روايات

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني البارت الرابع

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الجزء الرابع

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الحلقة الرابعة

الدكتور ببصه قذ*رة: تق’ضي معايا ليلة.
ميرا بصدمه: ايههه.
الدكتور لسه هيتكلم طخخخخخخ بو”كس وقعه علي الارض: انا يلي هرد.
ميرا بصدمه: شهاب.
شهاب ببرود مسك ايديها: يلا.
ميرا بتبعد ايده: ايدك انت اتجننت.
شهاب بعصبيه خفيفه: هنخلص ولا اشيلك غصب.
ميرا بتحدي: متقدرش.
كور ايده بغضب وشالها: انتي يلي اختارتي.
ميرا بصراخ: اعاااااا نزلنيييي.
شهاب ببرود ركبها العربيه وربط الحزام ومشي.
ميرا بعصبيه: انت حيو”ان ازاي تعمل كده.
وقف العربيه بغضب وشدها من شعرها: قولتي ايهه.
ميرا بقوة: ابعد ايدك انت خدام عندي فاهم ولا لا.
شهاب وشه احمر وعيونه كمان قرب وطخخخخ: اتعلمت ممدش ايدي علي بنت لكن لو قليلة الا”دب اربيها.
ميرا بصدمه: انت مديت ايدك عليا.
شهاب ببرود ساق تاني وهي حطت ايدها علي وشها ودموعها نزلت.
تافف بملل وقف العربيه تاني: اييههه بطلي زفتت خنقتيني مش كل شويه عياط اخرسي شويه.
ميرا بتعيط بصمت.
شهاب بغضب: يووووه.

 

ميرا بدموع وبصت بعينها: هيسقطني يا شهاب.
شهاب حس بحاجه غريبه جواه تلقائي اخدها في حضنه: متخافيش اوعدك محدش هيجي جنبك اهدي.
ميرا بتمسح دموعها: انت ضر”بتني لي.
شهاب لاول مرة يضحك: هههه يعني هزقتيني ومستغربه انتي هبلة.
ميرا بطفولة: ولاه اسكت.
شهاب برفع حاجب: ولاه بردو.
ميرا ابتسمت وهو سرح ورجع لقسو”ته تاني وافتكر ساق بصمت وصلها وهي نزلت فرحانه وهو رجع بيته.
شوشو بتعب: اتاخرت لي.
شهاب ببرود:هكون بعمل ايه مع الزفته بوقعها في حبي عشان نخلص.
شوشو بدلع وبتحط ايديها علي شعره: وحشتني وعندي ليك خبر هايل.
شهاب بملل: ها.
شوشو بحب وهمست في ودنه: انا حامل.
شهاب بصدمه: ايههه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~~.
عند رحيم.
حمزة: اتحر*ق المصنع وشه مش باين.
رحيم بغضب: هو مين يلي بيعمل فينا كده.
رعد: اكيد حد نعرفه ويعرفنا.
رحيم بتفكير: شوف سيف.
حمزة: هو لسه مش ناوي يرجع.
رحيم: مش راضي.
رعد: اكيد في حل.
حمزة: طيب هنزل انا عشان اشوف ملاك وليث عاملين ايه.
رحيم: سبهم يقضوا شهر العسل.
حمزة بضحك: ماشي ياعم سلام.
نزل حمزة من الشركه.
في حد كان بيقرب عليه ومعه مطو*ة في جيبه.
حمزة بيركب عربيته و بيسوق وحد بيطلع وراه بيتصل علي رقيه.
حمزة بحب: وحشتيني اووي.
رقيه بخوف وقلق: حمزه انت كويس صح.
حمزة باستغراب: اه ياقلبي مالك.
رقيه حطت ايديها علي قلبها: قلبي وجعاني اوي حاسه انه في حاجه.
حمزة بحب: لا ياقلبي متقلقيش ان….
طخخخخخخخ.
وقع الفون من ايديها بصراخ: حمززززةةةةةةة.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
سيف شدها: تعاليييي. قرب منها وقطع القميص و انق’ض عليها بكل و”حشيه تحت اثر صر”اختها.
بعد شوية بعد عنها وانصدم: اي دا.
شروق فقدت الواعي.
سيف ببرود: قومي بطلي تمثيل.
لارد.
سيف باستغراب: انتي يا زفته قومي الشوتين دول مش عليا.
لارد.
سيف قام جاب البرفان وبردو مش بتفوق اتخض لاقي د”م كتير علي السرير: اي كل دا.
طلب الدكتور بسرعه ليها.
لابسها هدوم وجات الدكتوره.
الدكتوره: اي دا لي كده يا سيف.
سيف ببرود: ماتت ولا لسه.
صفاء: ياسيف البنت حرام عليك مش كده.
سيف ببرود: اخلصي فوقيها.
صفاء بحزن عليها: تمم.
سيف وقف وبيدخن بكل برود: مالها بنت ولا.

 

صفاء مقاطعه: لا بنت ودا غلط عليها يا سيف البنا متعرضه لكد*مات كتير في، جس*مها مينفعش كده.
سيف ببرود: وبعدين.
صفاء بقلة حيلة: براحه عليها يا سيف مش كده.
سيف: خلصتي تقدري تتفضلي.
صفاء باحراج: ياريت متقربش منها لمدة اسبوعين عشان مش يحصل نز*يف.
سيف في نفسه: في احلامك لسه يلي جاي اكبر.
سيف بص عليها وهي نايمه: من النهارده من اليوم دا انتي بتاعتي بتاعتي انا وبس عذ*بك حياتك كل حاجه هتبقا في ايدي انتي ليا وبس.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~.
ملاك: عملت يلي انت طلبته ارتحت.
ليث حضنها: مرتاح وانتي معايا.
ملاك بالم: تمم عايزة انام.
ليث بحب: هتنامي في ح”ضني.
ملاك بابتسامه وبتتخيله سيف: ياريت.
ليث قرب وبا*سها وهي بتتخيله سيف وتجوابت معه.
اصبحت زوجته قولا وفعلا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
قاعد بيضحك بكل شر: حلو اوي خلصنا من واحد فاضل الباقي.
شخص: يا زعيم كده رحيم بيه او سيف لو عرفوا مش..
بص ليه بجبروت: ششش.
سكت.
قعد يضحك بكل كر*اهيه وشر: لسه هتشوفوا مني السواد كله…. قدمه صور ل ريناد وميرا و سيف و رحيم و شهاب و حمزة ورعد و رقيه و كوثر و شروق.. علم علي صورة حمزة باكس و بص علي صورة حد وشاور عليه: دورها بعده.
الشخص بصدمه: بس دي بالذات خط”ر.
المجهول بشر: تؤ دي اللعبة هتحلو بيها.
الشخص: اؤمرك.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
بتفوق بالم: حصل ايه.
سيف ببرود: صباحيه مباركه يا عروسه.
شروق بفزع: ا انت عملت اي.
سيف قرب وهي حست بقربه ونفسه: بقتي ملك السيف خلاص بتاعته وبس.
شروق بدموع: عايز مني ايه مش اخدت يلي عايزاه سابني في حالي.
سيف بفحيح الافعي: تؤ مش بسهولة كده قومي روقي الفيلة كلها يا عامية.
شروق بدموع: حاضر.
قامت كنت هتقع مسكها من وسطها: اي يا حلوة لحقتي تتعبي.
شروق زقته: لا.
سابته ومشيت وهو توعد ليها.
بتحاول تروق ومش شايفه حاجه وتعبانه طلعت سلسله وباستها: وحشتيني اوي امتي تاخدني من هنا.
بتمشي كانت هتقع حد سندها: انتي كويسه.
شروق بتبعد: انت مين.
فهد سرح فيها: هاه.
شروق باستغراب: مين.
فهد بابتسامة: انا فهد بشتغل هنا وصاحب سيف.
شروق بابتسامة: وانا شروق مراته.
فهد: تمم عن اذنك خخدي بالك.
شروق بابتسامه حلوة: احم حاضر.
فهد مشي وهو حاسس بحاجه جواه.
بينزل: انتي يا زفتة.
شروق: ليا اسم.
سيف ببرود: بقا كده.
شروق: ايوا افندم.
سيف بخبث: تمم اوي.

 

قعد ياكل وهي وقفه: روحي كلي مع الخدم.
شروق: طيب.
استغرب منها خلص اكل وقام مشي علي شركته.
هي داخلت المطبخ سمعت صوت بيغني هادي.
راحت ناحيته لاقته مالوف: فهد.
فهد بطل غناء: انتي عرفتيني ازاي.
شروق: انا اه عامية بس بعرف اميز الاصوات.
فهد بإبتسامة: عن اذنك.
شروق وهو ماشي: صوتك حلو.
فهد وقف: شكرا.. وكمل طريقه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~
ميرا قاعدة في اوضتها بتلاقي رسالة بتفتح بتنصدم صور ليها وهي في حضن شهاب بيقع الفون منها بصدمه تحت الرسالة (عاملة نفسك شر*يفه وانتي مقاضيها مع الخدم بتوعك وحياة اغلي حاجه عندك لك”سرك قريب وتبقي بتاعتي وتحت رجلي).
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
وصل شركته الكل وقف باحترام انتهي اليوم وطلب السكرتيرة.
سيف ببرود: عندنا اي النهارده.
السكرتيره بدلع: خلصنا كل حاجه يا باشا.
سيف بخبث: تمم تيجي معايا.
السكرتيرة بدلع: اوك.
قام مشي واخدها معه الفيلة.
شروق اعدة بسرحان: كان نفسي تبقا معايا انا بحبك اوي لي سبتني ومشيت مش عايز ترجع لي ارجع لي خدني من هنا انا بحبك اوي يا….
قطعها رنين جرس الفيلة.
فتحت شروق سمعت حد معه: مين.
السكرتيرة: انتي يلي مين.
سيف مقاطعا: دي واحدة عامية خدامه هنا.
السكرتيرة بخبث: اه طيب يا بت انتي غوري هاتي لي مياه اشربها.
شروق بحزن: انا مش خدامه انا… سكتت… حاضر.
جبت ليها مياه وسيف خرج يعمل مكالمه السكرتيرة ابتسمت بخبث و رمتها عليها شروق بخضه: اي دا.
السكرتيرة بقرف: كتك القرف جايبها في كوبيه معفنه مانتي هتشوفي ازاي غوري اطلعي برا.
شروق دموعها نازلة: لا مش هطلع.
السكرتيرة: لي جايه ترسمي علي سيف بيه وتاخدي كل فلوسه مش كده انتي شكل كده كتك القرف اشكا*ل زبا”لة.
شروق طلعت تجري وتحسس علي الباب وخرجت سيف رجع: اومال هي فين.
السكرتيرة بخبث: قالت هتكلم حبيبها ياخدها من هنا.
سيف بغضب وشدها من شعرها: بتقولي ايه ياروح امكككك.
السكرتيرة: في ايه دي خدامه ولو مش مصدق اخرج هتلاقيها راكبه العربيه مع حد.
سيف زقها علي الارض وخرج
السكرتيره طلعت فونها وعملت مكالمة وابتسمت بمكر
سيف خرج وكله غضب ووو شرووووووقققققققق.

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم رحيم الجزء الثاني)

اترك رد

error: Content is protected !!