رواية أحببت شبه ميت الفصل العاشر 10 بقلم فرح محمود
رواية أحببت شبه ميت الفصل العاشر 10 بقلم فرح محمود
رواية أحببت شبه ميت البارت العاشر
رواية أحببت شبه ميت الجزء العاشر
رواية أحببت شبه ميت الحلقة العاشرة
وف يوم .. كان عمر في الشركة
وكنت قاعدة في الجنينة
=ست تالين
-نعم ي دادة
ف واحده عاوزكي برا وبتقول انها مرات عمر بايه
ا-يه!!!!طب طب خليها تيجي
جت ويارتها ما جت كانت هي نهي اللي كانت معه ف الصوره اللي شوفتها اول مجيت
-اي دا انتي نوسة ناني اه اه نهي نهي صح
=اي دا انتي طلعتي تعرفيني يعني وفرتي عليا كتير واثبتيلي ان معرفش ينساني و حكالك عني
-ههههههههههههه مش قادرة ههههههههههه مين اللي ينساكي هو مش فاكرك علشان ينساكي اه ثانية ثانية انتي فاكرة ان هو بينساكي بيا ههههههههه ضحكتيني انتي اللي حاول ينساني بيكي حتي ف دي معرفتيش
=ينساكي ينساكي ازاي انتي مين بظبط
ببتسمة مستفزة
-تالينه🤐😉
=تا اي ازاي انتي رجعتي ازاي وليه لقاكي ازاي
-ازاي صدفة وقدر ربنا ليه بقا متخصكيش بس هقولك علشان ماليش مكان غير جوا قلبه دا مكاني
حاولت تغير الموضوع وتداري توترها
=انا بقا مراته
-مرات مين ي عنيا معلش
=مرات عمر حتي شوفي
تطلعتلي قسيمة
انا متصدمتش لاني كنت متوقعة منها كده بس انا واثقة ف عمر متهزتش بس كنت زهقانه فا قولت العب شوية واضحك لغيت لم عمر يرجع من الشغل
بتمثيل
-اي دا مستحيل دا بيحبني انا
=اهو اديكي شوفتي بيحب مين واظن ان مينفعش تفضلي ف الببت مع عرسان جدداد امشي من بيتي
-انا فعلا ماليش مكان هنا
وطلعت اجري ع فوق
طلعت ضحكت ضحك لغيت لم قولت ي بس واتصلت بعمر
-اي حبيبي خلصت ولا لسه
= اه ي حبيبي خلصت وف الطريق اهو
-طب احم عمورتي
=احم وعمورتي عاوزه اي ي تالين الدخلة دي انا عارفها ف اي
-بص مينفعش اقول بس انا زهقانة وهلعب لغيت لم تيجي اوكي فا لم تيجي متصدقتش اللي هعمله
=ف اي انا مش فاهم حاجة متقلقنيش
-مفيش بس اسمع كلامي بس
بزعيق
=تالين متعصبنيش بدات اقلق ف اي
-ي عمر مش هعرف اقول لم تيجي واسفة ع اللي هعمله متزعقش
قفلت ف وشه ع طول
ي صغيرة ع الموت ي لوزه دا مش يفتكر انك تالينه ولا حاجه دا هيقتلك يلا هي موته ولا اكتر انزل بقا اشوف بنت المبقعة دي بتعامل اي
نزلت لقتها حاطة رجل ع رجل وبتشرب قهوة
ف سري
الهي تقف ف زورك ي بعيدة دا كويس ان خالته مش هنا كانت جبتك من شعرك اللي فرحانه بيه دا وهو شبه سلك الموعين
شافتني
=اي ملمتيش لبسك ليه
بعياط مصتنع
-عاوزه اعرف منك حاجه
=ها ارغي خلصيني حبيبي اكيد شوية وراجع من شغلو عاوزه اطلع البس واستقبله
كنت ف اللحظة دي هموت واجبها من شعرها بجد
-هو اتجوزك ازاي وامتي وفين
=هه وانتي مالك اتجوزني امتي ولا ليه وفين المهم ان بيحبني انا واتجوزني
بزعيق
=اي اللي بيحصل هنا
اتخضيت اتمنيت الارض تنشق وتبلعني قبل ما هو يبلعني
-بقا اتجوزتها ي خاين بتكدب عليا ي عمر وطلعت بتنسها بيا حرام عليك
عمر بصلي بصدمة
فا غمزتله
=اقعدي انتي بس ع جنب وفقلك
جواز مين وزفت مين واي اللي راجع البتاعة دي مش كنتي غورتي وهربتي انتي وو اللي كان اكتر من اخويا الله يرحمه بقا
بصدمه
=انت انت عرفت منين انه مات
=هه وانتي فاكره اني نايم ع وداني لا وفاكره انكم ضحكتو عليا سبتكم بمزاجي كان ممكن اوديكم ورا الشمس انتم الاتين وانتي عارفة ما حبتكيش حاولت انساه بيكي معرفتش ماحبتكيش كنتي ست شيك ومركز زوجة مناسية ومنستش انك رفضيتني زمان وخليتك تكوني معايا دلوقتي علشان اوريكي عمر اللي رفضيته زمان دلوقتي بقا اي معرفتيش حتي تبقي ربعها ماحدش قدر ولا يقدر يبقا زيها انتي واحده مغرورة وتقرف وانا عمري ما يشرفني اني اتجوز واحده زيك اهو اللي هربتي معه باعك وسابك ومات ف الاخر اخرجي برا بيتي متجيش جنب مراتي تاني لانها اغلي ما املك ومش مستعد اخسرها تاني اخرجي برا بيتي وليا حساب معها انها تسمح با الاشكال دي تخش هنا
-الله وانا نالي ي لمبي كنت عاوزه اتسلي والعب شوية واضحك
بصدمة
=تضحكي تضحكي ازاي دا اتجوز !!!
-هه وانتي فاكره اني صدقتك انا سبتك تهبلي بس علشان كنت عاوزه العب واضحك عليكي شوية كنت زهقانه
=انتي بتقولي اي مستحيل عمر عمر انا بحيك متسبنيش ي عمر هي محبتكش انا اللي حبيتك متسبنيش
=اخرسي اسيرتها حتي متجيش ع لسانك اخرجي برا بيتي ومتجيش هنا تاني لو رجعتي مش هيكفيني غير موتك
وتطردها برا
بزعيق
-تالين
بيدور عليا احيه اروح فين واجي منين هتموتي ي سوسو اعمل يالهوي دا جي
وجبني من قفاية
=لو حلفتلك اني مش قصدي اقفل ف وشك وكنت عاوزه العب شوية مش هتصدق صح
-دا انتي نهارك مش فايت انهارده بقا بتقفلي ف وشي وانا خاين
= قطع لسان اللي يقولك عليك كده دانت سيد الرجالة
-اي بهز معكي سيد اي مبتهزرش
=مين ي اختي
– بهزر اوووف ي عمر سيب الشاكت انتي قافش حرامي
=اللي اي ي اختي شاكت انتي تعليم مجاني ي بت مش منظر دكتورة دي وربي ف دكتوره قصرة كده
-عمر مسمحلكش متجرحش مشعييري واحساسي انا مش قصيرة
=باااااس تلوث سمعي بقا واخدت بالي فعلا انتي مش قصرة انتي مش موجوده اصلا
-بس ي عمود نور انت
=بقا انا عمود نور طب وربنا ماانا سيبك
وطلع يجري ورايا
=انا عيلة انا اسقة متخد شع كلامي
-لازم تتنفخي علشان تظبطي
بااااااااس اي اللي بيحصل هنا
-خالته وحشتيني
اي اللي بيحصل هنا وماسكها من قفها شبه الفار مبلول كده ليه
با براء
=ي ماما مش عاوزه تتجوزني يضريكي
-تا اي مين فين اي اللي بيحصل
لولولولوووووولي
=دا يوم الهنا مش عاوزه ازاي بس دا دايبة ف دابديبك دبدوب دبدوب 😂
-خالتو بقا سبيني اتقل
-وانت اااااااا
لفيت ولقيته راكع ع رجليه وف ايدو دبلة شكلها حلو اوي اوي
=تاليني تتجوزيني تقبلي تبقي مراتي وتبقي شريكة حياتي زي ما انتي ا وبنتي اللي ربتها وامي التانية وحبيبتي تقبلي تشركيني بقيت عمري تقبلي تبقي معايا ف الوحشة قبل الحلوه تقبلي تبقي وتيني تبقي الاقرب ليا من نفسي تقبلي تكوني ام اولادي وبير الاسراري واماني اتعذبت ف بعدك كتير متعذبنيش اكتر استحملتيني وانتي متعرفيش انه انا حبتيني وانا مش موحوز ف الحياه اصلا حبيتي واحد شبه ميت خفتي ع فلوسي ومالي اخدتي بالك من امي وانتي متعوفيش انها تقربلك اصلا بصالة متمنتش حاجه ف حياتي من ربنا غيرك ف كل صلاه وراكعة وانك ترجعي لحضني وتبقي ليا
دمعت لا دمعت اي عديت الدموع دي بمراحل عيطت عوض ربنا حلو اوي
-موافقة ❤
اخدني ف حضنه كان هو اماني حضني جامد اكني ها اهرب
بس كده ي عيوني وجيتو انتم وماليتو حياتنا
ماما هو انا هلاقي حد يحبني زي ما بابا بيحبك كده
-اكيد ي بحر
=بتعملي اي ي تاليني باس راسي واخزني ف حضنه
-ماما كنت بتحكيلي قصتكم
بصلي بحب الدنيا كله ف عيونه
=الحكاية لسه مخلصتش ي بحر لسه بحبها زي الاول واكتر ربنا بعتهالي هدية تاليني وبعديها بعتالي انتي و عهود و ريان
بحبك ي عمورتي ❤
THE END
جماعة حبو رجالة رجالة بجد ف زمان الرجالة تتشبه بنسا ف زمن ف اشباه رجالة
الحب عمره ما كان وحشة وبيعذب زي ما ف ناس كتير بتوصفه الحب جميل لكن انتم اللي اختيارتكم غلط اختارو رجل متهونيش ع قلبه ابدا مهما حصل ويراعي ربنا فيكي وتكوني حتة من قلبه …………
كنت لقلبي اجمل عوض وصدفة فا كنت اغرق بعينك التي تشبه نهر من العسل اكتر واكت. ورجفت قلبي عند لقائك لان تختلف ابدا فا كل مره القاك واكنها اللقاء الاول 🧚♂️🖤
- لقراءة الرواية كاملة اضغط على : ( رواية أحببت شبه ميت)