روايات

رواية أخطأت وأحببتك الفصل الرابع 4 بقلم سولييه نصار

رواية أخطأت وأحببتك الفصل الرابع 4 بقلم سولييه نصار

رواية أخطأت وأحببتك البارت الرابع

رواية أخطأت وأحببتك الجزء الرابع

رواية أخطأت وأحببتك
رواية أخطأت وأحببتك

رواية أخطأت وأحببتك الحلقة الرابعة

-نعم يا اخويا …
قومت وانا متعص*ب منه …
بص ليا هشام بصدمة وقال:
-فيه ايه يا حسام مالك …أنا قولت حاجة غلط …أنا حتي بطلب ايد البنت علي سنة الله ورسوله
-وانا رافض ..
-ليه رافض …هو انا وح*ش يا حسام ولا ايه احنا هنبقي اهل ..وبعدين أنا حبيت تقي ومحاولتش اتعدي حدودي وجيت اتقدم اهو …
قومت بغض*ب ومسكت قميصه وقولت بشك:
-انت خرجت معاها. كلمتها
هو هشام رأسه وقال:
-والله ابدا من وقت ما طلبت منها ترقص ورفضت وانا مشوفتهاش تاني بس انا من وقتها مش قادر انساها وعايزها …وجيت اتقدم
-اخر*س
-مالك يا حسام بقولك عايزها تبقي مراتي
-بقولك اخر*س يا حي*وان …تقي تبقي مراتي أنا
زعقت فيه من غير ما احس …رجع هشام لورا وبهت وقال:
-ايه ؟!مراتك؟!!ازاي …
وبعدين مسك قميصي وهو بيزعق:
-واختي يا ند*ل اللي وهمتها بحبك. ..محلها ايه في حياتك …كنت ناوي تخد*عها …

 

 

 

وبعدين ضرب*ني علي وشي وهو بيقول :
-كنتي متجوز ورغم كده بتكلم اختي وخليتها تتعلق بيك يا حسام أنا عمري ما شوفت اح*قر منك في حياتي اوعدك يا حسام اني هد*مرك …
وبعدين مشي وهو متع*صب …غمضت عيني بألم …كل حاجة ض*اعت فجأة. .الصفقة ورانيا …
….
حاولت اكلم رانيا كانت بتر*فض اتصالاتي حتي عملتلي بلو*ك علي الفيس والواتس …روحت وانا مضا*يق ولقيت تقي بتصلي …كنت غض*بان …حاسس اني عايزة افضي غض*بي في اي حد وملقيتش الا هي يدوب خلصت صلاة روحت مسكت أيدها جامد وقولت :
-لا متدينة اووي بروح امك
بصتلي تقي بخوف فقولت وانا بهزها.
-مفكرتيش في ربنا ليه وانتي بتسلمي نفسك لواحد ميسواش …مفكرتيش فيه ليه وانتي بتز*ني…
دموعها نزلت وكانت عايزة تتكلم فزعقت فيها جامد وقولت:
-اخرسي متتكلميش …دلوقتي جاية تصلي وتتوبي ..دلوقتي عرفتي ربنا …دلوقتي خايفة منه …مخوفتيش منه وانتي بتسلمي نفسك لواحد غريب عنك …ليه مخوفتيش وقتها …
دموعها نزلت اكتر وقعدت تبكي جامد وقالت:
-غلطت …غلطت ويارتني مو*ت قبل ما اعمل كده .. أنا بدعي أن ربنا يسامحني …مش عايزة الا انه يسامحني …
بصتلي بأل*م وقالت:
-انت فاكر فرحانة بوضعي…أنا كل يوم بقر*ف من نفسي …بتمني ارجع الوقت شوية والله مكنتش هعمل كده …أنا معرفش عملت كده ازاي والله …انا مكنتش بخليه يلمسني بس هو قعد يزن عليا يا حسام وده مش عذري بس الش*يطان كان اقوي مني …أنا خا*طية واستاهل المو*ت عارفة …وانت مظلو*م انك ارتبطت بواحدة زيي وانا زعلانة عليك …عشان لو ليا اخ متمناش أنه يرتبط بواحدة بنفس أخلاقي …بس بحاول والله اتوب واكف*ر عن ذنوبي ..وانت مش مساعد أنا مستعدة اعمل اي حاجة أنا عارف انك بتحب رانيا وبقولك اعتبرني مش موجودة واتجوزها بس ابوس ايديك مته*نيش اكتر من كدة لاني ده بيكسرني …انت انسان كويس وانا مستاهلش انك تلو*ث قلبك بالحق*د حتي لو عشاني ..
بهت وانا بسمع كلامها…بعدين هي اخدت بعضها ومشيت …
….

 

 

 

عدت الايام وزي ما توقعت خسر*ت الصفقة ورانيا راف*ضة تكلمني …تقي لما عرفت عرضت انها تروح وتكلمها بس انا رفضت تماما …
…..
في يوم
كانت تقي في المطبخ وموبايلها قاعد جنبي ..فجأة جاتلها رسالة علي الواتس معرفش ليه فتحت الموبايل واتصدمت لما لقيت فيديو ليها هي وتامر في وضع مخ*ل ورسالة من تامر بيقول :
-ايه رأيك ابعت لجوزك الفيديو اللطيف ده واوريه ازاي مراته المحترمة فرطت في شر*فها!!!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أخطأت وأحببتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *