روايات

رواية جحيم الفهد الفصل الأول 1 بقلم هند زيد

رواية جحيم الفهد الفصل الأول 1 بقلم هند زيد

رواية جحيم الفهد البارت الأول

رواية جحيم الفهد الجزء الأول

جحيم الفهد
جحيم الفهد

رواية جحيم الفهد الحلقة الأولى

اااااااااه حرام عليك يا عمى سبنى انا معملتش حاجه والله😥ده هى إلى شتمتنى والله معملت حاجه 😭
عمها محمد:يا بنت الك*لب مش كفايه مخليكى عايشه فى بيتى بعد ما ابوكى مات وامك رمتك وراحت اتجوزت
بدموع عمى والله خلاااص مش هاعمل حاجه تانى ربنا يخليك يا عمى كفايه ااااااااه
ملك بنت عمها بشماته: عشان تبقى تتحدينى تانى يا قمر وكل مره هاخلى بابا يضربك كده هههه💔
قمر :حرام عليكم حرااااام ليه بتعملو فيا كده انا عملتلك اه ليه ده انا بعتبرك ذا اختى ليه بتكرهينى كده😔
ملك وهى تمسكها وتشدها من شعرها :عشان انت احلى منى واشطر منى وكمان الكل بيحبك لا يا قمر مش هاخلى حد يحبك
انا بكرهك بكرههههك اتف*و عليكى وخرجت بقلم: Hend Zeid
قمر بقهر:ليه ليه تعملى فيا كده يا ماما انا بك*رهك بك*رهك
قمر فتاه عمرها ١٧ عام جميله ذات عيون زرقاء وشعر بنى فاتح طويل وطولها متوسط
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
فى الصباح
محمد عم قمر وهو يرمى عليها دلو ملئ بالماء :قومى يا بنت الك*لب انت لسه نايمه قومى حضرى الفطار
قمر بخوف وهى تجرى:حاضر يا عمى حاضر وجرت على المطبخ
بعد الفطار
محمد:انت يا زف*ته قمر تكنسى وتنضفى البيت فى ضيوف جايين النهارده
ملك بفضول: ضيوف مين يا بابا
محمد بخبث وهو ينظر لقمر:ضيوف مهمين هايريحونا من مصيبه فى حياتنا يلا انا رايح الشغل ونزل
ملك بقرف:انت يابت تعالى اغسلى رجلى
قمر:لا طبعا مش عامله كده
ملك:لا بقا ده انت عايزه تتربى وقامت ضربت قمر بقوه لأن قمر اضعف منها
ف ملك عمرها ١٨ عام سمينه قبي*حه الشكل او كما هى تعتقد وقبي*حه القلب
ملك:يلا بقى قومى نضفى البيت وضحكت بخبث ههه
قامت قمر وهى تبكى ونضفت البيت وعملت الغداء وقعدوا انتظروا عمها
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

 

 

فى مكان آخر
ملئ بالفتيات العار*يات والكح*ولات والشباب يتمايلون على أنغام الشياطين
بنت بمياعه:نورتنا يا فهد بيه
فهد :عايزه اه
البنت:اه يا باشا اه إلى مضايقك تعالى معايا وانا هابسطك
فهد بمساحه وهو ينظر لجسدها:وماله نشوف
وخدها ودخلوا اوضه فى البار
ليفعلوا ماحرمه الله
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
فى بيت محمد عم قمر
محمد:بت يا قمر الزف*ت
قمر بخوف وهى تجرى اليه:نعم يا عمى نعم
محد بمكر:خدى جبتلك ده البسيه وابقى تعالى لما انادى عليكى
قمر بخوف:ليه يا عمى
محمد بزعيق:هو كده مفهوم
قمر بخوف:حاضر حاضر مفهوم وطلعت تجرى
محمد:واخيرا هاخلص من قرفك بس لازم اكسب من وراكى الاول انها يا بنت اخويا
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
فهد بزعيق وقرف:يلا قومى غورى من هنا
البنت بخوف:ليه بس يا فهد بيه هو انا عملت اه ولكنها خافت من شكله وقامت بسرعه وارتدت ملابسها وخرجت
فهد بدموع:ليه يا فهد ليه لييييييييييه
وقام لبس وخرج بره الباب بأكمله
حتى وصل عند منطقه وأخذ يتقيأ كل ما فى معدته فهو يشعر بالقرف من نفسه وبالقرف بكل ما يفعله
ولكن وكيف له ان يخرج من بئر الرزيله
قام بعد فتره رجع البيت خد دوش وطلع نام
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

 

 

محمد بصوت عالى:قمر تعالى
نزلت قمر بسرعه وهى ترتدى الدرس الذى احضره لها عمها فهذه اول مره يحضر لها شئ لذلك هى تشعر بالخوف
دخلت قمر فوجدت اربع أشخاص ب الأوضة وبه شخص يبدو وكأنه مأذون
محمد:يلا يا شيخنا اكتب
قمر برعب:يكتب اه
محمد بابتسامه:كتب كتابك
قمر:لا والنبى لا يا عمى والنبى بلاش وانا هاشتغل خدامه بس بلاش ابوس ايدك
ولكن فشلت كل محاولاتها
بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم فى خير
تقدم منها رجل فى عمر عمها:يلا يا قمر
فقامت معها بدون كلام فهى قد جف حلقها من كثره النحيب هى فقد تكتفى بالبكاء

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم الفهد)

اترك رد

error: Content is protected !!