايهم: الله يقرفك أبعد يلا
ادم: خلاص يعم ناس تانيه هي الي تستاهل البوسه
جري ايهم خلفه: تعالي يروح امك اوريك مين يستهلها
ادم: اهدي يعم انتو جيبيني هنا تضربوني ولا اي
لكمه ايهم ومليكه وريم خرجوا لجنينه في نفس اللحظه
مليكه بخضه: ادم انت كويس
ادم : انا كويس احنا بتهزر متقلقيش
ايهم بغيره قاتله : مااسه ادخلوا جوااااا
مليكه: حضرتك مينفعش تضربه كدا
ادم: خلاص ي ميكا احنا بنهزر
ايهم بغضب وغيره: ماااااسه
ماسه: تعالي ي مليكه
مليكه: اي البني ادم دا ازاي يضربه كدا
ماسه: معلشي ي حبيبتي هما بيهزروا كدا علطول
مليكه: اخوكي دا غريب تحسيه وحش
ماسه: وحش يعني عليكي ي بنتي تعالي انتي محتاجه اعاده تاهيل
مليكه ببراءه: لي اي
ماسه: لكل حاجه يروحي اطلعي اطلعي
…………………………
ادم : خلاص ي ايهم متعصب لي
ايهم بغضب:………
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت رئيس العصابة للكاتبة آلاء فرج