روايات

رواية عشقتك يا ميكانيكية الفصل الحادي عشر 11 بقلم شمس العمراوي

رواية عشقتك يا ميكانيكية الفصل الحادي عشر 11 بقلم شمس العمراوي

رواية عشقتك يا ميكانيكية البارت الحادي عشر

رواية عشقتك يا ميكانيكية الجزء الحادي عشر

رواية عشقتك يا ميكانيكية
رواية عشقتك يا ميكانيكية

رواية عشقتك يا ميكانيكية الحلقة الحادية عشر

جوري: ااه ظهري اتكسر
سيف: مش انتي لوحدك ياختي كملي شغل وانتي سكته
جوري: سيف
سيف وهوا يمسح السلم قال: عوزه ايه
جوري: هي العضلات الي عندك دي نفخ عيل عندو 14سنه يغلبك ويعمل وشك خريطه
سيف: اتنيلي دعلي اساس انو وشك سليم دا البت ملك مخلتش لكي ملامح
افتكرات جوري ما فعلته

بداء القتال كل من ملك وجوري اولا
ملك وهي متحمسه: جهزه يجوري
جوري بستهذاء: جهزه يصغنن يادوب انتهت من الكلمه وجداة بوك.س في وجهها واخر في معدتها واخر في الوجها عند اعيونها
سوزان وهي ترى جوري وهي تقع علي لارض
: اي المهزله دي يارحيم وقف ملك خليها تبعد عن بنتي
رحيم وهوا يجري علي المشايه: الي هيدخل هيكون مكنها
صمتت سوزان
نظرة قمر الي ملك وهي منصدمه ثم مالت الي مالك الذي يقف بجوارها: هي اختك دي مبترحمش البت ليه هتم. وت تحت ايدها
مالك: مش هتسبها غير لما رحيم يقول
قمر: انا بداءة اخاف من اختك الي يشفها ميقولش هي دي الي بعمل كدا
مالك: انتي لسه شفتي حاجه التقيل جي
قطع عليهم الحديث صوت رحيم وهوا يقول: ملك
وقفت ملك وهي تنهج: وقفتني ليه كنت سبني كمان شويه
رحيم لجوري التي ترجد علي الارض لا تنهض علي الوقوف: جوري هتعملي المطلوب منك ولا اقول لملك تكمل
جوري وهي تتاوه من الوجع قالت بصوت ضعيف: ماشي موفقه هعمل كل المطلوب
رحيم: تمام ادامك ساعه ترتاحي فيها وبداء شغلك حد يسعدها
ذهبت اليها سوزان وجنه وهم يخذوها الي غرفه لي معالجتها
ملك وهي تذهب الي رحيم: كنت سبني كمان شويه حرام كدا
قمر: ملك حرام كدا انتي شلفتي البنت بزمتك كان في مكان تتضربي فيه
ملك وهي تخرج لسنها: نننننن انا عوزه العب مع مالك
مالك: اشطا
بداء كلامن مالك وسيف
سيف: جاهز
هز مالك راسه وقال : أبدأ
بداء يسف في ملاكمة مالك
وكان مالك يتصدي الض. ربات بمهاره عاليه
ثم انتقل مالك من الدفع الي الهجوم وبداء في ضرب سيف في وجهه وفي جنبه
وكان سيف لا يستطيع اتصدي لضراب مالك لان مالك كان سريع وكان قصر قامته تساعده
كان مالك طوله 150سم
وكان سيف طوله 180سم
اوقع مالك سيف علي لارض ووقف ينظر اليه وقال: قوم
حاول سيف الوقوف وبعد محاوله وقف وبداء في الهجوم هوا كانت الق. تال حامس للغيه كانت ملك تشجع مالك وكانت تخبره
ملك: ياله ياملك خلص عليه
لا مش هنا وحده عند الضلوع
لااا
ايوا كدا
مالك ياله عوزه انفسك انا كمان
كان رحيم ينظر الي مالك وملك بفخر فكان رحيم يعلم اخوته فنون القتال الملاكمه والكرتيه والكنفو كان يدربهم بنفسه لكي لا يستقوي عليهم احد
وعلامهم كيفيت التجاره ففتح لمالك معرض سيارة بسمه وجعله يتعلم كيفيت اتعامل مع الناس والبيع والشراء لاكن لان تحت اسم رحيم لان مالك عمره لم تجاوز السن القانوني للتجاره
وكذالك ملك فتح لها معرض كبير جدا في بيع الملابس والمجوهرات والاحزيه ف هى لديها شغف في الموضه وتصميم لازياء
ولديها لتيه خاص بها تصمم ازياء ولدي رحيم شركه للازياء تخذ تصميمتها
رحيم: مالك
وقف مالك
رحيم سيف هتعمل امطلوب ولا مالك يكمل
لم يقضر سيف علي الرض من شداة الوجع فهز راسه بوج
رحيم ساعه وحده راحه وتركه وذهب الي الخارج ”
سيف: جوري بت ياجوري
جوري وهي تفق: ايه
سيف: خلصتي ولا لسه
جوري: ايوا خلصت اخيرا
وذهب كل من سيف وجوري الي غرفتهم ونامو من شداة التعب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في صباح اليوم الثاني
عند قمر اخذة تتمشي في حديقة المزرعه
وصلت الي جاراش يوجد به سياره يبدو انها فعلت حادث
اخذة قمر تتفقدها
نزلت تحت السياره وجداة ان فرامر السياره تم قطعها منذو زمن بعيد وان تنك البنزيم تم خرمه بشئ
وان سلك من اسلك مجموعة الكهراء لدي السياره تم قطعه
ذهبت قمر الي رحيم لكي تعلم عن هذه السياره
هل من الممكن ان تصلحها
وقفت امام باب مكتابه وهي متحمسه لاخذ لازن من رحيم لكي تصلح السياره
قمر وهي تفتح الباب وبينة راسها وقلت: لرحيم ممكن ادخل
رحيم: مانتي دخلتي لزمتها ايه ممكن
دخلت قمر وهي تبتسم
قالت: ممكن اخد لاذن منك لحاجه
رحيم: ايه هي
قمر: في عربيه لقتها عمله حدث ومضمره عوز اصلحها ممكن
رحيم وعلامات الضيق علي وجهه قال ببرود: لا ومترحيش هناك تاني وجلس
قمر: ليه بس انا عوزه اصلحها
رحيم وهوا غاضب: اخرجي ياقمر بره
قمر: مش خرجه انا عوزه اعرف
رحيم بغض وهوا يخبط علي الكتب قال: انا مش بعيد الكلام مرتين اخرجي بره
جرجت قمر من المكتب وهي تبكي
وذهبت الي غرفتها

يتبع..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *