روايات

رواية جحيم رحيم الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية جحيم رحيم الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرا أبوالخير

رواية جحيم رحيم البارت الثاني عشر

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني عشر

رواية جحيم رحيم الحلقة الثانية عشر

داخل حاولي11 را*جل وعينهم كلها شهو*ة عليها بترجع لورا علي شدها ور*مها علي الارض وشد التيشرت قط”عه بصوا ليها بصات مق*ززة.
عشاق الروايات ⁦✨????????️
علي بزعيق: لااااا ابعدوا دلوقتي عايز اشوف رحيم مذ”لول قدمي.
بعدوا عنها وهي خايفه.
علي اتصل علي رحيم.
رحيم كان نازل ضر*ب في عز و عز كذلك وقف بينهم رعد.
رعد بزعيق: كفايه كده عيب عليكم تتخا*نقوا كده والمدام اتخطفت.
عز ورحيم: ????????.
رحيم بغضب وبيمسح الد*م من شفايفه: انت اتجننت.
رعد طلع فونه وعلي علي الشاشة.
علي بجنان: بوم بوم و”حشتك يا رحيمو تؤ تؤ مصدوم مش كده انت فاكر انه هسيبك لا تبقا غلطان يا جدع دا انا هوريك اللعب علي اوصوله.
رحيم بغضب: لو قر”بت منها هقت”لك يا علي.
علي بابتسامه هوس: امممم تؤ لاحظ انت مر”بوط وانا سايب بص كده.
بص علي ريناد مربو”طه في كرسي و حولين منها الر*جالة غضب اوي وعينه احمر”ت وعروقه بارزت: لاااا يا بن ???? هوريك.
علي ببرود: هعمل معاك ديل حلو اوي تيجي مكانها.
رحيم بغضب: العنوان.
علي: لوحدك غير كده هتقراء علي حبيبة القلب الفا”تحه.
عز سامع هو كمان وغضبه زاد بص لرحيم والاتنين ابتسموا.
عز بهدؤء:  اتفاق بينا.
رحيم بنفس الهدؤء: اتفاق.
رعد بتفكير: عندي خطه.
رحيم ابتسم: وانا هزود عليها كوثر.
رعد بحب: ها.
رحيم بغمز: لا مش وقت نحناحه اتصل عليها.
رعد بسرعه اتصل عليها.
في مقر المخابر”ات.
تجلس فتاة بشموخ: تمم يا باشا.
العقيد: بالتوفيق.
كوثر اتحركت ومعها القوة وقلبها فرح اخيرا هتشوف حب طفولتها بعد غياب وبعد كتير.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
راح المكان المطلوب.
علي بترحيب حا’ر: اهلا اهلا بالاستاذ رحيم نورت يا راجل.
رحيم ببرود: سبها خاليك ر*اجل لر*اجل.
علي غضب وراح جبها من شعرها.
علي باستفزاز: عليه.
هج”م 4 علي رحيم وهو بيضر*بهم علي ض’رب
طلقة في الهواء:الجايه في د*مغها اوعا تقاو*مهم.
سمع الكلام وفعلا بدوا ضر”ب في رحيم وهو مبتسم غاظ علي.
ريناد بدموع:رحيم لااااا.
رحيم فرح لخوفها عليه.
علي بزعيق:اخرسي.
ريناد بغضب: صدقني مش هيس’يبك  .
رحيم بيتضر*ب وبيفتكر لاحظاته مع ريناد ويبتسم علي حبه ليها اه حبها مقدرش للاسف حبها من اول يوم هي دي حبه الاول غير اميرة حبها غيره وبقا عايز يتغير للاحسن ويرجع زي الاول.
فجاءة طخخخخخ.
ضر*ب النار اشتغل.
عز ضر*ب يلي كانوا بيضر*بوا رحيم وهو قام وقف وطلع مسد*سه من جيب الكوتش وغمز الاتنين لبعض و بدوا اطلاق النا”ر من الاطراف.
ريناد ضر”بت علي في رجله وجريت رحيم خدها في حضنه: متخافيش عززززز.
عز بص له وقاله براسه خدها وامشي.
خدها ومشي وباقي عز ورعد و داخلت الشرطه وللاسف هرب علي وشفيق و 6 كمان واتمسك اشرف.
علي بيجروا: دوروا عليهم بسرعه.
رحيم خدها وبيجري بتعب في الغابة.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
طلع الس”كينه و اتفجا بايد مسكتها بص عين كلها شر*ارة لوها في ايده جاب د*م:  دي م ر ا تي مررررررررراتييييي يا زبا*لة.
هج”م عليه يلكمه ورجا*لة حمزة مسكوا رجالة فؤاد.
وقعت اغمي عليها: رقيييةةة.
سابه وجري شالها: خدوهم من هنا.
اخدوا فؤاد ورجالته ومشيوا.
حطها علي السرير وبدء يفوقها بهدؤء’: رقيه رقيه فوقي.
رقيه: اممممم.
حمزة بابتسامة: حمدلله علي السلامه.
رقيه هتعيط قال: لا مش وقته خالص يلا قومي اجهزي.
رقيه بإبتسامة بانت غمزتها سرح فيهم: ش شكرا.
حمزة بتوهان: هيحح يابا هو في كده.
رقيه بكسوف: احم هنروح فين.
حمزة حمحم: احم احم ا اي هو انت كنت هقول ايه ????.
ضحكت وضحك معها: افتكرت هنروح الصعيد .
رقيه بصدمه: ايه ????????.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
علي عمل مكالمة: هنجبهم.
معتز: تخلصو”ا علي ريناد مفهوم.
علي بكذب: تمم ومش هناذ*ي رحيم.
معتز قفل وسمع صوت تك*سير خرج لاقي مين.
معتز بصدمة: انت…….
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
لاقوا عشه داخلوا فيها استخبوا رحيم قعد بتعب وريناد جريت حضنته: انت كويس.
رحيم بحب: خايفه بعد كل دا.
ريناد ببرود عكس يلي جواها: احم لا.
ضحك ضحكه رجو”لية واتا”لم: ااااه.
ريناد حطت ايديها علي جر”وحه: اهدا هعالجك.
سرح فيها.
علي ورجالته وصل للعشة وابتسم بخبث احر*قو”ها يلااا.
جابوا جا*ز و ولعات و فعلا بدوا اشعال النا*ر.
رحيم وريناد اتفجاوا بالنا*ر حوليهم صرخت سمع علي وشفيق صوتهم اعدوا يضحكوا رحيم لسه هيزق ريناد لبرا و”قع عليه الخشبه ….
يتبع..
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جحيم رحيم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *