روايات

رواية أحببتها رغم انتقامي لها الفصل الحادي عشر 11 بقلم آلاء عوض

 رواية أحببتها رغم انتقامي لها الفصل الحادي عشر 11 بقلم آلاء عوض
رواية أحببتها رغم انتقامي لها البارت الحادي عشر
رواية أحببتها رغم انتقامي لها الجزء الحادي عشر

رواية أحببتها رغم انتقامي لها الحلقة الحادية عشر

سيف/ اذيك يا ساره
ساره / انا عايزه اقابلك ضروري
سيف / خير في حاجه
ساره / لما تنزل هتعرف هستناك في مطعم…..
سيف / حاضر انا نازل اهو
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بنص ساعه كان سيف وساره في المطعم
سيف / خير يا ساره في أي
ساره /  هو انت السبب ان نور جرحها يتفتح تاني
سيف / اي الهبل إللي انت بتقوليه ده
ساره بتحدي / الهبل ده هو الحقيقه الجرح عمرو ما هيتفتح غير لما حد يض*ربها عليه واكيد انت كمان عارف والدكتور قالك ان نور اتعرضت لض*رب شديد ومع ذلك مشفتش منك اي ردت فعل لي لأنك اللي ضر*بتها
سيف بغضب / اخر*سييي لولا انك بنت انا كان ليا تعامل تاني معاكي
ساره / مش بعيده عنك ما انت مديت ايدك على مرات وكنت هتمو*تها
سيف / مراتي وانا حر فيها
ساره بزعيق / مراتك مراتك اي انت هتضحك على نفسك ولا اي مش دي اللي انت اغتص*بتها وانت سكر*ان ومش دي اللي انت فضلت تض*ربها لما كنت هتمو*تها تحت ايدك هي لعبه في ايدك ولا عشان ملهاش حد في الدنيا هتستقوي عليها
خبطت ساره على الطربيزه بايدها أصر عصبيتها
ساره بعصبيه / لكن لاء يا سيف انت لو فكرت تأ*ذي نور انا اللي هقفلك مش هسمحلك تضيع اختي مني يا سيف مش هسمحلك
سابته ساره ومشت وتوعد سيف لنور
ركب سيف عربيته وساقها بأقوى سرعه عندو دخل البيت  وطلع على اوضه نور جرى والغض*ب عماه فتح الباب بغض*ب وقفله بالمفتاح  لقى نور نايمه راح شد*ها من شعرها جامد ووقعها على الأرض صحيت نور مفزوعه من حركته
نور بغضب / حد يعمل في حد كده
سيف بغضب / يا بنت ال*** مش انا قولتلك متحكيش حاجه لحد والله ما هر*حمك فضل يض*رب فيها جامد ونور تصر*خ
نور بصريخ / والله ما قولت لحد حاجه والله اااااااه
صحيت سعاد على صوت صر*يخ نور وقامت مفزوعه وجريت على اوضتهم وجت تفتح الباب لقت الباب مقفول فضلت تخبط جامد
سعاد / افتح يا سيف افتح يا ابني سيبها البنت لسه تعبانه افتح يا ابني
لكن سيف كان الغض*ب عماه وفضل يض*رب في نور
سيف / والله ما هرحمك يا بنت ال****
جمعت نور كل قوتها وشجاعتها وقالت
نور بصريخ / تعبت تعبتني معاك من ساعت ما عرفتك وحياتي اتلخبطت بسببك اغتص*بتني وضيعت شر*في وقولت ده قدري ضحكت عليا وعملت نفسك البريئ والند*مان وصدقتك اديتك فرصه واتجوزتك وانا اقول لي مجبش حد فرحه اتاريك عايز تنط*قم ومش عايز حد يعرفني ضحكت عليا وخلتني احبك وحبيتك وقولت هبتدي صفحه جديده حبيتك  وكر*هت اليوم اللي حبيتك فيه عذ*بتني وذ*لتني واهن*تني  كأني معنديش قلب انت شيطاا*اان ابعد عني بكر*هك بكر*هك بوظ*تلي حياتي حرام عليك
فاق سيف علي نفسه وسابها وفتح الباب ونزل جريت سعاد على نور وكان بوقها وانفها نزلو د*م من كتر الض*رب
سعاد بحزن على حال نور / قومي يا حبيبتي اسندي عليا متزعليش يا ضنايا متعيطيش
حضنت نور سعاد وفضلت تعيط
سعاد / اهدي يا حبيبتي انت لسه تعبانه كل حاجه هتتحل أن شاء الله كله هيتحل
هديت نور شويه ودخلت تاخد شور من الد*م اللي في وشها
سعاد / لي يابني تعمل فيها كده دي باين عليها طيبه خالص
خرجت نور من الحمام
سعاد بحنان / نامي يا حبيبتي نامي وارتاحي
نامت نور على السرير وجت سعاد تقوم مسكت نور ايدها
نور / خليكي جنبي عشان خاطري
سعاد بحزن / حاضر يا ضنايا
نامت سعاد جنب نور وتحاول أن تطمنها
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تاني يوم
اول ما نور صحت كلمت ساره
نور بدموع / الو ساره انت قولتي لسيف حاجه امبارح
ساره / اه يا نور قولته اللي انا حساه
نور بدموع / حرام عليكي يا ساره سيف فكر أن انا قولتلك وجيه ضر*بني امبارح
ساره بعدم تصديق / الحيوان القذ*ر فضل يمثل علينا انو كويس وند*مان وكل ما ارن عليكي الاقيه هو اللي بيرد وبيقول انك مشغوله اتاريه كان بيعذ*بك يا حبيبتي وهو اللي كان هيمو*تك  أطلقي منه يا نور فورا متقعديش معاه ثانيه واحده
نور بدموع / ياريت اقضر بس ده مصورني وانا..
شهقت ساره عندها فمهت كلام نور
ساره بقرف / ده حيوان والله مش ممكن يكون بني آدم دي مريييض اللي يعمل كده في بنات الناس يكون
لسه نور هترد لكن اتصدمته من اللي شافته
يتبع…
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببتها رغم انتقامي لها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *