روايات
رواية أحببتها رغم انتقامي لها الفصل التاسع 9 بقلم آلاء عوض
رواية أحببتها رغم انتقامي لها الفصل التاسع 9 بقلم آلاء عوض
رواية أحببتها رغم انتقامي لها البارت التاسع
رواية أحببتها رغم انتقامي لها الجزء التاسع
رواية أحببتها رغم انتقامي لها الحلقة التاسعة
نور وهي تظهر القوه / ايوه بقولك انت كده لأن انت فعلا حي*وان وو*سخ
اتجنن سيف عندما سمع هذا الكلام
سيف بغض*ب قبض على شعر نور بقوه وسحبها معه ونزلها علي السلم ومازال يقبض على شعرها تعالت صر*خات نور حست نور ان شعرها هيطلع فضلت تصرخ
رماها سيف علي الارض بقو*ه
سيف بشر / يا بنت ال ***انا تقولي عليا كده لكن العيب مني انا الي سكت ليكي يا رخي*يصه وربنا ما هرحمك
فضل يض*رب فيها بكل قوته ونور تصرخ وتستغيث بربنا
فضل يض*ربها برجله في بطنها وجنبها تعالت صر*خات نور بالم وبعدها محستش بحاجه فقدت وعيها ولكن سيف كمل ض*ربه فيها لكن حس سيف انها مش بتتحرك ابدا هزها سيف بقوه لكنها لم تستجيب معه انها في عالم تاني أصبح وجها شا*حب شحو*ب المو*تى بص سيف علي بطنها لقى جرح كبير فزع سيف عندما رءا بطنها تنز*ف د*م كتير حملها سيف وجرى بيها على المستشفي
سيف بصريخ / دكتوووووور
جرى الممرضين على نور وحطوها على الترولي ودخلوها العمليات فورا
فضلت نور اكتر من ساعتين في العمليات كان سيف قلقان عليها جدا حس بالذنب من نحيتها هو زودها في الضرب معاها طلعت الممرضه وهي بتجري من غرفه العمليات وجرى عليها سيف
سيف بقلق / خير يا انسه هو في اي
الممرضه / الحاله إللي جوه عايزه نقل د*م فورا
سيف بقلق / فصيله دمها اي
الممرضه / فصيله دمها o-
حط سيف ايده على وشه بخيبه امل لأنه فصيله د*مه A
الممرضه / لازم يا فندم بسرعه تجيبو حد من اهلها المريضه حالتها خطر
أنهت الممرضه حديثها وجريت على اوضه العمليات
سيف / أعمل أي اعمل اي اقول لأمها اي الوقتي
قرر سيف انه يخبر امها لكي ينقذ نور
اول ما سيف كلم مديحه فضلت تعيط وجريت على المستشفى هي وساره كانو قلقانين على نور جدا
مديحه وهي بتجري
مديحه بدموع / بنتي مالها بنتي اي إللي حصل يا سيف بنتي مالها
سيف بحزن / استنى لما تطلع من العمليات وهنعرف مالها
مديحه بدموع / عمليات بنتي انا عايزه بنتييي
ساره / اهدي يا طنط أن شاء الله هتكون بخير
سيف / حد فيكو فصيله دمه o-
مديحه بدموع / لاء نور فصيله د*مها شبه عيله ابوها ومفيش اي حد نعرفه هنا
سيف بحزن شديد / طب هنعمل اي الوقتي لازم نلاقي حد فصيله د*مه o-
فضلت مديحه تعيط على حال ابنتها وكان سيف بيلعن نفسه لأنه وصل نور للمرحله دي
كان في شاب واقف وسامع كلام مديحه وسيف وقرر يساعدهم
الشاب / لو سمحت انا فصيله د*مي o- وممكن اساعدكو
كلهم فرحو حسو أن الأمل رجعلهم تاني
دخل فعلا الشاب واتبرع لنور بالدم وطلع
سيف / شكرا جدا يا دكتور احمد
أحمد / لا شكر على واجب
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بنص ساعه
طلع الدكتور من العمليات وجرى عليه سيف
سيف / هي كويسه الوقتي يا دكتور
الدكتور / اه الحمد لله هي الوقتي كويسه وكمان شويه هننقلها غرفه عاديه
الكل فضل يحمد ربنا ان أنقذ نور
الدكتور / تعالى ورايا على المكتب
الدكتور وسيف راحو المكتب
الدكتور / انت جوزها
سيف بقلق / ايوه جوزها خير في أي
الدكتور / المدام اتعر*ضت لض*رب قوي في بطنها والض*رب ده أصر على الجرح اللي كان في بطنها ومن كتر الض*رب الجرح اتفتح تاني ومدام نور كان ممكن تموت لأنها نز*فت كتير لولا ستر ربنا وعرفنا نجيب حد نفس فصيلتها بس في الحاله دي احنا لازم نبلغ البوليس
سيف بخوف / لا لا مفيش داعي انا هعرف اتصرف
الدكتور / مينفعش يا فندم لازم نبلغ البوليس
سيف بعصبيه / انا قولت مفيش داعي
سابه وطلع برا بغضب
حزن جدا سيف علي حال نور كل هذا بسببه هو
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بنص ساعه
كانو كلهم في غرفه نور بس نور لسه مفاقتش من البنج
سيف / هو الجرح اللي كان في بطنها ده من أي يا طنط
مديحه / نور كانت عامله عمليه الذايده من كام سنه
سمعو صوت نور كلهم جرو عليها
نور بتعب / ماما ماما
مديحه / انا هنا يا حبيبتي انا هنا يا ضنايا
فتحت نور عينها بتعب اول ما شافت سيف فضلت تعيط
حزن سيف جدا على حال نور
مديحه بقلق/ مالك يا بنتي مالك يا ضنايا
نور بتعب ودموع / انا تعبانه اوي يا ماما تعبانه
مديحه / هو انتي عملتي اي يا بنتي عشان الجرح يتفتح
بصت نور على سيف بحزن ساره اخدت بالها أن نور وسيف بيبصو لبعضهم بحزن وعرفت أن سيف هو السبب في كل ده
ساره / نسيبها الوقتي يا طنط تستريح ولما تفوق هتقول لينا كل حاجه
ساره بصت لنور طمنتها
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بنص ساعه مديحه وساره كانو بيصلو في اوضه تانيه ونور كانت نايمه صحيت فتحت عيونها وشهقت عندما رأت سيف ينظر لها بشر
يتبع…
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببتها رغم انتقامي لها)