روايات

رواية دموع زهرة الفصل التاسع 9 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل التاسع 9 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة البارت التاسع

رواية دموع زهرة الجزء التاسع

رواية دموع زهرة
رواية دموع زهرة

رواية دموع زهرة الحلقة التاسعة

سعاد بخوف من عصبيته: انا بحط س’م في اكل مدام زهـره بأمر من علي بيه
ليــل بصدمه: ايه… وانتي يــــا داده ليه تعملي كده..
سعاد بدموع: كنت مجبوره والله يـــــا بني.. غصب عني.. سامحني يـــــا بني…
ليــل بضحك: ابني ههههه ضحكتيني.. في حد يعمل كده في ابنه.. وهو صاحبي وكنت بعتبره اخويا يعمل كده هههههه…
سعاد بخوف ودموع : هو هددني بنتي الوحيده..
ليــل بصراخ وعصبيه: معتش عاوز اشوف وشك في القصر ده.. اول ما الصبح يطلع تاخدي حاجتك وتمشي من هنا.. انتي فاهمه..
سعاد بدموع: فاهمه..
في الصباح..♥
زهره كانت نايمه وصحت ملقتش ليــل جمبها..
زهـره بتعب: ليــل انت فين..
ليــل من وراها: انا هنا يــــا زهرتي..
زهره بخنقه: ليــل انت بتدخن..
ليــل بهدوء: اه..
زهره بغيظ من هدوئه: بس التدخين غلط علي صحتك يـــــا ليــل..
ليــل ببرود: ماليكش دعوه اذا غلط ولا لا.. انتي فاهمه..
زهره بصدمه: لا ليا انا مراتك..
ليل ببرود: مراتي منين يــــا زهره… هو انا لمستك لسه يــــا حبيبتي..
زهره بصدمه ودموع: ليــل انت بتقول ايه..
ليــل بعصبيه: ليل ليييييل… هو اسمي حلو للدرجادي.. اخرسي بقا.. انا زهقت منك ومن قر’فك..
زهره بدموع: قر’في..
ليــل بعصبيه: قولتلك اخرسي.. انتي مبتفهميش..
زهره بدون كلام سبته ودخلت غرفه الملابس وقفلت الباب عليها..
ليــل بعصبيه خرج من الجناح بل من القصر بأكمله..
في المخزن بتاع ليــل..♡

 

 

ليــل كان بيضر’ب في عماد بدون رحمه..
عماد بوجع: ارحمني يـــــا بيه.. ابوس ايدك..
ليــل بعصبيه: ليه يعمل فيا كده.. ليه انا كنت بعتبره اخويا..
ليــل لـ حارس: خدوه ارميه قدام اي مستشفي حكومي..
الحارس بايماء: حاضر يـــــا ليــل..
ليــل خرج من المخزن وطلب من السواق انو يوصله عند علي..
في منزل الهراوي..
علي كان نايم وجمبه عاهر’ته «نوجه»..
نوجه بصراخ: عاااا انت بتعمل ايه هنا..
علي بخضه: في ايه يـــــا نوجه..
نوجه شاورت بايدها علي شخص..
علي بصدمه: ليــل انت بتعمل ايه هنا..
ليــل ببرود: ليــل بيه يـــــا وس’خ شكلك نسيت نفسك.. ونسيت اني جبتك من الشارع.. واعتربتك اخويا.. بس طلعت وس’خ وخا’ين..
ليــل كان قاعد علي كرسي وحاطط رجل علي رجل..
نوجه كانت لسه هتمشي..
ليــل بعصبيه: اقفي مكانك.. انتي لسه حاسبك جااي بعدين..
نوجه بخوف وقفت مكانها..
علي بصدمه: انا منكرش ده بس اعتبرتك اخويا..
ليــل بضحك: اخوك ههههه.. وهو في اخ يعمل في اخوه كده..
علي بهدوء: غصب عني انا عملت كده عشان فكرت ان زهره ممكن تاذيك.. كنت خايف عليك..
ليــل بعصبيه: انت عارف ان زهره اضعف من انها ممكن تاذيني..
علي بهدوء: بس انت ضعفت يــــا ليــل من اول ما ظهرت زهـره في حيااتنا وانت اتغيرت.. وشغلنا باظ بسبها فكان لازم اتصرف.. واخلص منها..
ليــل بعصبيه: معتش عاوز اشوفك خلقتك الو’سخه دي تاني..
علي بصدمه: كل ده عشانها..
ليــل بعصبيه: عشان بحبها ومقدرش اعيش من غيرها..
علي بغيظ: انا عملت كل ده عشان مصلحتك مش اكتر.. اتمني تفهمني..
ليــل ببرود: انت من طريق وانا من طريق يـــــا علي.. وانا هسيب المستنقع اللي انا فيه وهبدا علي نضيف.. وسبه ومشي..
✰ـــــــــــــــــــــــ✰

 

 

في قصر الشرقاوي.. ♥
ليــل رجع علي القصر.. وفضل ينادي علي زهره..
ليــل بحب: زهرتي انتي فين.. لو ده مقلب منك ياريت تخرجي.. انا اسفه علي كلامي معاكي يـــــا زهرتي..
ليــل طلع الجناح ملقاش زهره..
ليــل بصراخ: زهره..
ليــل لقي رساله من زهره.. انا سبت القصر يـــــا ليــل بيه.. هخلصك من قر’في ومشاكلي.. ياريت مش تدور عليا..
ليــل بدموع: انا اسف يـــــا زهره. بس ارجوكي ارجعي..

يتبع..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *