روايات

رواية أجبرتني أعشقها الفصل الثاني 2 بقلم شهد على

رواية أجبرتني أعشقها الفصل الثاني 2 بقلم شهد على

رواية أجبرتني أعشقها البارت الثاني

رواية أجبرتني أعشقها الجزء الثاني

أجبرتني أعشقها
أجبرتني أعشقها

رواية أجبرتني أعشقها الحلقة الثانية

س:اعاااااا اعوذ بالله من الشيطا*ن الرجيم وقالت ايه الحلم ده وبدأت تركز فى شكل الاوضه اللى هى فيها
ياسمين/ايه ده انا فين
عمر/معايا يا ياسمين
ياسمين قامت وكانت هتمشى شدها وقال/أنا كنت مستنيكى لما تصحى بس ابوكى رماكى ليا عشان شويه فلوس
ياسمين بغضب/أنا معنديش اب وزقته وجت تخرج شدها وضر*بها بالقلم وقال/ده عشان خسا*رتى اللى خسر*تها بسببك وشدها من شعرها قومها وزقها ناحيه السرير وقال/واللى هعمله دلوقتى هيبقى اكبر انتقام يا ياسمين
ياسمين بخوف/هتعمل ايه طب بص أنا مستعدة اعتزر منك قدامهم كلهم
عمر فك زرار قميصه وقال/ممنوش فايدة وه*جم عليها تحت مقاومتها وصراخها بس هو كان أقوى منها
عمر الشرقاوى عنده ٣٠ سنه شاب طول بعرض بشرته قمحاويه وعنيه سودة كان معجب ب ياسمين بس حصل شى مكنش فى الحسبان
ياسمين عزام عندها ٢١ سنه بتكر*ة كل الرج*اله بسبب اللى ابوها عمله فيها وفى امها وأنه كان سبب مو*تها بنت قصيرة ورفيعه شعرها اسود وطويل وعنيها لونها ازرق
بعد ساعتين كاملين ياسمين كانت فاقدة وعيها وعمر بص لها بند*م وطلع تليفونه واتصل على الدكتورة
بعد وقت
الدكتورة خرجت من عند ياسمين وقالت/متعرضه لحاله اغتصا*ب والبنت مد*مرة واكيد نفسيتها اد*مرت لازم تروح المستشفى ولازم تقدم بلاغ
عمر/لو سمحتى يا دكتورة البنت ملهاش حد وانا هساعدها فبلاش مشاكل
الدكتورة/لو ديه رغبتها ف براحتها وسابته ومشيت
عمر دخل عندها وهى لسه نايمه قعد جنبها
بعد وقت صحى على صوت تك*سير وصريخها
ياسمين وهى ماسكه الاز*ازة/اياك تقرب أنا همو*تك يا عمر لاء أنا همو*ت نفسى وانت هتعيش بعذا*ب الضمير طوال حياتك ولسه هتقرب من ايدها الازازة عمر شدها ورمها وضر*بها بالقلم وقال/حياتك بقت ملك ليا يا ياسمين ونزل ل مستواها وقال/انتى ليا ومسكها جامد وشدها ناحيته وبقى يبو*سها وهى بتعيط وبتحاول تزقه

 

 

عمر بعد عنها وقال/البسى عشان أنا هتجوزك
ياسمين قاعدة والدموع اتجمدت فى عينيها
عمر قرب منها وقال/ديه اقل حاجه انت لسه مشفتيش حاجه يا ياسمين يا عزام
فى قصر اسد
سهيلة طلعت وكانت لابسه ترينج وكانت نعسانه قوى وأسد كان قاعد على السرير بيخلص شغل فراحت نامت عليه وفى لحظه كان أسد فوقها
سهيلة بخوف وعياط وببراءه/أنا معملتش حاجه أنا غيرت الفستان زى ما قولت لى يا عمو
أسد حط أيده على جسمها وقال/هو فيه عروسه تلبس كده ليلة دخ*لتها
سهيلة ببراءة/امال البس ايه يا عمو
أسد/يعنى مش عارفة
سهيلة/لاء
أسد قام وفتح الدولاب وطلع قميص يظهر اكتر ما يخفى وهى شهقت اول ما شافته ووقفت على السرير وقالت/مين قليل الا*دب اللى جاب دول يا عمو وبعدين البس ايه ده كله مقطوع
أسد بحزم/خشى البسيه
سهيلة بعند/مش هلبسه وراحت نامت واتغطت
أسد اتعصب قوى وراح نحيتها وشد الغطا وهى اتخضت وهو قال/خلاص نقطع دول وبدأ يقطع لبسها وهى بتعيط
سهيلة بعياط/ابعد عنى يا حازم
أسد اتصنم وسكت وهى قعدت وكمشت فى نفسها وبقت تعيط
أسد الغضب عمى عينيه ومسك شعرها وقال/عمل ايه انطقى
سهيلة بقت تعيط وهى خايفة وهو زقها وضر*بها بالقلم مرة واتنين وثلاثه وهو بيقول / انطقى
سهيلة من كتر ما ضر*بها فقدت وعيها وهو بعد عنها وقال/أنا هعرف واتصل بحد
أسد بغضب/تكونى عندى فى اقل من نص ساعه وقرب من سهيلة مسح الد*م اللى على مناخيرها وقطع هدومها كلها وجاب هدوم تانيه لبسهالها
بعد وقت سهيلة بدات تفوق وهى خايفة وبتعيط جت تقوم كتف ايديها ب أيده وقال/اخرسى خالص والباب خبط

 

 

أسد/نعم
الدادة/الدكتورة جت
أسد/دخليها
سهيلة بخوف/دكتورة لاء أنا مش عايزة دكتورة
أسد سابها والدكتورة دخلت
الدكتورة بياس/أنا عايزة اكشف عليكى
سهيلة/أنت واحده قليله الا*دب اطلعى برة
الدكتورة طلعت
أسد/بنت ولا لاء
الدكتورة/أسد بيه هى مش راضيه تخلينى اكشف عليها
أسد دخل بكل غضبه وهى حضنته وقالت/الدكتورة ديه قليله الا*دب
أسد مسك شعرها وزقها ناحيه السرير وزعق/ادخلى يا دكتورة
سهيلة جت تقوم كت*فها وكتم نفسها وهى بقت تعيط
أسد بغضب/متكشفى اخلصى
الدكتورة بدأت تكشف عليها واسد مك*تف سهيلة وبعد وقت أسد سابها وهى جريت على الحمام
أسد/ها انطقى
الدكتورة/بنت يا أسد بيه وقامت مشيت
سهيلة كانت فى الحمام قاعدة بتعيط
أسد/افتحى
سهيلة بعياط/حتى أنت و*حش هو كمان كان بيضر*بنى قوى انا عملت ايه عشان تضر*بونى
أسد/طب افتحى
سهيلة/عشان تضر*بنى تانى
أسد بصوت عالى/قلت افتحى
سهيلة خافت وفتحت وفجأة

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : ( رواية أجبرتني أعشقها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *