روايات

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل البارت الثاني والعشرون

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الجزء الثاني والعشرون

رواية وقعت في حب أم لسان طويل كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم راندا علي
رواية وقعت في حب أم لسان طويل كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الحلقة الثانية والعشرون

يوسف طلع يجري ???? كيان بعدت عن سليم علي طول وف صدمه أن يوسف جه وشافهم ف منظر دا ????
سليم بصدمه طلع بسرعه /دكتور يوسف استني
يوسف كان مشي بسرعه وركب عربيته ????
يوسف فضل يضحك /معقول المنظر بجد دا اللي ياربي اي عيله دي مجنو*نه معقول تكون دي كيان اللي كان بيقولها حاطه اي ريحتك وحش*ه انا اصدق أنها هي لأنها كانت بتعضه بس اي منظرها دا بقي بت ام عيون خضرا وقمر تبقي كدا لاااا اكيد في حاجه مش معقول بس منظرهم كان يجنن وفضل يضحك طول الطريق ????????????????
كيان دخلت تمسح كل الميكب اللي كانت مبهدله بشرتها وحواجبها ورموشها وعيونها بي ودخلت اخدت شاور ولبست بجامه رقيقه ورجعت كيان الرقيقه الكيوت ام لسان طويل ????
سليم بيرن علي يوسف
يوسف /الو
سليم مكسوف من المنظر اللي يوسف شافو/دكتور يوسف حقيقي بعتذر علي المنظر اللي شوفته مش عارف بجد زمانك بتقول اي عننا
(بيقول عيله مجنو*نه ????)
يوسف عاوز يضحك وكاتم ضحكته/لا خالص ي دكتور عيب متقولش كدا بس كنت عاوز اسالك سؤال معلش
سليم بإحراج /اتفضل
يوسف/هي البنت اللي كانت بتحضنك وتعضك دي كيان بجد؟ ????????????
سليم بإحراج جامد جواه ربنا يكسفك ي كيان/اه ي دكتور هي بس كانت مغيره شكله بلمنظر دا
يوسف هو كاتم ضحكه/ااه ولي بس عامله كدا ف نفسها
سليم جواه انت حشري كدا لي/اصل جالها عريس ونا كنت موافق وهي كانت عاوزه تطفشو ف عمل ف نفسها كدا
يوسف ق نفسه ولي تعمل ف نفسها كدا كان بس شاف شويه من ضربها أو لسانها كان جري
سليم /دكتور يوسف روحت فين
يوسف /مع حضرتك ي دكتور
سليم /صح ي دكتور اول مره كنت تيجي عندي غريبه هو في حاجه خير
يوسف/اه صح كان في امتحان كنت هسلمهولك
سليم/ايوا صح ازاي نسيت معلش ي دكتور تعبتك معايا
يوسف /ولا يهمك عادي هعدي عليك ادهولك
سليم/لاا متتعبش نفسك انا اجي اخدو
كارما عماله ترن

 

 

سليم/طيب معلش ي دكتور خليك معايا لحظه علي الفون وعلق مكالمة يوسف ورد علي كارما
كارما/سليم تعالي بسرعه عندي
سليم/مش ينفع ي كارما في اي ؟
كارما بعياط/بقولك تعال بسرعه عوزاك ماما تعبانه ونا لوحدي مش عارفه اعمل اي
سليم بتسرع/اهدي اهدي انا جي
وقفل مع كارما ورد علي يوسف
سليم/دكتور يوسف حقيقي بعتذر من حضرتك كارما مامتها تعبانه ولازم اروحلها
يوسف/لا ولا يهمك طيب اجيلك اوديكم مستشفي
سليم/لاا ربنا يخليك ي دكتور بس معلش مش هقدر اجي اخد الورق
يوسف/ولا يهمك انا هجبهولك
سليم /معلش هتعبك ي دكتور ماما ف بيت
يوسف/لا ولا يهمك وقفل
وسليم راح بسرعه بلعربيه عند كارما
يوسف لف ورجع بلعربيه علي طريق بيت سليم
الام/بت ي كيان ي ام لسان انا اخد شاور ورايحه أنام ف اوضتي وحسابك بكرا معايا عارفه لو سمعتلك صوت اقسم بالله العظيم لأقوم امو*تك
كيان بضحك/ربنا علي القادر
الام /هتسكتي ولا اجيلك
كيان بتسرع/نوم الهنا ي ماما انا هنام
الام دخلت تنام
كيان كانت واقفه قدام المرايا بتحط مرطب لبشرتها مكان كل الميكب اللي بهدل وشها وبتسرح شعرها ونشفتو وسابتو وكانت جميله اوي ورقيقه خالص بعيدنا عن لسانها????
راحت جابت من المطبخ الاكل للقطه وقعدت جنبها وحطت الاكل ليها وقعدت جنب القطه وهي بتاكل جرس الباب رن
كيان/يوووه دايما كدا سليم ينزل وينسي المفاتيح وراحت تفتح والقطه راحت وراها
كيان وهي بتفتح/سليم دايما كدا بتنسي المفتاح
يوسف ابتسم /انا مش سليم وبعدها بصلها أنصدم من شكلها فرق كبير بينها وهي حاحا وتفاحه ????ومنظرها وهي كدا
كيان نسيت أنها بلابجامه كدا /د.دكت.دكتور يوسف
يوسف سرح فيها وف رقتها وشكلها واول مره تقول اسمه برقه من غير خنا*ق
يوسف من غير وعي/عيونه
كيان وشها حمر /نعم؟
يوسف اتكسف/اقصد .. اقصد.
كيان /في اي ي دكتور خير
يوسف/اقصد الورق دا مهم جدا ابقي ادي ل سليم ومشي
كيان استغربت واخدت الورق ولسه هتقفل يوسف رجعلها
يوسف/صحيح ابقي متفتحيش تاني مره وانتي كدا ومشي علي طول
كيان/مال المجنو*ن دا مالي وبتبص ل نفسها يلهو**وووي ازاي فتحت كدا وقفلت الباب ودخلت
كيان بندم وبتبص للقطه وبتكلمها/ازاي نسيت وفتحت ونا كدا بس انا كنت افتكر والله سليم يلا بقي هعمل اي يتفلق بس احلو اوي عن الاول ???????? علي كدا قال اي عني لما شافني لما كنت بتخا*نق مع سليم وبشكلي كدا يلا يتفلق هعملوا اي وبداءت تنام
يوسف هو بيسوق/ياربي معقول دي اللي شوفتها من شويه علي قد مانا مش بطي*قها ولسانها عاوز يتق**ص بس قمر بطريقه غير عاديه شعرها الطويل عيونها الخضراءه كلها علي بعضها جميل اوي ورقيقه شكلها م يدلش علي لسانها خالص
ووصل بيته
سليم راح بسرعه ل كارما كان مامتها مغمي عليها وكارما منهاره من العياط سليم طلب الإسعاف وف المستشفي
سليم ماسك ايد كارما وبيهديها وبعد عشر دقايق الدكتور طلع
سليم /خير ي دكتور طمنا
الدكتور/اي دا دكتور سليم هي المريضه تقربلك
سليم /اهلا ي دكتور اه حماتي
الدكتور ابتسم /الف مبروك
سليم بخوف عليها ابتسم وبقلق/الله يبارك فيك ي دكتور خير طمني
الدكتور/متقلقش لغبطت ف الاكل ف سكر علي عندها هي دلوقت فاقت وكويسه تقدرو تاخدو وتمشو وروشته دي فيها العلاج واسماء الأكل اللي تنفع بس تاكلها وبنظام وحضرتك دكتور صيدلي واكيد فاهم
سليم /اه طبعا تمام شكرا ي دكتور
الدكتور/العفو ي دكتور سليم ومشي

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

اترك رد

error: Content is protected !!