رواية مسك الرعد الفصل الرابع 4 بقلم مريم
رواية مسك الرعد الفصل الرابع 4 بقلم مريم
رواية مسك الرعد البارت الرابع
رواية مسك الرعد الجزء الرابع
رواية مسك الرعد الحلقة الرابعة
في الصعيد
العمري. يلا يا ولاد جهزوا كل حاجه رعد جاي في الطريق
ليلى بفرحه. بجد يا جدي
العمري. ايوه يا بنتي
فاتن بفرحه. ابني جاي قالك فضلوا اد ايه هيتأخر
العمري. زمانه جي يلا خلصوا
هدى. مالك يختي فرحانه اكده
فاتن سمعتها بس مردتش عليها و مشت راحت تشوف الاكل
هدى. شوف الست بت يا نور نور انتي يا بت
نور. نعم يا امه
هدى روحي يا بت احهزي و ظبطي نفسك رعد جاي في السكه عيزاكي اول ما يجي عينن تيجي عليكي ما تتشلش
نور. حاضر يامه و ذهبت إلى غرفتها لتتجهز (اتجهزي اتجهزي 😂😂)
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
مجهول 1. رعد جاي النهارده
مجهول 2.ايوه انا اتأكدت
مجهول 1.ها جبتلي المعلومات عن مراته
مجهول 2. اه و اسمها مسك
مجهول 1. مسك اه
مجهول 2.اجيلك عشان تاخدهم ولا ابعتهم مع حد.
مجهول 1.لا تعال انت انا مستنية الساعه 9 في…………
مجهول 2. ماشي هكون هناك في المعاد
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
بعد نص ساعه في قصر العمري
العمري بفرحه. رعد وصل يلا عشان نستقبلوا
الكل. يلا
دخل رعد القصر ووراه مسك
فاتن راحت حضنته. ازيك يا حبيبي عامل ايه
رعد و هو يبادلها الحضن. بخير طول ما انتي بخير يا أمي
ادم و هو يتوجه اليه ليحتضنه. رعد حبيبي عامل ايه
رعد. بخير يا حبيبي و انت عامل ايه
العمري. عامل ايه يا رعد
رعد و توجه ايه و قبل يده. بخير يا جدي
هدى عمته. ازيك يا رعد
رعد. بخير يا عمتي
ليلى ببتسامه. ازيك يا رعد
رعد ببتسامه. بخير يا بنت عمي
نور بمياعه. ازيك يا رعد اتوحشتك جوي
رعد. بخير يا نور
العمري بإستفسار. مين دي يا رعد
رجع رعد الي ميك و امسك يدها بتملك و قال. دي مرتي يا جدي مسك
الكل بصدمه. ايه
رعد بابتسامه. مراتي
فاتن واتوجه الي مسك و احتضنها. زين ما اخترت يا ولدي
ثم سألتها هو انتي مش حاطه حاجه في وشك كده ولا كده
مسك ببتسامه. لا مش حاطه حاجه يا ماما انا كده طبيعيه
رعد فرح من مسك لما قالت لأمه يا ماما بس مبينش
العمري ببتسامه تعالي يا بتي سلمي عليا
مسك تقدمت و فعلت مثل ما فعل رغد بتقبيل يده باحترام
العمري بفرح. زين ما اخترت يا ولدي جمال و احترام
ليلى ببتسامه حزينه. الف مبروك يا رعد الف مبروك يا مسك
رعد الله يبارك فيكي
مسك اتجهت إليها واحتضنتها. الله يبارك فيكي يا قمر اسمك ايه بقا شكلنه هنبقا صحاب
ليلى بابتسامه ليلى
نور بحقدالف مبروك
مسك و هي مش مرتاحه منها. الله يبارك فيكي
فاتن. يلا يا حبيبي اطلع ارتاح انت و مرتك شويه علا ما نحط الغدا
رعد. ماشي يا أمي ثم امسك يد مسك و صعدا اي الأعلى
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
دخل رعد و من خلفه مسك الي غرفته
مسك بانبهار. واو دي اوضتك
رعد. اومال اوضت الجيران
مسك. لا بس حلوه اوي
رعد ماشي يلا انتي غيري هدومك هنا و شورلها على غرفه الملابس
مسك. ماشي ثم ذهبت إلى الغرفه لتغير ثيابها
عند رعد غير ملابسه الي شورت اسود و تيشرت سود
بعد قليل خرجت مسك ببجامه سيتان حمراء جميله عليها
نظر لها رعد ثم قال ايه الجمال ده
خجلت منه مسك كثيرا ثم قالت. انت بردو جميل
ضحك رعد على كسوفها ثم قال يلا ننام شويه عشان ننزل
مسك وهي تتثاوب. يلا انا مش قادره
ذهب رعد و مسك الي السرير لتنام مسك ليأخذها رعد داخل احضانه ثم يذهب في نوم عميق
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
تحت على سفزه الطعام
العمري. فين رعد و مرته منزلوش ليه
الخادمه باحترام. خبطت عليهم مردوش
فاتن. تلاقيهم نيمين درب لسه عرسان جداد
بعدها عم الصمت السفره لحين انتهاء الطعام ثم صعد كل واحد الي غرفته ليهم ببعض الراحه
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
هوووووووووووب يتبع في البارت الجاي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مسك الرعد)