رواية أحببت زوجة أبي الفصل الثلاثون 30 بقلم رولا
رواية أحببت زوجة أبي الفصل الثلاثون 30 بقلم رولا
رواية أحببت زوجة أبي البارت الثلاثون
رواية أحببت زوجة أبي الجزء الثلاثون
رواية أحببت زوجة أبي الحلقة الثلاثون
_كان حد حاطط ايده علي بقها وهي مش عارفه تتكلم ، بصت جمبها لقته هو ، حاله من الرع*ب تملكتها ، شيء زي الكهربا دخل جس*مها …
لقاها … تاني ، العذ*اب اللي كان المفروض انتهي ، منتهاش
قرب من ودانها وقال بف*حيح :_ كنتي عاوزه تهربي مني …
كانت بتت*رعش بين اييديه ، شال ايده من علي بقها ف حاولت تتكلم لاكنه قاطعها وهو بيمسك دقنها بق*وه وبيقولها :_ اخر*سي ، مسمعش صوتك أبدا …
_ خدنا علي الق*سم يبني ..
اتحرك السواق ، وبعد فتره وصلو القس*م ..
نزل ولفلها سح*بها من ايديها ودخل بيها ج*رجره لجوا ، فتح مكتبه ودخل وش*دها ورما*ها علي الارض ..
بصتله بإنك*سار ف نزل لمستواها وانفج*ر ف وشها :_ عاجبك ، عاجبك اللي بيحصل ده ، عاوزه ته*ربي ، هتهر*بي لييي ها ، عشان مين ..
بصتله بجمود وقالتله بقوه مصطنعه :_ هه*رب منك
مسك دقنها بقو*ه لدرجة فكها كان هيت*خلع ف ايده
دمعت من الو*جع وهي بتقاوم وبتحاول تشد وشها من ايده
كان بيتنفس بعص*بيه وحمق ور*ماها علي الارض ، ووقف طلب العسكري ، دقايق ودخله ..
افندم ..
خدها الزنز*انه ، ووصي عليها …
شدها العسكري من ايديها فقامت معاه ، كان بيش*دها بقوه ف اتوجع*ت ف ايده وهي بتمشي وهي بيش*د بزياده :_ قدامي يبت يلا اتحركي ..
مشيت معاه. وهي بتتع*ثر ف الارض
دخلها الزن*زانه وراما*ها جوا ، كانت واقفه خا*يفه من نظرات اللي حواليها
اتمشيت وهي بتبص حواليها لحد م لقت
زاويه فاضيه ، قعدت فيها مك*موشه وهي بتبص حواليها برعب
لقت وحده قربت منها وهي بتاكل لبان ، شد*تها من ايديها وهي بتقولها :_ مالك ي حلوه
حاولت تش*د ايديها بخو*ف وقالتلها :_ ابعدي عني لو سمحتي ..
_فكي كده يختي ، شكلك أول مره ، بس هتتعودي …
ردت حور عليها بعصبيه :_ لو سمحتي ابعدي عني …
ردت وهي بتمتم ب بقها :_ مالك يختي عماله تت*شالي وتتحطي علينا كده لي ، تلاقيكي جايه
دعا*ره …
بصتلها حور والدموع ف عنيها وقامت وفقت بقو*ه وضرب*تها علي وشها :_ دعاه دي للي شكلك ي حيوا**نه يا لي مشم*حترمه
وقفت الست ومسكتها من شعرها وفضلو يتخا*نقو مع بعض والمسا*جين اتلمو عليهم لحد م العسكري دخل عليها وزع*قلهم :_ بس يمسج*ونه منك ليها ، إنتباااه
بعدت ااست عنها بعد م كانت نايم*ه فوقها
ف قرب العسكري بسرعه لما شاف حور وبص للمسجونه وقالها :_ يخربيتك ، دي متوصي عليها من فووق دي ، دا ثائر باشا هيقت*لك
ضرب*ت الست بإيديها علي صدرها وقالت وهي بت*ضرب وشها بخفه :_ يلهوي ، ثائر باشا ، والله ي شاويش م كنت اعرف ..
قوم العسكري حور وحطها علي البرش بتاع الع*نبر قربت منها الست وقالتلها بأسف :_ والنبي يختي متقولي لثائر بيه حاجه ، والنبي مكنت اعرف انك من طرفه
ف اللحظه دي العنبر كلها سمع صوته الغل*يظ وهو بيقول :_ طب ولو عرفت لوحدي من غير م هي تقولي حاجه ..
وقفت متلج*مه والخ*وف محاوطها وهي شيفاه بيقرب منها والن*ار بتطلع من عنيه .. اتلاش*اها لما شاف حور بهيئتها المبعثره وقرب منها وانحني شالها قدام الجموع وخرج بيها علي برا ، راح ركبها العربيه ف الكرسي الخلفي وركب جمبيها
كان في واحد بيسوق قاله بعد.م وصلو للبيت :_ اقف هنا ، وانزل انت
وقف العربيه وقبل م ينزل قاله ثائر :_ استناني ف القسم ..
قام ثائر من الكرسي الخلفي وقعد ف الكرسي إلأمامي قفل الأبواب أوتوماتيكي وشغل العربيه واتحرك …
دقايق ووصلو البيت بتاعه ، نزل من العربيه وفتحلها الباب و شد*ها ، ودخل بيها الاسانسير وطلع علي فوق ..
فتح الباب ورما*ها جوا ف الشقه ف قالتله بدموع :_ أتقذ*تني من ايديهم لي لما انت كده كده هتع*ذبني ..
ضحك ضحكة خب*يثه خلت جس*مها يعتريه طاقة هائله من الخ*وف وقالها بش*ر وهو بينزل يقعد علي قرافيصه مقابلها :_ عشان محدش ليه الحق يإذ*يكي ….. غيري