Uncategorized

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل العاشر 10 بقلم مي محمد

 رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل العاشر 10 بقلم مي محمد
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل العاشر 10 بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل العاشر 10 بقلم مي محمد

حور .. اااااااااااااااااااااااه
الراجل رش عليها ميه وفاقت بتعب ووجع ف بطنها من قلة الاكل واشرب
الراجل قرب منها وقال جنب اذنها .. لو حابه تخرجي من هنا عايشه لازم 
وينظر لها بوقا*حه 
حور بلعت ريقهاا بخوف .. ا انت ع عاوز اي ابعد بقي حرام عليك وفضلت تعيط 
وفي رجالة رحمة برا اول ماسمعو عياطها دخلو لقيو ــــــــــــــــ
سيف ف الاوضة فلاش باك بكل المواقف ال عدت علهم..
ــــــ 
حور لما كانت صغيرة وسيف ..
حور ببراءه.. بحبك انا ياثيف 
سيف.. وانا كمان ياحول
حور قربت عشان تبوسه زي مابتشوف روح وسخر 
وقفهاا سيف بعصبية.. انتي اتعلمتي الكلام والحاجات دي فين ياحول 
حور بخوف منها وبتدات تعيط.. هقول لبابي بزعق ل حول وجريت عند اسر لكن لحقها ومسكها من دراعها بحنيه وقال.. بصي ياقلبي متبوثيش حد ولا سخر ولا رامز ولا اي حد غير ماما وبس
حور ببرائه وتلعب بشعرها .. ومث ابوسك انت ياثيف 
سيف بابتسامه.. حتي انا لاا اما اكبل هتجوزك وبوثك براحتي هههههه
حور بكسوف جريت عند ورد
ــــــــــــــــ الموقف اتاني 
اما كانت ف ثانوية 
سيف دخل عليها الاوضة وكانت لابسه البرنوس وتخضة لما شافته 
حور بتوتر بترجع لورا لان شافت سيف قفل الباب وتوجه نحيتهاا .. روحتي الدرس ليه 
حور.. والله و والله ياابيه ان قبل ان تكمل جملتها وقعت ف حضنه مغمي عليهاا شالها برفق ع السرير وبتسم ع حالها وحاول ايفاقتها وبعد وقت فاقت بخوف يبان عليها
حور.. والله ياابيه ا انا اسفه م م مش هروح تاني 
سيف حاول يكون هادي .. اخر انظار ليكي ياحوري 
حور وهي وبتفرك ف ايدها.. ح حاضر
ــــــــــــــــ المواقف اتالت ولاخير اول قبله ” 
سيف وحور عند البحر 
وهو نزل يسبح وهي واقفه ع الشط ومتوتره
حور.. اطلع ياابيه هتتعب كده اجو برد
سيف… لااا 
حور.. ابيه بالله عليك اطلع بقي اجو تلج
سيف بخباثه.. اااه يارجلي طيب شديني 
حور بخوف عليها.. حاضر حاضر هات ايدك
ومجرد مامسك ايدها شدها وقعت ف حضنه
حور.. الميه ساقعه لكن هنا سرحت فعيونه وهو بادلها نفس انظرات يطلع علي كل انش فيهاا وقف عند شفايفها
ثم اطلع لعيونها شاف العشق جواهم قرب ومسك شعرها من الخلف وثبتها بقبله هادئه مرت لدقائق وبتعد عنها لكي تتنفس
سيف ونفسه طالع نازل.. بحبك
ــــــــــــــــ بااااااااااااااك ــــــــــــــــ عوده الي الحاضر 
ابتسم بوجع ونزل طلع برا البيت 
ــــــــــــــــعلي السفرة 
لميس ..دخلين ع اليوم اتالت ومنعرفش هي فين ااااه ياربي يابنتي يارب يااارب 
ورد بتعيط ومحدش ليه نفس ياكل وسخر طول الوقت برا البيت بيدور ع اخته وروح بقت بتصلي عشان تدعيلها ترجع ورامز واسر بيدورو بردو ويسألو كل معارفهم وتواصل مع الكل ????
ــــــــــــــــ ف الشركة ٭★
سخر بعصبية..هنعمل اي هنقعد كده 
سيف .. ــــــــــــــــ
سخر… انت مش بترد ليه خرست ولا اي
سيف.. ــــــــــــــــ
سخر.. انا مش طايقك والله مترد ياخي هنعمل اي 
سيف .. ــــــــــــــــ
سخر خرج من مكتبه بغضب
وسيف غمض عنيهاا بألم 
ــــــــــــــــ ــــــــــــــــ عند حور 
دخلو الجارد لقيو حور مغمي عليها ومفيش اي صوت
اجارد .. انا سمعت صوت والله
اجارد 2.. يمكن تخايلات عشان منمناش كويس 
واهو البنت غايبه خالص 
الجارد.. امممم طيب يلا نخرج احسن ما رحمه هانم تاجي اتعلقناا 
خرجو من هنا وراجل ظهر تاني وبيبص ع حور 
ويفتكر فلاش ــــــــــــــــ
اول ماحس حد هيدخل طلع منديل وخدرهاا بيه وستخباء 
باااااااك ★
الراجل .. غبيه جبتيه لنفسك بس سيف بيه دا معااه فلوس كتير ههههه ولو عرف مكانك هيدفع اكتر مارحمه كانت هتدهوني 
( الراجل دا من رجالة رحمه بس بيحب الفلوس زي اعنيه )
سمحيني بقي يارحوم لقمت العيش بقي وبتسم بشر وخرج زي ماجيه من غير ماحد يشوفه
ــــــــــــــــ ف اوضة روح 
حاضنها سخر 
روح.. انت كنت بتبوسني كده ليه هه
سخر.. اسف مش هعمل كده تاني انا مكنتش ف وعيي 
والحمدلله محصلش حاجه
( كنت قايله قبل كده ان هنزل روايتي صاحبت العيون الملونه بس الادمن رفض روايتين ينزلو مع بعض عشان كده وقفتها وكملت ف دي بس ال عايز يتابعهاا او يقراها،، وحده صحبتي بتنزلها ع نفس الجروب بتمنا تلقوهاا وشكرا من قلبي للناس ال مهتمه تقرا وبعتتلي تسلمولي يارب????) ــــــــــــــــ
روح.. خوفتني ياسخري
سخر بابتسامه..وحشتني اول سخري دي 
روح … بحبك
سخر باس راسها.. وانا بموت فيكي 
ــــــــــــــــ تحت
اسر.. طيب فين هيكون موجود يعني
رامز بتعب .. خايف عليهاا اوي قلبي مش مطمن
اسر.. ان شاء الله خير 
رامز . يارب
ــــــــــــــــ
وصل الراجل عند شركة سيف وصدم ف سخر 
اراجل… اسف ياسخر بيه 
سخر مش منتبهلو اصلا ويفتكره شغال ف الشركة.. خلاص خلاص اوعا
اراجل.. عايز اقولك حاجه يا بيه ممكن
سخر كان مدايق ومتعصب اصلا … بقولك اوعا غور من وشي ايه داااا 
وسابه ومشي
الراجل بعصبية.. رروح يابن الكل”ب اللهي تتقلب بيك العربيه حيو”ان
ثم دخل الشركة وعند السكرتيره ــــــــــــــــ
الراجل بنفاذ صبر.. بقولك ياحجه دخليني يارب يجيكي عريس حلو زيي كده
اسكرتيره… معاك معاد سابق يافندم
الراجل… لا حول ولا قوة الا بالله يارب ياحجه الامر ضروري انتي بس قوليلو ف حد عايزك بخصوص الاستاذه 
قاطعته اسكرتيرة.. معلش ممنوع يافندم
الراجل بغضب.. روحي ياشيخه اللهي يجيكي شلل ف بطنك 
سكرتيره دي ولا فردت جز”مه
( متزعلونيش يا جماعة تفاعل عشان تعبي انا اعميت والله قدروني عشان الحلقات ال جايا مش هتنزل غير اما الاقي تفاعل يفرحني اكتب دمتم لي)
ــــــــــــــــ mai
طلع وقعد قدام الشركه 
وبعد ساعه طلع سيف وتوجه الراجل اليه 
سيف هو ويبفتح باب العربيه.. مين انت
الراجل فتحي.. انا يا بيه جاي ادلك ع حور هانم
اول ماقال كده سيف قلبه انخلع من مكانه 
سيف.. هي فين ومين انت ياض هه
فتحي… اهدا يا باشا هي لازم تلحقها منهم والا هيموتوها انهردا بليل والله
سيف بخوف.. مين وهي فين ومين همااا ال عايزين يقتلوها
فتحي.. بزمتك يا باشا بقولك هيوتوهاا وانت عمال تسأل 
سيف .. طيب هي فين
فتحي .. حلاوتي الاول
سيف.. هديك الا انت عاوزه بس وصني ليها
فتحي.. انا ايه ال يضملي حقي
سيف بنفاذ صبر.. اووف بص انا كلمتي زي اسمي سيفف فيلا لو سمحت نمشي احسن مدفنك هناا ياض
فتحي بلع ريقه.. ي يعني جاي ف خير لسياتك و ونت بتقول تتفني بردو كده ياباشا انا زعلان
سيف مسكه من هدومه وزقه ف العربيه .. هبقاا اصالحك ياروح امك 
وسااق ع اعلي سرعه ووصل للمكان ال قلو عليه الراجل وكلم رجالتو تسبقو ولما وصل كانت رجالتو كمان وصلت
نزل بجحيم من الذي تجرأ وخطف حوره تجاهل الافكار ونزل براحة ودخل وفتحي وراه ورجالتو نصهم دخلو جوه عشان الاشتباك ال هيحصل وعشان سيف ميتأزيش اول 
ــــــــــــــــ
ماشاوروله دخل ع طول 
كان ف رجالة ع الباب فضو ارصاص فيهم وماتو كلهم ابو زيد الحارس الشخصي ل سيف
.. ادخل انت ياسيف باشا للهانم واحنا هناا متقلقش
دخل سيف ليجد حبيبته مربوطه ع الكرسي ويبدو عليها اثار التعب 
جرا عليهاا بخضه وحاول يفوقهاا.. حوري حوري فوقي
فكهااا بشويش عشان الجروح ال فإيدها 
سيف ودمعه نزلت منه غصب عنه ومسحهاا ع الفور .. حور ردي عليااا ياروحي 
حور ملقيش فايده شالها وطلع بيهاا ع طول 
ابو زيد.. يلا ياباشا 
ــــــــــــــــ
رجالة سيف كلهم طلعو بس اوقفهم صوتهاا اجحيمي ونار الانتقام بهااا .. ع فين ياسيف 
بص لورا لقيهاا وقفه بشر وموجها السلاح عليه ..مين انتي 
( اسر ورامز حكو للبنات بس عن رحمه عشان وقتها حور شافت صورتهاا وسألت ) 
رحمة بشر وتفاجاء.. ازاي متعرفنيش والاخت ع حور عرفتني ع طول ثم غمزتله وقالت .. بس انت جامد اوي
سيف بستحقار لها.. انت مين يا وسخ”ه تعرفي حور من فين هه 
رحمه.. ههههه انا مين انااا رحمة عبدالقادر وعرف ال فأيدك دي ال هموتها دلوقتي قدام عنيك هههههه اصل مبحبش اسيب طاري ابدا
ورفعت المسدس عليه وسيف خايف ع حوره 
قاطع لحظتهم دخول فتحي ال فتح بقه اول مشاف رحمه
رحمه بعصبية… اه ياخاين ياكل”ب وضربته ب الرصاص وقع ماات ع طول 
ــــــــــــــــ
وتفاجاء سيف منها.. انت عملتي اي يا مجنونه
رحمه بشر وجنون.. هموتك زي مموت يوسف هههههه هكسر ضهر اسر ههه ورامز هههه التنين ضربة وحده هههه
سيف بيحاول يرجع لورا بس هي بردو موجه السلاح عليه
..بصي انا معرفش ال بينك وبين بابا وعمي بس انا اهو قدامك لو حابه تخلصي خلصي وقتي بس طلب اخير ( سيف حب يحسسها انها تقدر تموت اي حد عشان يعرف يخرج عايش هو وحور )
رحمة بثقه.. ط طلب اي 
سيف.. قبل اي حد ميموت بيطلب حاجه يارحمه هانم وبتمنا من حضرتك تنفزهولي 
رحمة بثقه اكبر وبتددت تنزل السلاح بأمان .. امممم اطلب 
سيف ومعاه مسدس وره ضهرو نزل حور ع الارض وقال.. تقتليني انا الاول مش حور 
رحمه .. امممم طيب موافقه 
سيف اول مالقيها بتبص ع الارض طلع سلاحه وضربه رصاصة ف دماغهاا وقعت 
بلع ريقه بانتصار وهنا دخل عليه الحارس .. في اي انت كويس ياسيف بيه
سيف شال حور …اممم الحمدالله جاات سليمه 
ــــــــــــــــ
وركبها العربيه وأمر الحارس بعدم اخبار احد وكلم هو وماشي ل ميس عشان يطمنها ع بنتها وقلهاا متقولش لحد انه لقي حور ( عشان كانو كلهم عايزينها تسافر بدون اذن سيف خصوصا والده)
ابتسم بشر انها سيعاقب حوره نظر اليها وجدهاا نائمه 
وصل لفيلا هادئه لا احد يعرف مكانها غيره 
نزل وشالهاا ودخلها وكان طلبلهاا دكتوره تكشف عليها
دكتوره بابتسامه.. اهلا سيف بيه 
سيف ابتسملهاا ودخل حور الاوضة 
دكتوره بعد ماكشفت عليها .. سيف بيه هي حالتها سيئه خالص لازم تروح مستشفي وغير كده دي بقالها اكتر من يوم مش بتاكل ولا بتشرب
قاطعه سيف بحده.. كل دا عارفه امال انا جايبك هنا ليه يادكتوره انجزي اتصرفي 
دكتوره بخوف.. طيب خد هات الادويه دي والحقن دي حالا عشان اركبلها محلول
الاول
سيف اخد الورقة منها وداها للحارس ورجعلها تاني.. يعني هي هتفوق بعد المحلول دا 
دكتوره تعلم مدا خوفه عليها.. ان شاء الله 
ــــــــــــــــ ف ڤيلا العائله..
اسر .. امال فين راح سيف من الصبح كده
ورد بقلق.. مش عارفه والله
سخر بتعب .. هو اكيد بيدور ع حور 
رامز حاطط ايدو ع وشو بتعب.. والله معارف ادور فين تاني عليهاا خايف اوي يحصلها حاجه
لميس بتبص عليهم وساكته????
ورد.. ربنا يستر بقي 
روح .. مامي 
ورد بحنيه.. اي ياروح مامي
روح..ه هي حور كويسه وليه مش بدورو عليها كويس زي سيف
اسر.. مسبناش مكان ومدورناش فيه ربنا هو ال عالم بحالنا 
روح .. يارب ترجع انا خايفه عليه اووي 
رامز بخوف وتوتر وملاحظ سكوت لميس .. يارب
قاطع سكوتهم ♥♥
يتبع ……
لقراءة الفصل الحادى عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *