روايات

رواية عشق و جحيم السيف الفصل الحادي عشر 11 بقلم عبير الزهور

رواية عشق و جحيم السيف الفصل الحادي عشر 11 بقلم عبير الزهور

رواية عشق و جحيم السيف البارت الحادي عشر

رواية عشق و جحيم السيف الجزء الحادي عشر

عشق و جحيم السيف
عشق و جحيم السيف

رواية عشق و جحيم السيف الحلقة الحادية عشر

مش زي ما توقعتم كانت ريهام😉☺️
عارف بوضت الدنيا بس عادي مش كدا 😒☺️😉
ريهام و على وجهها علامات الخوف… حور تعالي بسرعه
حور… في اي
ريهام.. سيف باشا رجع من شويه
حور بصدمه و فرحه … اي سيف رجع.. و قامت بسرعه عشان تشوفو
نزلت بسرعه عشان تشوفو و اول ما شافتو بدون وعي راحت حضنتو جامد اوي و قالت
حور بعياط.. فين كنت كل الايام دي وحشتني اووي
سيف اتصدم من ردا فعلها و كان فاكرها بتكرهو
سيف بطريقه غريبه… بعد كل دا العملتو بيكي
حور… اه.. انتا تبقا في الاخر جوزي و……
سيف.. و اي قولي
حور استغربت من طريقتو الكويسه معاها بس حبت تعيش اللحظه دي. و بكسوف……. و حبيبي
سيف لمح زين خارج من الغرفه بتعتو
لاتعلمون اين كان طيله تلك الايام نعم زي ما توقعتو كان بيعمل عمليه لعنيه و رجع بشوف تاني بس مش عايز حد يعرف دا
دا سر بيني و بينكم ماشي ☺️😉
سيف اتصدم و قال في نفسو اه يا….. ماشي انما وريتك مش هيكون اسمي سيف….
زين خارج من الغرفه و سمع حور بتقول اي و اتصدم من دا كان فاكرها حبتو و راح الغرفه بتعتو و بدك جو الاكشن وقال في نفسو ماشي كله كم يوم وتكوني بتعتي 😉
سيف بص عليها و ما ينكرش كانت جميلا اوي اوي بس اي مش هقول حاجه تانيه 😉
سيف و هوا يمسك وشها بين يديه.. ويقول.. حبيتيني حتا وانا اعملك المعامله الوحشه دي و.. اكمل…..و انا اعمى برضو
حور حطت صباعها على بقو وقالت… هش متقول حاجا وختا اذا كنت اعمى انا برضو واجبي اوقف جنب جوزي عادي مايهمنيش اذا بتشوف ولا لا بس اليهمني انتا بتحبني
سيف…. مش هقدر اجوابك دلوقتي
حور…. عادي مش مهم… جعان احطلك اكل
سيف… لا بس عايز ارتاح
حور اخدتو على الغرفه بتعتو..بس هوا عمل حاجه حور متوقتهاش سحب حور عليه و بدء يبوس فيها و يشتم عبيرها و و حور متنكرش انها حبت الموضوع دا لكن قامت بسرعه من على سيف و قالت بحرج انتا لازم ترتاح شويه و سابتو و مشيت
سيف لنفسو…. مش هينفع…..
* اوبس عارفه متفاجئين من تغير سيف. بس هتفهمو كل حاجه في وقتها ☺️☺️😉😉
حور كانت مبسوطه وفرحانهاوي من تغير سيف معاها كدا و قالت لازم اكلم ادهم زمانو ميعرفش
حور كلمت ادهم وقالتو
حور…. السلام عليكم ازيك يا ادهم عامل ايه
ادهم.. وعليكم السلام.. الحمدلله بخير انتي عامله ايه
حور بفرحه … الحمدلله بخير. عايز اقلك خبر حلو اوي
ادهم بستغراب.. اي هوا
حور بفرحه شديده… سيف رجع اليوم

 

 

 

 

ادهم بصدم.. ايه…. انتي بتتكلمي بجد
حور بفرحه… اه والله و هوا طلع الوضه بتعتو يستريح
ادهم بفرحه…. انا جاي حالآ
/ حور و ادهم بقت علاقتهم زي الاصدقاء عشان بفتره اختفاء سيف هوا كان بطمن عليها و هيا كانت بتكلمو عشان تعرف اذا ادهم عرف حاجه عن سيف /
حور طلعت الاكل لسيف… و مشيت من قدامو خافت ليعمل زي ما عمل من شويه
.
عند ادهم كان بكلم حد
ادهم بفرحه… السلام عليكم ازيك يا اسر
اسر.. الحمدلله بخير .. انتا ازيك عامل ايه… مالك يابني فرحان كدا لي
ادهم بفرحه… دا انا عندي خبر ليك بمليون جنيه
اسر بستغراب… الله واي هوا ياعم
ادهم بفرحه شديده…..دا سيف رجع
اسر بتفاجئ… انتا بتكلم جد
ادهم…. اه والله من شويه عرفت
اسر… يالله انا مسافه السكه و اكون في الفيلا
ادهم… ومتنساش تجيب معاك طنط و عمو مصطفى
اسر.. حاضر ياسيدي.. يالله سلام
ادهم وصل عند سيف الفيلا و برضو اسر و مامته و باباه
// عيلت الجراحي… مصطفى الجراحي هوا الاب و مراته اسمها ريم… و الابن اسر عائلة الجراحي في شراكه معا سيف و هما معرفه قديمه و يعتبرو عيله وحدا اه هوا مفيش بينهم قرابت دم بس يعرفو بعض من زمان مصطفى يعتبر سيف متل ابنو اسر وبحبو اوي /
دخول كلهم وراحو غرفه سيف حور مشافتهم وهما داخلين كانت عامله قهوا لسيف
** البنت مش مسدقه نفسه 😜**
ريم.. كدا يا ابني تخوفني عليك دا انا والله بعتبرك زي ابني
سيف…. حقك عليايا ست الكل والله مش بيدي
مصطفى… كدا يابني دا انا والله كنت حاسس روحي اتسحبت مني انتا تعرف معزتك عندي
سيف… حقك عليا يا عمو
ادهم.. كدا يا ابو الصحاب سايبني ادور عليك زي المجنون
سيف بضحك.. هوا انا عيل عشان تدورو عليه كدا
اسر.. نهون عليك كدا يعني لو طنط هاجر جت ملقتكش هيحصل معاها اي دا الحمدلله طنط قالت عايزه تقضي كم يوم هناك
سيف… والله متهونوش عليا بس حبيت اقضي كم يوم لوحد كدا
دخلت حور هيا ماسكه صينيه و فيها فنجان قهوة و قالت
حور…انا جبت لك القهوا
ريم…. مين دي يا سيف

 

 

 

 

سيف ببتسامه.. دي مراتي حور
ادهم اتصدم من طريقتو كدا
ريم… معقول كدا انتا مش كنت خاطب لين ازي دا يحصل
سيف بنفس.الابتسامه…. دي قصه طويله و مش حاب اوجع دماغك فيها
ريم.. تعالي يا بنتي واقفه كدا لي
حور بكسوف قربت و راحت عند ريم
حور… بكسوف.. ازيك ياطنط
حور سلمت عليها و قالت
حور.. ازيك يا عمو ازيك يا ادهم ازي حضرتك
اسر.. انا اسمي اسر
حور.. تشرفنا
ريم بحبه.. بسم الله ماشاء الله.. على الاخلاق ربنا يحميكي يا بنتي
حور… الله يسلمك
عند ندى
بدى بعصبيه.. سيب ايدي يا حي*وان
احمد….. ههه تجهزي نفسك انا هاجي اخطبك بكره
ندى بقر*ف.. دا على جث*تي
احمد بضحكه شري*را… هههههه ههه هتشوفي
في المساء

 

 

 

 

عند حور
حور كانت رايحه الغرفه بتاعتها لكن استوقفه ذالك الصوت الغاضب
…. انتي رايحه فين
يا ترا مين دا الاستوقف حور وايه سبب تغير سيف معاها كدا و هل فعلآ احمد هيتزوج ندى و زين هيعمل اي بعد رجوع سيف

يتبع …..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية عشق و جحيم السيف )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *