روايات

رواية عشقت طفلتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق عمرو

رواية عشقت طفلتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق عمرو

رواية عشقت طفلتي البارت الثالث عشر

رواية عشقت طفلتي الجزء الثالث عشر

عشقت طفلتي
عشقت طفلتي

رواية عشقت طفلتي الحلقة الثالثة عشر

مساءا ف فيلا السيوفي ❤وخاصة ف الطابق العلوي
لميس بحزن:كده تمام يا بنات
حور:واووو انتي طلعه حلوه اوووي
ليان:اممم اي الجمال ده بقا يبخت العريس بيكي
لميس بدموع:مش فارقه معايا حاجه
ليان:بت انا قولتلك اي اضحكي صح وريني ضحكتك الحلوه بقا
لميس ببتسامه:حاضر
حور:ربنا يحميكي يحببتي واشوف ضحكتك علي وشك دايما
ليان:يلا ننزل بقا
حور بخوف:انا خايفه من يوسف
ليان:هيقتلك 😂
حور بخوف:استنو هغير بسرعه
ليان بمرح:بس بس هو ده المطلوب 😂
((حور كانت لبسه فستان بلون الابيض ضيق جداا طويل ومفتوح علي طول رجليها وفرضت شعرها وضعت قليل من الميكب مما جعلها فاتنه الجمال))
حور 👎👎

اما عن بطلتنا ليان وجمالها ❤
كانت لبسه فستان ملفت جدااا 👇👇كانت ف غاية الجمال ❤

اما عن بطلتنا لميس وجمالها الخاص بيها الممزوج بلرقه والبساطه ❤كان ملفت بعض الشئ بس كانت بالغة الانوثه والجمال ❤

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤
ف الاسفل ❤
نزلت البنات وجلست لميس بجانب والدها دون ان تنتبه للجالسين
عادل((والد لميس)): نوروتنا يجماعه
لميس بتسرع شديد: انا مش موافقه ومش عايزه اتجوز
عادل: عيب كده يا لميس
وفجاه لميس سمعت صوت فهد واتصدمت
فهد: بعد اذنك يعمي سبنا لوحدنا خمس دقايق
عادل: حاضر يبني انا واثق فيك لانك زي يوسف ابني وانا اللي مربيك
فهد: وانا قد الثقه يعمي
وخرج الجميع وسابو لميس وفهد لوحدهم
فهد: ممكن اعرف مش موافقه لي
لميس بدموع: يعني انت عامل فيا كده من الصبح قلبي هيقف لي كده حرام عليك
فهد: بس بس يروحي والله انا كنت هعرفك بس يوسف طلب مني اعملهالك مفجاءه وبعدين المفروض تكوني واثقه يا لميس اني مستحيل اسيبك لحد غيري لانك انتي ملكي انا حببتي انا وقريب اوووي هتكوني مراتي ام ولادي ويكون عندي منك لميس الصغيره
لميس بحب:انا بحبك اوي يا فهد للحظه فكرة اني هكون لحد تاني حسيت روحي انسحبت مني كنت هموت والله اول منزلت من فوق مبصتش ف وش حد اصلا عشان كده رفضت علي طول
فهد بمقاطعه:خلاص اهدي يروحي انا جمبك وومستحيل حد يبعدني عنك ولايبعدك عني ودلوقتي اعتبر انك موافقه ❤
لميس: طبعا موافقه
ودخلت كل العيله…..
كامليا((والدة فهد)):اي يا بنتي رايك اي
لميس بكسوف:اللي انت شايفو يا بابا
يوسف:😂 موافقه يا بابا
الجميع بضحك:😂 اكيد موافقه
لميس اتكسفت جدااا ووشها احمر ❤
حنين((والدة لميس)):خدت لميس ف حضنها مبروك يروحي هتكوني احلي عروسه ف الدنيا
لميس:الله يبارك فيكي يمامي ❤
هبه((والدة حور)):مبروك يروح قلبي افرح بيكي قريب انتي وحور ❤
عادل:طب يجماعه نتكلم شويه عشان نتفق
حسين((والد فهد)):واحنا معاك ف اي حاجه
عادل:لميس امتحانتها كمان اسبوع وبعد الامتحانات نعمل الخطوبه ❤
حسين:حلو اوي فكره جميله جدااا
يوسف:بعد اذنك يا بابا ممكن اقول حاجه
عادل:طبعا يلني اتفضل
يوسف: بفكر اعمل فرحي انا وحور نفس اليوم مع خطوبة فهد ولميس بقالنا اسبوعين كتبين الكتاب بعد اذنك طبعا ياعمي انت وحور
عادل:فكرة جميل يبني بس شوف عمك راي اي برضو وحور رايها اي
محمد((والد حور))«:معنديش مانع يبني رايك اي يحور
حور بفرحه:اللي انت شايفع يا بابا صح اعملو
محمد:علي خيرة الله اتفقنا
الجميع:الف مبروك يبنات
ليان بحب:مبروك يحبايب قلبي فرحتلكو اوي
مراد:مبروك يا فهد مبروك يا يوسف
فهد ويوسف:عبالك يصحبي لما تتكلبش انت كمان
مراد بص ل ليان بحب:يارب يصحبي ❤
ليان اتكسفت من نظرة مراد جدااا
وخرجت بره ف الجنينه ❤
مراد:انا همشي بقا واكلمكو بكره ان شاءلله
يوسف وفهد:ماشي مع السلامه
وخرج فهد وجد ليان وقفه لوحدها وباين الحزن علي وجهها قرب منها وشدها من ايدها لمكان بعيد عن الانظار
ليان:انت مجنون انت بتعمل اي
مراد:سمحيني بقا انا اسف اعمل اي تاني عشان تمسحيني والله العظيم بحبك اوي ومستحيل ابعد عنك سمحيني
ليان بضعف من قربه:لو سمحت ابعد عني
مراد قرب منها اكتر وقاال:مش هبعد عنك هقرب اكتر واكتر سمحيني والله العظيم مش هغلط تاني اخر مره انا اول مره اكون ضعيف كده بس بضعف قدامك انتي لانك نقطة ضعفي وف نفس الوقت نقطة قوتي
ليان:تعرف اول مشوفتك قلبي دق ليك وحسيت اخير انو قلبي بدا يدق لحد بس للاسف وثقت فيك ووقعت علي وشي ف الاخر
مراد:اديني فرصه وحده وواعدك انك مش هتندمي
قرب منها مراد وسند راسه علي راسها وقال: بحبك اوووي يا ليان سمحيني
ليان بضعف:وانا كمان بحبك اوي
مراد بصدمه ولهفه:بجد بتقولي اي قولي تاني كده
وشال ليان وفضل يلف بيها وحضنها من الفرحه ❤
ليان:نزلني يغبي وابعد عني مينفعش كده
مراد:انا اسف يحببتي بس اتسرعت شويه من فرحتي
ليان:طب سبني بقا عشان اطلع عشان اتاخرت
مراد:حاضر بكره هستناكي الساعه7 هبعتلك العنوان
ليان:اوك باي بقا
مراد:باي يروحي
وطلعت ليان وهي مش مصدقه اللي حصل كانت ف غاية السعاد فهل السعادة هتستمر ولا لا؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤
مشي الجميع اما يوسف كان بيغلي من حور ومن لبسها ومعرفش ينام وقام خبط عليها ف غرفتها
حور بنوم:امممم مين
يوسف فتح الباب ودخل
يوسف بعصبيه:اي الزفت اللي انتي كنتي لبساه ده ها كام مره قولت متلبسيش زفت انتي لي مبتسمعيش الكلام لي دايما بتحبي تنرفزيني ليه ونتي عارفه اني بغير عليكي من نفسي ليه دايما كده يا حور ها
حور بعياط:انا اسفه والله مش هتتكرر تاني
يوسف بضعف من منظرها ودموعها:خلاص اهدي انا اسف اني عليت صوتي بس اضيقت ومعرفتش انام
حور قربت من يوسف وحضنته:خلاص انا اسفه والله مهتحصل تاني
يوسف:ماشي ارجعي نامي انا ماشي
حور مسكت ايدو
حور:خليك معايا نام معايا النهارده
يوسف:مينفعش يحببتي
حور:انت علي طول كنت بتنيمني ف حضنك
يوسف:دلوقتي يحببتي انتي كبرتي وبعدين خلاص كلها اسبوعين تلاته وتفضلي ف حضني طول العمر
حور بتفهم:ماشي بس مش تزعل مني وانا وعد مش هتتكرر تاني
يوسف بحب:وعد
حور:وعد
يوسف: طب يلا نامي عشان تقدري تصحي في الصبح مذاكرة
حور:بحبك اوي
يوسف:وانا بموت فيكي يروحي يلا تصبحي علي خير
حور:ونت من اهلي 😂
يوسف:😂 باي يقرده
حور:باي ❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤

يتبع…

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *