رواية حب نص أمريكي ونص مصري الفصل الثالث 3 بقلم دنيا أحمد
رواية حب نص أمريكي ونص مصري الفصل الثالث 3 بقلم دنيا أحمد
رواية حب نص أمريكي ونص مصري البارت الثالث
رواية حب نص أمريكي ونص مصري الجزء الثالث
رواية حب نص أمريكي ونص مصري الحلقة الثالثة
❤️حب نص امريكي ونص مصري ❤️3❤️
❤️بقلمي دنيا احمد ❤️
في امريكا
ميلا بدموع وانهيار :How can he leave me when I love him
(كيف يتركني وانا أحبه ????)
صاحبتها چسي بتأثر : You are the one who did this(انتي من فعلتي هذا )
ميلا بدموع : No, I didn’t do anything because of Leo( انا لم افعل شئ كل هذا بسبب ليو )
چسي بزعل عليها : My gift, we will find a solution together, my friend
(اهدائي سوف نلاقي حل سويا صديقتي )
ميلا : Yes, I will go to Egypt to bring Kiras here again (نعم أنا سوف اذهب الى مصر لأجلب كيراس لهنا مره ثانيه )
///////////////////////////بقلم دنيا احمد …………..
(ملاحظه مسلم هو كيراس تمام عشان محدش يتلغبط ????)
مسلم باستغراب : who are you (من انتم)
ندي : لا متقولش انك مش عرفنا كده ازعل يا ميمو
ايان : لامتقولش انك متعرفنيش عشان متغباش عليك وراح مطلع السلسله
مسلم :بس بس عرفتك ايان عامل ايه يا مان
ايان :حبيبي هآرتي اومال عملي فيها اجنبي ليه يلا هههههه
راح جه من وراهم شخص وانا يا ميمو
مسلم حبيبي انت كده كده معروف عارف ليه
فارس بيعمل انو غبي : ليه ????
مسلم : عشان توامك جوه ههههههههههه
فارس: ههههههههههه خفه وراح حضنو وحشني يا برو
ندي بزعل : بقا كده متعرفنيش انا
مسلم: ماخلاص يا نودي لسه قامصه زي ما انتي متغيرتيش ????
ندي :رخم وراحت خبطها في كتفه
ندي: بتشمشم انا شمه ريحه حاجه بتتحرق
الشباب بيشمو هم كمان
مسلم وانا كمان هو البيت بيولع ولا ايه
فيراس : اي ده انتو جيتو امتي
فارس بطل غباء يلا ده اكيد خيلانا ابو غباءك
فيراس احتراما انك اكبر مني بدقيقتان هسكت
مسلم الله علي العاقل الصغير بتاعنا ????
ندي : هو هنا في المطبخ صح
فيراس: الله ينور عليكي
ندي بخوف : الله يطمنك كده عرفت الريحه دي جايه منين
فيراس ابوس ايدك روحي شوفيها عملت ايه مش عايزين مسلم ينصدم من اول مره ده انا طلعتها شيف قدامه
ندي رايحه ربنا يستر يا خويه ومشيت
ودخلوا الشباب
ندي لهنا يا صلت النبي احسن ايه اللي انتي عامله في المطبخ ده
هنا : لو حلفتك اني كونت بحاول اعمل اكله جديده مش هتصدقي صح
ندي حبكت تعملي اكله جديده دلوقتي يا شيخه منك الله انتي مش شايفه منظرك ده انتي متعرفيش تعملي غير اندومي ومكرونه وبانيه بتفلسفي ليه دلوقتي
هنا ونعمه الصحاب بدل ما تنقذيني اصلا الصحاب ماتو في الحرب ????
ندي لا والله بس اقولك فعلا وراحت مطلعه الفون واخدت صوره ليها
هنا بتعملي ايه يا كلبة البحر انتي
ندي ههههههههههه اصل المنظر ده مش بيتكرر كتير ????(الصحاب يا جماعه ????)
هنا بغضب ???? طيب والله لكسر الفون يا كلب البحر
ندي بخوف واستفزاز في نفس الوقت : اهدي يا فوزي مش كده لو جريتي ورايا هيبقي منظرك اكشن وبذات وانتي كده وهم بره
هنا بخبث ماشي يلا بقا ساعديني نعملهم اكل
ندي مع أن مش مطمنلك بس يلا
ندي دخلت تساعدها
وهوبا لقيت شويه دقيق علي وشها
هنا ههههههههههه شكلك مسخره وراحت مصورها هي كمان
ندي بقا كده مسكت شويه دقيق وراحت مغرقها هي كمان
هنا جابت الكاتشب وراحت مغرقه ندي
كل ده وهم في المطبخ
عند الشباب بره
فارس ناوي تستقر هنا بقا علي كده يا برو وبيحط ايدو علي كتفه
مسلم لسه مش عارف انا نازل اريح اعصابي شويه لو عجبتني الحياه هنا ممكن استقر في مصر
فيراس : بس انت مالك مش مضبوط كده هو في حاجه مضيقك
ايان وانا ملاحظ كده بردو
مسلم لا مفيش عادي
فيراس متاكد وبعدين انت ماجبتش ميلا ليه معاك مش المفروض كانت تيجي تعرفنا عليها و تعرفها علي جدك وليه صممت انك تيجي علي البيت القديم مش علي الڤيلا
مسلم بعصبيه ممكن محدش يجبلي سيرتها خالص وثانيا( انا حر ) I’m free فاهم I’m free
ايان خلاص يا مسلم ملهاش داعي العصبيه دي هو مايقصدش حاجه
ولسه هيقوم ويمشي
سمعو صوت خبط في المطبخ
الكل طلع يجري علي المطبخ
فارس : اي ده هو في ايه
ايان نهاركم اسود ايه اللي انتو عملتو ده
فيراس عمال اقول شيف ڜيف واقولك انتي انقظينا كتكم خيبه منك ليه و وبيشاور بيدوا كده ????
مسلم بيبص لهنا ???? هبهرك ها لا انا أنبهارت فعلا بس مش من الاكل انبهارت من شكلكم ????
كلهم بصوا لبعض ونزلوا ضحك ههههههههههه ????????????????
البنات بصو لبعض وانبهاروا بشكل بعض من الدقيق والكاتشب ????
///////////////////بقلم دنيا احمد ……………….
في احد الشركات الفخمه
يجلس رجل علي كرسي الفخم في أوائل السبعينيات بصوت جوهري يعني ايه الصفقه هيخدها ابن الدمنهوري انت اتجننت شكلك كبرت يا نبيل وخرفت هو مش عارف انا مين ولا ايه انا عز البنداري
نبيل :يا باشا ابن الدمنهوري رشاش رشوه يا باشا وشغله كله مش سليم و انت عارف
عز البنداري : يبقي هو اللي ابتدا يلعب مع الاسد ما ميجيش بقا يعيط بعدين وانت بقا اجمعلي كل المعلومات عنها لأن في اتنين هم اللي هيمسكوا الصفقه دي مع فرع الشركه التاني واجمعلي الشركاء بعد يومين
نبيل: اومرك يا عز بيه
عز البنداري بيتصل علي شخص
عز : الو عايزكم كلكم تتجمعوا انهارده في الڤيلا
الشخص : ………………
عز بغضب انت بتقول ايه يعني ايه مش جاي
الشخص :………………
عز : انت عارف لو مجاش انا هعمل ايه
الشخص :…………………………
عز بغضب ???? طيب انا ………..
………………………………..……………………..
التوقعات :
ياتري مين الشخص ده ؟؟
وايه اللي عز هيقوله؟ وايه اللي هيحصل في الاجتماع ده ؟ ومين ابن الدمنهوري ده ؟
وايه حكايه ميلا مع مسلم أو كيراس ؟
///////////////////////&/بقلم دنيا احمد…………….
الشخصيات :
هنا بنت في ٢١ من عمرها جميله ذو أعين رصاصي ذو بشره بيضاء و شعرها بني وجميله جدا وطولا متوسطا مرحه جدا وعندها اخين ( فيراس وفارس )
مسلم : شاب في ٢٦من عمره ذو جسم رياضي طويل ذو بشر بيضاء شعره اسود و أعين خضراء وعندو اخت واخ وهنعرفهم مع الاحداث
فيراس : شاب في ٢٧ من عمره ذو جسم رياضي طويل ذو بشره قمحاوي عنيه عسلي وشعره بني
فارس توام فيراس نفس المواصفات بس تختلف لون العين الأعين خضراء ودي تقريبنا الحاجه اللي بيتعرفوا منها ????
ندي تبقي بنت عم هنا وصحبتها من الطفوله وهي نفس سن هنا وبيدرسوا في كليه واحده قسم البرمجه والتكنولوجيا وعنها زي لون البحر زيتي وقمحويه وعندها غمزه وطولا متوسطه وشعرها اسود
ايان يبقي ابن خالهم عندو ٢٥ سنه و نفس عين هنا رصاصي طويل وجسم رياضي وخطيب ندي ويحبها جدا ويعمل ضابط هو وفارس
ميلا فتاه في العقد ٢٣ من ام أمريكا واب لبناني عنين زرقاء جسما ممشوقا من الاخر مزه
والباقي هنتعرف عليهم مع الاحداث
اتمني يعجبكم ????♥️
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حب نص أمريكي ونص مصري)