رواية ورد الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم شروق أحمد
رواية ورد الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم شروق أحمد
رواية ورد الصعيد البارت الثالث
رواية ورد الصعيد الجزء الثالث
رواية ورد الصعيد الحلقة الثالثة
ورد: مراتك مراتك ازاي
رحيم: هي زيك بظبط
ورد بجنون:انت مجنون انت اكيد اتجننت
رحيم بجديه: كلامك يتعدل عشان لو متعدلش اعدلهولك
ورد: انت بنادم زباله وعمري مهرجعلك تاني
ورد كانت هتمشي بس رحيم مسكها م ايدها جامد
رحيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام
ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي
رحيم ضربها بالقلم: انا شكلي معرفتش اربيكي هربيكي م اول وجديد
ورد: ونا متربيه احسن تربيه شوف اللي انت جيبها منين شكلها يقرف عل فكره
رحيم ببرود: عجباني ليكي في حاجه
ورد: انا مليش دعوه بس اللي عايزاك تفهمو اني ورقت طلاقي تجيلي انهارده قبل بكره
رحيم: اي رايك مش هطلقك ولا هتخرجي من البيت اساسا
ورد استغراب: ازاي
رحيم بخ*بث: زي كداا
وشلها وركبها ف اوضتها
ورد: رحيم ابعد يارحيم نزلني طيبب
رحيم: لا مش هبعد ولا هنزلك
ورد: لا دا انت مجنون
رحيم كان عايز يقولها مجنون بيكي بس: مجنون مجنون
ورد:طب نزلني
رحيم: لاا
ورد ببكاء: ونبي
رحيم: اهدي اهو نزلتك اهدي
ورد: ماشي عايزه نوتيلا
رحيم: مش هجيب
ورد: ونبي
رحيم: ماشي بس عقابك لسه جاى
وخرج
ورد قعدت تبكي عل حظها الوحش انو محبهاش وانو اتجوزت عشان يعذبها
وبعدين نامت
رحيم جبلها الحاجات ودخل
رحيم: ورد انتي نمتي (راح طفا الانوار وغطها ونزل)
رحيم: طب هنعمل اي ياريم
ريم: انا صعبانه عليا البنت والله مش وش بهدله
رحيم: هنعمل اي بردو
ريم: هقولك
عند ورد صحيت ولقت رساله من يوسف صاحبها
ورد بعتتلو ريكورد:انا عايزك في موضوع مهم
يوسف: في اي ياختي
ورد؛ انا عايزك تكون حبيبي
يوسف: نعم
ورد: لعبه بسيطه عشان نشوف رحيم بيغير ولا لا
يوسف: اشطاا
ورد: تمام هنبدا من بكره
يوسف: اشطا
ورد: باي
يوسف: باي
قامت ولبست سلوبته وفردت شعرها الناعم ونزلت
ورد؛ صباح الخير
رحيم وريم: صباح النور
ورد قاعدت تاكل
رحيم وريم: استغربوها
رحيم: رايحه فين بلبس العفش دا
ورد: خارجه مع حبيبي
رحيم بغيره: مين حبيبك دا
ف اللحظه دي يوسف دخل: حبيبها اللي هو انا
ورد: يوسف وحشتني وحضنتو
يوسف: ونتي كمان وحشتيني جدا
رحيم شد ورد من حضن يوسف
رحيم: كلامنا بعدين
رحيم ليوسف: ونت مين يااخ
يوسف: حبيب ورد وهنتجوز قريب بعد مطلقها مش دي مراتك وشاولو عل ريم
رحيم: ونت يهمك ف اي
يوسف: اصلا حبيبتي مينفعش تعيش مع ضره
رحيم: اطلعي فوق ياورد
ورد: اوفف قولتلك مش طلعه
رحيم: تيب نا هعرفك ازاي تتكلمي معايا كدا
ورد: يوسف الحقني
يوسف: اي ياكابتن انت اتهبلت
رحيم: لا اتجننت وضرب يوسف بوكس
يوسف: انت قدها ونزلو ضرب ف بعض
ورد: رحيم خلاص يوسف خلاص
يوسف ورحيم سابو بعض
ورد:طلعه بجد انتو تشيلو الواحد انا طلعه
يوسف طلع من الفيلا كلها
رحيم: وبعدين فيكي
ورد: دا انا كويس مجبتهوش وقولتلك جوزي
رحيم قر*ب من*ها: ابقي اعمليها
ورد: رحيم ابعد
رحيم: انا بجد سكتلك مش معنا اني بسكتلك كتيرر تغلطي
ورد: انت بنادم زباله اتفوو عليك انت ازاي عندك قلب تتجوز عليا بطريقه دي لا ومكفكش وخلتها تعيش معايا اي ياخي انا مش بنادمه زيكم دا انت طلعت قلبك قاسي وجاحد وكل يوم اقول يمكن يتغير ولا بتتغير ولا زفت اي هو مينفعش اعيش مبسوطه ابدا ف حياتي
رحيم: لا ينفع ونتي لما خنتيني انا قلبي وجعني لما شوفتك حضنا الشخص دا اللي ف صوره ولما حضنتي يوسف دا انا مغرتش لا غيرت وغيرت عليكي اويي عشان مراتي متتحضنش من الغريب طب مكنتي قولتيلي اني احضنك بس محدش غريب يحضنك دا انتي قلبك مات بس عارفه انا هدوقك المر معايا عشان نا مستاهلش معاكي كدا ومسكها من شعرها ودخلها ف اوضه ضلمه
ورد: رحيم هتندم يارحيم انا بخاف من الضلمه
رحيم: انتي لازم تتعاقبي
ودخلها الاوضه الضلمه وقفل عليها
ورد: نا خايفه يارحيم رحيم افتح ارجوك افتح
ورد قعده تكح كتير من التراب واغم عليها
رحيم قاعد يشتغل عل اللاب توب
وفضل يشتغل كتيرر
وبعدين نام
اشرقت الصباح
عند رحيم
قام ولبس وكان خارج بس قال يعدي يشوف ورد
دخل لقي ورد شفايفها زرقاء زي زراق الموت وشكلها تعبان جدا ومغمي عليها
رحيم شالها وقعدها عل السرير وايديها وجسمها متلج مثلا ثلاج الموت
وطلب دكتور
بعد دقايق جه الدكتور
رحيم: اي يادكتور مالها
الدكتور: بصراحه هي حالتها وحشه جدا وبسبب انها عندها ديقه تنفس ومش بتحب القفله ف هي عندها ديقه تنفس وكويس انك جبتني عشان هي ممكن كانت تموت فيها
رحيم: طب والعمل
الدكتور: انا ادتها حقنه عشان تفوق هي هتفوق كمان نص ساعه
رحيم: ماشي شكرا خالص
بعدد م الدكتور ماشه
رحيم قعد معاها
بعد نص ساعه فاقت
ورد ببكاء: طلقني
رحيم بغضب:******
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ورد الصعيد)
جميل